مادر و کودک

بهترین قمقمه های کودک در بازار【سال1402】❤️ + لیست 10 تایی

قمقمه یک مورد ضروری در زندگی است، چه ورزشکار باشید، چه ماجراجو، چه مسافر و چه حتی مادری در خانه. آب رسانی به بدن بخشی حیاتی از زندگی ما است، بنابراین خودتان را با یک قمقمه مجهز کنید تا همه جا با خود ببرید. ما در این مقاله شما را با 10 تا از بهترین قمقمه های کودک موجود در بازار آشنا کرده و جزئیاتی درباره این وسیله را بررسی می کنیم.

کودک باید تقریبا در هر شرایطی آب بدن خود را حفظ کند، اما این بدان معنا نیست که آن ها باید از یک بطری برای همه چیز استفاده کنند. لیستی از موقعیت هایی که آن ها قصد دارند از یک بطری آب بنوشند تهیه کنید و از این مورد برای راهنمایی تصمیم خرید خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، آن ها ممکن است بخواهند در مهد کودک یا هنگام ورزش از بطری خود بنوشند یا آن را با خود به مسافرت ببرند. این فعالیت ها نیاز به یک بطری آب عایق یا قمقمه کودک با کیفیت بالا دارد که تقریبا در هر شرایطی خوب کار می کند.

با این حال، اگر در حال خرید یک قمقمه کودک هستید که هدف خاصی را دنبال می کند. برای هر فعالیتی که می خواهید برای کودک خود یک قمقمه را انتخاب کنید، مزایا و معایب هر نوع را با توجه به مواد آن ها بررسی کنید.

بهترین قمقمه های کودک در بازار کدامند؟

در ادامه 10 تا از بهترین قمقمه های کودک در بازار را بهش شما معرفی می کنیم:

قمقمه کودک مدل Nuby Thirsty Kids

قمقمه کودک مدل Nuby Thirsty Kids

این قمقمه کودک فوق العاده جذاب و قوی برای کودکان نوپا با نی سیلیکونی که برای دندان های کوچک کودک شما عالی است، کمک می کند تا نوشیدن در هر ماجراجویی آسان شود. این مدل از قمقمه از بهترین قمقمه های کودک در بازار است.

ویژگی های این محصول:

  • نی سیلیکونی مورد تایید دندانپزشک، ملایم برای دندان های کوچک و با استفاده آسان
  • بدون نشتی، بدون BPA و آب رسانی 100٪
  • ساخته شده از تریتان (Tritan) که فاقد BPA، بسیار قوی، ضد ضربه و شفاف مانند شیشه است
  • ظرفیت 360 میلی لیتر برای کودکان در حال رشد که نیاز به آب رسانی بیشتر دارند
  • قابلیت تمیز کردن آسان و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی (فقط قفسه بالا)

قمقمه کودک مدل Nuby Thirsty Kids فوق العاده با نی سیلیکونی دارای تاییدیه دندانپزشک است و نوشیدن را در هر کجا که هستید آسان و ساده می کند. ساخته شده از یک ماده فوق العاده به نام Tritan که دارای مزایای زیادی از جمله فاقد BPA، بسیار قوی و ضد ضربه است و به صورت شیشه ای شفاف است تا بتوانید پیگیری کنید که چقدر آب نوشیدنی کوچک شما نوشیده است.

شما هیچ مشکلی برای نگهداری این قمقمه کودک نخواهید داشت، فقط باید آن را خوب شستشو دهید یا داخل ماشین ظرفشویی بگذارید تا به خوبی تمیز شود و دوباره برای نوشیدنی آماده شود.

قمقمه کودک مدل CamelBak Eddy Kids

قمقمه کودک مدل CamelBak Eddy Kids

بچه ها عاشق دویدن و بازی در فضای باز هستند. این که آیا آن ها با دوستان بازی می کنند یا در مدرسه وقت می گذرانند، حفظ آب بدن برای بدن های جوان و در حال رشد مهم است. از آن جا که بچه ها به منبع آب مداوم احتیاج دارند، چرا آن ها را با یکی از بهترین قمقمه های کودک در بازار که به راحتی قابل استفاده و مقاوم در برابر نشت است به خارج از خانه یا مدرسه نفرستید؟

قمقمه کودک CamelBak Eddy Kids مناسب برای مصرف روزانه آب در خانه یا حین حرکت برای کودکان است. این قمقمه کودک 4 لیتری به طور خاص برای استفاده برای دست های کوچک تر طراحی شده است. این قطعات با استفاده آسان و از مواد با کیفیت بالا و ایمن با قابلیت تمیز کردن آسان ساخته شده اند. CamelBak این قمقمه کودک را با طراحی مقاوم در برابر نشت و گرافیک سرگرم کننده توسعه داده است تا بچه های شما را خوشحال و هیدراته نگه دارد.

قمقمه کودک CamelBak Eddy Kids از پلاستیک تریتان ساخته شده است که 100٪ فاقد BPA ،BPS و BPF است. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و برای تمیز کردن ساده، همه قسمت ها به راحتی جدا می شوند. در حالی که استفاده از آن آسان است، اما برای کودکان زیر 3 سال استفاده نمی شود. این قمقمه کودک در بیش از 30 طرح منحصر به فرد موجود است و به شما این امکان را می دهد تا متناسب با شخصیت کوچولوی خود یک قمقمه انتخاب کنید.

قمقمه کودک مدل Hydro Flask

قمقمه کودک مدل Hydro Flask

در این قمقمه کودک، آب تا 24 ساعت سرد باقی می ماند. وقتی زمان بازی به پایان می رسد، تازگی کامل در حاشیه منتظر کودک شما می ماند. قمقمه کودک Hydro Fask با یک نی رنگی، آسان برای تمیز کردن و ساختاری با دوام، همراه مناسبی برای هرگونه ماجراجویی است. این محصول یکی از بهترین قمقمه ها کودک در بازار است.

نوشیدنی های شما سرد یخی می مانند و نوشیدنی های گرم داغ می مانند، بنابراین می توانید برای هر ماجراجویی سرحال باشید. اما دقت داشته باشد این قمقمه برای نوشیدنی های داغ خیلی مناسب نیست. ساخته شده از استیل ضد زنگ 18/8 درجه حرفه ای برای اطمینان از طعم خالص و عدم انتقال طعم و ساختار با دوام آن برای هر چیزی که زندگی به ارمغان می آورد، ایستادگی می کند.

ویژگی های این محصول:

  • برای سنین بالای 3 سال
  • اندازه مناسب برای کودکان
  • عایق TempShield drinks نوشیدنی های شما را به مدت 24 ساعت سرد نگه می دارد
  • ساختار مقاوم 18/8 Pro-Grade استیل ضد زنگ
  • Boot Flex Boot برای محافظت بیشتر و گرفتن آسان برای دست های کوچک تر
  • فاقد BPA و فتالات
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

قمقمه کودک مدل S’ip by S’well

قمقمه کودک مدل S’ip by S’well

S’ip by S’well طراحی شده است تا جذابیت و سرگرمی را در قمقمه روزمره شما به ارمغان بیاورد و راهی عالی برای درخشش شخصیت شما است. الگوها و رنگ ها طوری طراحی شده اند که شما با یک بطری S’ip متناسب با هر نوع روحیه، لباس یا فعالیت، قمقمه خود را به همراه داشته باشید. قمقمه کودک S’ip by S’well از استیل ضد زنگ عاری از BPA ساخته شده و برای آب رسانی سالم به طور معقولی آزمایش شده است. چه آب سرد باشد، چه آب میوه تازه، چه یک فنجان کاکائو داغ، S’ip by S’well نوشیدنی های شما را در طول روز گرم یا سرد نگه می دارد.

در همین حال، این قمقمه کودک از جنس استیل ضد زنگ دارای یک سرپوش ضد نشت است که حتی در صورت شل شدن جلوی نشت را می گیرد. از میان طیف وسیعی از چاپ های شاد و رنگ های روشن، قمقمه ای متناسب با روحیه کودک خود را انتخاب کنید. این محصول با این ویژگی ها از بهترین قمقمه های کودک در بازار است.

قمقمه کودک مدل Skip Hop Zoo Straw

قمقمه کودک مدل Skip Hop Zoo Straw

این قمقمه کودک بدون BPA با ویژگی های شایان ستایش، یکی از بهترین قمقمه های کودک در بازار برای کوچولوی شماست. نی آن با پوشش آسان درپوش به پایین می آید تا بسته شود، نشت ها به حداقل برسد و وسایل را تمیز و بهداشتی نگه دارد. بند راحت مخملی را می توان برای راحتی در حمل به کیف ها وصل کرد. این محصول قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد و یک نی اضافی نیز به همراه دارد تا بتوانید قدیمی را جایگزین کرده و از قمقمه استفاده بیشتری کنید. قمقمه کودک Skip Hop Zoo Straw بدون BPA و بدون فتالات است و 2.75 لیتر آب را به مدت 7 ساعت در همان دما نگه می دارد.

قمقمه کودک مدل Foogo

قمقمه کودک مدل Foogo

مارک Foogo به عنوان یکی از شرکای مورد اعتماد والدین برای  ارائه غذاهای سالم و نوشیدنی برای کودکان، فن آوری عایق برتر خود را در یکی از بهترین قمقمه های کودک در بازار ارائه کرده است. طراوت و ایمنی در این قمقمه کودک دست به دست هم می دهند. همه محصولات فولادی ضد زنگ Foogo دارای فناوری عایق خلا Thermos هستند که نشان داده شده است در آزمایشگاهی که توسط Thermos حمایت می شود و توسط دانشگاه Cornell، از خراب شدن مایع جلوگیری می کند.

برای ایمنی بیشتر، محصولات Foogo از مواد بدون BPA استفاده می کنند. قمقمه کودک استیل ضد زنگ Foogo باعث می شود که نوشیدنی ها در حین حرکت سرد نگه داشته شوند. این قمقمه دارای ظرفیت 10 اونس است و دارای فناوری عایق خلاء است تا محتویات را تا 10 ساعت سرد نگه دارد. این قمقمه برای گرفتن دست بچه ها و نگه داشتن، آسان است. این قمقمه کودک یک انتخاب عالی برای اولین قمقمه واقعی کودک است.

درب دکمه ای بهداشتی به راحتی باز می شود و یک نی سیلیکونی باز شو را نشان می دهد که نوشیدن از آن راحت است. تمیز کردن این قمقمه ساده است، فقط درب را باز کنید و نی را می توانید به طور کامل برداشته و به دو قسمت تقسیم کنید تا تمیز شود. قطعات قمقمه و نی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند، اما شستن با دست برای بهترین نتیجه توصیه می شود. این محصول برای نگهداری مایعات داغ استفاده نمی شود.

قمقمه کودک مدل Contigo Kids

قمقمه کودک مدل Contigo Kids

بچه ها با فشردن یک دکمه برای باز کردن قمقمه کودک Contigo به راحتی می توانند از آن آب بنوشند. نی این قمقمه کودک دارای یک دریچه ضد سرریز است بنابراین صندلی ها و میزهای ماشین در برابر ریزش مایعات ایمن هستند، حتی اگر بچه ها قمقمه را وارونه نگه دارند. هنگامی که زمان تمیز کردن فرا می رسد، خوشحال می شوید که بدانید همه قسمت ها از قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی برخوردارند، درب آن به راحتی برای تمیز کردن کامل جدا می شود و درپوش طوری طراحی شده است که تمام گوشه ها و آلودگی هایی را که در آن ممکن است آلودگی جمع شود را بتوانید تمیز کنید.

دهانه بیش از حد قالب بندی شده برای از بین بردن ترک ها و شکاف هایی که ممکن است خاک و میکروب ها در آن پنهان شوند، طراحی شده است. علاوه بر این، پس از یک روز در زمین بازی، بدون هیچ زحمتی تمیز می شود. قسمت زیرین درب باز می شود تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که گوشه و کنار قمقمه کودک شما به درستی تمیز شده است. شیر ضد سرریز از درب جدا شده و برای تمیز کردن کامل از روی نی خارج می شود و به دلیل پیچ خوردن نی می توانید به راحتی هنگام اتصال مجدد درب، همه قطعات را به درستی وصل کنید. این محصول برای کوچولوی شما از بهترین قمقمه های کودک خواهد بود.

قمقمه کودک مدل Snug

قمقمه کودک مدل Snug

آیا به دنبال این هستید که چگونه نوشیدنی کودک خود را تا زمان ناهار گرم یا سرد نگه دارید؟ قمقمه کودک مدل Snug از بهترین قمقمه های کودک در بازار برای شماست. این قمقمه کودک عایق استیل ضد زنگ، نوشیدنی ها را برای ساعت ها گرم یا سرد نگه می دارد.

با وجود طرح های بسیار متنوع برای انتخاب، ما مطمئن هستیم که سبک مورد علاقه فرزندتان را در اینجا پیدا خواهید کرد. طراحی موضوعی این قمقمه های کودک با کوله پشتی بچه های Snug مطابقت دارد و وقتی با هم جفت شوند هماهنگی کامل و جذابی را ایجاد می کنند. قرار دادن در ماشین ظرفشویی توصیه نمی شود زیرا می تواند روی چاپ رنگی تأثیر بگذارد. برای اطمینان از دوام قمقمه، لطفا آن را با دست بشویید.

قسمت بالای این بطری پیچ می خورد ، بنابراین می توانید به راحتی آن را پر کنید یا بشویید. برای دسترسی به نی، کافی است دکمه کناری را فشار دهید. این قمقمه کودک به گونه ای طراحی شده است که در برابر نشت مقاوم است و هم چنین گرد و غبار و ذرات را از قمقمه دور نگه می دارد.

از آن جا که بچه ها عاشق بازی هستند، قمقمه کودک Snug طوری طراحی شده است که دوام زیادی داشته باشد. این قمقمه از جنس استیل ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است. بطری آب عایق خلاء Snug در سال ها هرگز زنگ نمی زند، خم نمی شود و نمی شکند، بنابراین می توانید در سال های آینده از آن لذت ببرید.

قمقمه کودک مدل Thermos Funtainer

قمقمه کودک مدل Thermos Funtainer

محصولات Thermos هر بار آن چه را که مهم است ارائه می دهند. به عنوان تولید کننده پیشرو محصولات عایق بندی شده مناسب برای بیش از 100 سال، Thermos مورد اعتماد مصرف کنندگان است تا ظروف قابل حمل نوآورانه ای را ارائه دهد که یک شیوه زندگی ایمن و سالم را ترویج می کند. محصولات مارک Thermos باعث حفظ سرما عالی می شوند که نوشیدنی ها را برای ساعت ها خنک و خوشمزه نگه می دارد و این قمقمه کودک نیز از این قاعده مستثنی نیست. این برند از بهترین قمقمه های کودک در بازار را تولید می کند.

فناوری عایق Thermos Vacuum با ایجاد یک فضای بدون هوا بین دو دیوار از جنس استنلس استیل، عملا تغییرات دما را در ظرف نوشیدنی حذف می کند. برای حفظ خنک تر، تازه تر و طولانی تر نوشیدنی های کودکتان، می توانید به یک ظرف عایق بندی شده برتر وابسته باشید. این قمقمه کودک، نوشیدنی ها را تا 12 ساعت سرد نگه می دارد، بیش از 10 برابر بیشتر از یک بطری آب معمولی پلاستیکی. این قمقمه عملا نشکن است و برای مقاومت در برابر نیازهای روزمره ساخته شده است.

قمقمه کودک Thermos Funtainer با داشتن یک درب بهداشتی و دکمه ای، به راحتی باز می شود. هم چنین روی درب یک حلقه حمل یکپارچه و قابل چرخش قرار داده شده است. این قمقمه کودک مجهز به یک درب جدا شونده است. درپوش را می توان به راحتی در جای خود قرار داد و این یک انتخاب عالی و بدون نگرانی برای والدین و بچه ها است.

به منظور به حداکثر رساندن فناوری عایق بندی باورنکردنی، توصیه می شود که بطری را قبل از استفاده از قبل خنک کنید. این کار را می توان با پر کردن بطری با آب سرد، چسباندن درپوش و کنار گذاشتن آن برای چند دقیقه انجام داد. قبل از آماده شدن برای استفاده، کافی است آب را خالی کرده و نوشیدنی مورد علاقه خود را پر کنید.

قمقمه کودک مدل Bubba Flo

قمقمه کودک مدل Bubba Flo

با بطری آب Bubba Kids، به کودکان خود عادات آب رسانی خوب را بیاموزید. این دستگاه دارای یک درب ضد نشت و یک قفل دکمه ای مناسب برای جلوگیری از باز شدن تصادفی و محافظت از ریختن داخل خودرو می باشد. یک پوشش داخلی از آلودگی ها و میکروب ها جلوگیری می کند. این بطری آب محکم از پلاستیک ضد ضربه، ضد لک و مقاوم در برابر بو ساخته شده است.

جنس سیلیکونی که محکم در دست گرفته می شود علاوه بر سرد نگه داشتن نوشیدنی ها، تراکم را کاهش می دهد و شامل یک شیشه شفاف است تا بتوانید مصرف مایعات را پیگیری کنید. می توانید درب و بدنه را برای تمیز کردن بدون سر و صدا روی قفسه بالای ماشین ظرفشویی خود بیندازید. مطمئن باشید Bubba Kids از بهترین قمقمه های کودک در بازار است و از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

فواید استفاده از قمقمه کودک

قمقمه کودک از جهات مختلف برای کودکان، والدین و هم چنین برای اکوسیستم قابل اطمینان تر است. قمقمه های کودک برای بچه ها جذاب هستند و آن ها را بر می انگیزند تا آب را به مدرسه، کتابخانه یا زمین بازی ببرند. در اینجا مزایای بیشتری وجود دارد که می توانید با استفاده از قمقمه کودک از آن ها لذت ببرید:

اجازه دهید کودک شما طعم تازگی را بچشد
مهم ترین مزیت استفاده قمقمه کودک این است که به کودک خود آب آشامیدنی تازه از خانه می دهید که عاری از آلودگی آب بطری است. پزشکان نوشیدن آب از خانه را توصیه می کنند. شما نمی توانید از کیفیت آب بطری شده مطمئن باشید.

در هزینه بطری ها صرفه جویی کنید
به جای هر روز خریدن بطری های آب ساده، می توانید از قمقمه کودک در سبک های شیک و منحصر به فرد برای استفاده در مدرسه یا خانه استفاده کنید. این کار نه تنها کودک شما را از خطر آب آلوده به بطری مصون نگه می دارد و به او انگیزه می دهد تا جرعه جرعه آب بنوشد تا همیشه به بدنش آب رسانی شود، بلکه محیط زیست را از آلودگی در امان نگه می دارد. هزینه های غیر ضروری را فقط با خرید یک قمقمه کودک به حداقل برسانید و به آن ها اجازه دهید تا مدت ها از آن لذت ببرند.

بهترین قمقمه های کودک

نیازی به خرید آب نیست
اگر عادت دارید که هر روز یک بطری کوچک آب برای فرزند خود بخرید، اگر بر اساس هر گالن برآورد شود، بیش از بنزین برای شما هزینه خواهد داشت! اگر این کار را بیش از چند ماه ادامه دهید، می تواند بر بودجه ماهانه داخلی شما به میزان زیادی تاثیر بگذارد. با تصمیم گیری درست در مورد خرید قمقمه کودک با هزینه اندک، بودجه خود را افزایش دهید.

آن ها به شما در جلوگیری از BPA کمک می کنند
ژاپنی ها و کانادایی ها BPA یا بیسفنول A را به طور کامل ممنوع کرده اند. به دنبال رهبری آن ها، سازمان غذا و داروی ایالات متحده استفاده از BPA را در قمقمه کودک در سال 2012 ممنوع کرد. پس چرا آن ها هنوز آن را در بطری های پلاستیکی آب مجاز می دانند؟ مطالعات نشان می دهد که BPA برای سلامتی شما مضر است. خرید قمقمه کودک این اطمینان را به شما می دهد که از وارد کردن BPA به بدن کودک خود جلوگیری کنید.

جلوگیری از دفن زباله
قمقمه کودک نه تنها برای کودکان ایمن تر و برای شما به صرفه تر است، بلکه از ایجاد محل های دفن زباله های بزرگ نیز جلوگیری می کند. استفاده از ده ها بطری آب در هر ماه حجم قابل توجهی را به محل دفن زباله های سیاره ما می افزاید که تجزیه نمی شوند. با اجتناب از خرید بطری آب، می توانید به طور فردی به کاهش محل دفن زباله کمک کنید. قمقمه کودک نه تنها برای سلامتی فرزند شما ایمن است بلکه سیاره شما را نیز برای آینده آن ها ایمن می کند.

راهنمای خرید قمقمه کودک

پیش از خرید یک قمقمه کودک چیزهایی هست که باید در نظر بگیرید:

بررسی کنید که آیا قمقمه کودک فاقد BPA است یا نه:
یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کرد این واقعیت است که قمقمه کودک باید از مواد ایمن ساخته شود. BPA، که به عنوان بیسفنول A توسعه یافته است، نوعی ماده شیمیایی است که در بسیاری از محصولات پلاستیکی یافت می شود. هنوز هم به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای سلامتی کودک شما خطرناک باشد.

باید مقاوم در برابر شکستن باشد:
به کودک خود قمقمه شیشه ای ندهید. نه تنها بسیار خطرناک است، بلکه تمیز کردن آن نیز برای شما دشوار است. در عوض، موادی را انتخاب کنید که مانند استیل یا مس با دوام باشند.

بهترین قمقمه های کودک

به دنبال اندازه و شکل مناسب باشید:
در مورد اندازه، شما نمی توانید یک قمقمه بسیار سنگین به کودک خود بدهید که حمل آن دشوار است. قمقمه کودک باید سبک و جمع و جور باشد و باید ظرفیت نگهداری نیم تا یک لیتر آب را داشته باشد. به طور مشابه، شکل بطری آب باید کاربر پسند و باریک باشد و راحت در دست گرفته شود، حتی در هنگام فعالیت هایی مانند پیاده روی یا دویدن.

به دنبال قمقمه ای با دهانه خوب باشید:
یکی از مهم ترین موارد دیگری که باید به دنبال آن باشید، دهانه ای است که دارای قفل ضد نشت است. برداشتن درب نباید دردسر ساز باشد و در عین حال، دهانه نباید خیلی شل باشد.

کودک شما از قمقمه برای چه چیزی استفاده می کند:
سوال مهم دیگر که باید از خود بپرسید این است که فرزند شما از قمقمه کودک برای چه کاری استفاده می کند. این به این دلیل است که انواع مختلفی از قمقمه های کودک برای اهداف مختلف وجود دارد. برای مثال، اگر برای استفاده روزمره یا استفاده در مدرسه به یک بطری نیاز دارید، می توانید از یک بطری استیل ساده استفاده کنید. از طرف دیگر، اگر فرزند شما در حال کمپینگ است یا ورزش می کند، به یک بطری ضد نفوذ و با حمل آسان نیاز خواهید داشت.

کلام آخر

در این مقاله 10 تا از بهترین قمقمه های کودک در بازار را به شما معرفی کردیم. تمام تلاش سایت تاپتنا بر این بوده که مطالب مورد نیاز برای مخاطبان عزیز را تهیه و منتشر کند، امیدواریم که سودمند بوده باشد. از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله سپاس گزاریم. خوشحال می شویم مقاله بهترین ظرف غذای کودک را نیز مطالعه کنید!

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا