مادر و کودک

بهترین چراغ خواب های کودک در بازار【سال1402】❤️ + لیست 10 تایی

آیا می دانستید چراغ خواب به همان اندازه والدین، برای بچه ها مفید است؟ کاربرد این چراغ ها تاباندن درخششی ملایم است که محیط اطراف را بدون جلوگیری از خواب روشن می کند. ما در این مقاله قصد داریم 10 تا از بهترین چراغ خواب های کودک و فواید و معایب این شی را به شما معرفی کنیم.

چرا فرزند شما به چراغ خواب کودک نیاز دارد؟

برای نسل ها، روش ایده آل برای خوابیدن با خاموش کردن همه چراغ ها بوده است. تاریکی لازم است اما یک اتاق کاملا تاریک آن چیزی نیست که پزشک دستور داده است. یافته های دانشگاه میشیگان نشان می دهد که همه نورهای مصنوعی برای خواب مضر نیستند. روشن بودن چراغ کم نور بسیار خوب است اگر خواب خوبی دارید. با این حال، حتی یک نور ضعیف ممکن است افرادی که دچار بی خوابی هستند را آزار دهد.

در تاریکی شب ملاتونین که هورمون تقویت کننده خواب است، ترشح می شود و نور مصنوعی ترشح این هورمون را از تعادل خارج می کند، اگر نور زیادی باشد. چراغ های کم نور آسیبی به وضعیت خواب نمی رسانند، در واقع می توانند مفید هم باشند. در ادامه می فهمیم که چطور این اتفاق می افتد.

مقابله با کابوس ها
وجود نور کم در اتاق، ایمنی شما را تضمین می کند. اگر کابوس می بینید یا باید به دستشویی بروید، نور ضروری است. داشتن چراغ روی میز کنار تخت می تواند به شما احساس امنیت دهد. استرس و اضطراب باعث ایجاد کابوس می شود و قرار دادن چراغ خواب کنار تخت می تواند بعد از اینکه خواب بدی دیدید، شما را آرام کند.

بهترین چراغ خواب های کودک

به خواب نوزادان و کودکان کمک می کند
خواباندن کودکان و نوزادان وظیفه هر والدینی است. نوزادان به ویژه نا امن هستند و کودکان در حال رشد دچار ترس شبانه می شوند که ممکن است در نیمه شب با ناراحتی و اضطراب از خواب بیدار شوند. اگر شما از آن دسته والدین یا سرپرستانی هستید که می خواهند فرزندان زودتر مستقل شوند و بتوانند به تنهایی بخوابند، چراغ کم نور احساس امنیت را برای آن ها ایجاد می کند. این امر خواب راحت را برای همه تضمین می کند.

آن ها زیبا به نظر می رسند
اکثر بچه ها خیلی خوشحال هستند که شخصیت مورد علاقه خود را در اتاق خود به شکل روشن داشته باشند یا چیزی سرگرم کننده مانند سقف پرستاره.

برای توالت رفتن در شب کمک کننده هستند
حتی اگر فرزند شما آموزش توالت رفتن را فرا گرفته باشد، ممکن است تصادفات شبانه برای مدت طولانی اتفاق بیفتد و اغلب به این دلیل است که نمی تواند در تاریکی راه خود را برای دستشویی پیدا کند. وجود نور کمی که برای دیدن اطراف کافی باشد این مشکل را حل می کند.

آن ها می توانند عملکردهای متعددی داشته باشند
چراغ های خوابی وجود دارند که می توانند به عنوان دماسنج های دیجیتال، مانیتور کودک یا ساعت نیز مورد استفاده قرار گیرند.

آن ها به والدین کمک می کنند تا ببینند
این امر به ویژه برای مادرانی که در دوران شیردهی هستند یا زمانی که شما نیاز به بررسی تب یا تجویز دارو دارید و نمی خواهید چراغ را روشن کنید و خواب فرزندتان را مختل کنید، مفید است.

بهترین چراغ خواب های کودک کدامند؟

در ادامه 10 تا از بهترین چراغ خواب های کودک را به شما معرفی می کنیم:

چراغ خواب کودک بوون (Boon)

چراغ خواب کودک بوون

چراغ خواب کودک بوون دارای نور شب چند رنگ برای کودکان و نوزادان با توپ GLO قابل جدا شدن است. توپ های این چراغ خواب GLO و قابل حمل بوده و به عنوان نور قابل حمل عمل می کنند. این توپ ها تا 30 دقیقه پس از برداشتن از پایه، نور می دهند.

این چراغ خواب کودک دارای اهرمی است که با آن می توانید رنگ نور مورد نظر خود را انتخاب کنید. توپ های GLO بدون BPA و PVC و Phthalate ساخته می شوند و نگهداری آن ها ایمن است.

بوون یک مبتکر، طراح و تولید کننده محصولات نوزاد است. این برند تمایل زیادی به ایجاد محصولات مدرن دارد که به زندگی ساده والدین کمک می کند در حالی که به آن ها اجازه می دهد سبک شخصی خود را حفظ کنند. این ویژگی ها بوون را به یکی از بهترین چراغ خواب های کودک تبدیل می کند.

چراغ خواب کودک لومی پتس (LumiPets)

چراغ خواب کودک لومی پتس

لومی پتس یکی از نوآورانه ترین و بهترین چراغ خواب های کودک را داراست. فرزندان خود را آرام کرده و با لومی پتس به خواب ببرید! هر یک از چراغ خواب های کنار رختخواب می توانند با نه رنگ ملایم مختلف از جمله نور قرمز برای خواب مطلوب بدرخشند.

همه لامپ های خواب لومی پتس دارای باتری هستند که تا حدود 12 ساعت استفاده مداوم دوام می آورند. کودکان می توانند تمام روز با آن بازی کنند و سپس قبل از تمام شدن با نور ملایم آن بخوابند. این چراغ در تمام طول روز در ماشین یا هواپیما دوام می آورد.

این چراغ های زیبا از سیلیکون با کیفیت بالا ساخته شده اند که در حین استفاده گرم نمی شوند. لامپ ها می توانند اتاق را از روی تخت خواب روشن کنند یا توسط کودکان در آغوش گرفته شوند. گزینه تغییر رنگ ها این چراغ را به یک راهنمای عالی برای آموزش نام رنگ ها به کودکان تبدیل می کند.

چراغ خواب کودک لومی پتس همراه با دفترچه راهنما و کابل USB ارائه می شود. لومی پتس را می توان روشن و خاموش کرد و رنگ ها را بدون ریموت کنترل کرد. باتری را می توان با هر کابل USB استاندارد شارژ کرد. خرس، جغد یا اسب شاخدار را به عنوان بهترین دوست خواب جدید فرزند خود انتخاب کنید!

چراغ خواب کودک واوا (VAVA)

چراغ خواب کودک واوا

چراغ خواب کودک واوا یکی از بهترین چراغ خواب های کودک بوده و دارای ۸ رنگ دلربای LED است. یک بار ضربه بزنید تا رنگ مورد علاقه شما ثابت شود. عملکرد حافظه این چراغ برای از سرگیری در آخرین حالت تنظیم شده است.

چراغ خواب کودک واوا از مواد خوراکی و اسباب بازی ساخته شده است و 100٪ برای بازی کودک شما ایمن است. این چراغ دارای کنترل لمسی صاف می باشد‌. با دوبار ضربه زدن، می توانید حالت آماده به کار را فعال کنید.

چراغ خواب کودک واوا در کمترین حالت باتری با یک بار شارژ تا 100 ساعت دوام می آورد. وقتی باتری کم است نشانگر LED چشمک می زند. تایمر 1 ساعته در پایین به صرفه جویی در انرژی کمک می کند

یک پایه ضد لغزش برای هر سطح و ابعاد فوق العاده فشرده، این چراغ را به یک همراه ایده آل برای سفر تبدیل می کند. چراغ LED کوچک به قرار گرفتن لامپ در حالت آماده به کار کمک می کند.

ویژگی های این چراغ خواب کودک:

  • ساخته شده از مواد 100٪ ایمن درجه اسباب بازی
  • نور ملایم و کنترل لمسی نرم
  • 8 رنگ مخملی برای انتخاب شما
  • 100 ساعت باتری قابل شارژ با دوام بالا
  • تایمر صرفه جویی در انرژی 1 ساعته

چراغ خواب کودک اسکیپ هاپ (Skip Hop)

چراغ خواب کودک اسکیپ هاپ

با استفاده از قدرت افزونه، نور مناسب دکوراسیون چراغ خواب کودک اسکیپ هاپ، روش های متعددی را برای آرامش نوزاد ارائه می دهد، از جمله موسیقی، چراغ و نمایش. با داشتن نور شب قابل تنظیم که تابشی گرم از خود ساطع می کند، کودک را با هشت ملودی ملایم و صداهای آرامش بخش طبیعت آرام می کند.

یک لنز محوری قابل تنظیم، یک شب ستاره ای را روی هر سطحی قرار می دهد تا بچه ها بتوانند آسمان درخشان را از موقعیت خواب مورد علاقه خود ببینند. فقط ترکیب نور و صدا را انتخاب کنید که برای کودک شما مناسب است و دوست عزیز ما بقیه کارها را انجام می دهد.

با نمایش نور ستاره ای کودک را توسط یکی از بهترین چراغ خواب های کودک آرام کنید!

ویژگی های این چراغ خواب کودک:

  • ستاره های آرام و طرح ماه
  • بدنه درخشان نور شب با کنترل میزان نور
  • چهار ملودی و صداهای طبیعت
  • کنترل کامل والدین با عملکردهای انتخاب هر ترکیبی از چراغ و صدا
  • تایمر خاموش خودکار: مجموعه ای برای 15، 30، 60 دقیقه یا بازی مداوم
  • کنترل صدا

چراغ خواب کودک لیتل هیپو (LittleHippo)

چراغ خواب کودک لیتل هیپو

لیتل هیپو دارای یکی از بهترین چراغ خواب های کودک است. در ادامه به ویژگی های این محصول اشاره می کنیم:

  • طراحی پتنت شده و زیبا: به دلیل ویژگی های متعدد و طراحی مدرن، این چراغ خواب کودک در نشریاتی مانند Mashable و Yanko Design به چاپ رسیده است. چه کسی می گوید محصولات کودکان نیز نمی توانند زیبا باشند؟
  • بچه خود را بیشتر در تخت خواب خود نگه دارید و بیشتر بخوابید: چراغ خواب کودک لیتل هیپو از رنگ ها و حالات چهره برای آموزش بچه ها در زمان خواب و زمان بیدار شدن استفاده می کند. نیم ساعت قبل از زمان بیدار شدن، لیتل هیپو زرد می شود و نشان می دهد که زمان شروع روز نزدیک است. وقتی لیتل هیپو سبز می شود، وقت بیدار شدن است!
  • همه چیز در یک برنامه خواب با کودک شما رشد می کند: چراغ خواب کودک لیتل هیپو دارای سه گزینه صدای خواب و پنج رنگ روشن شب است تا کودک شما را به خواب آرام کند. لیتل هیپو هم چنین دارای سه صدای زنگ هشدار و هر دو زنگ هشدار و شمارش معکوس بی صدا برای فعالیت های زمان بندی شده برای کودکان بزرگتر است.
  • ساخت مقاوم و ایمن: متشکل از ABS و سیلیکون ایمن برای کودکان، MELLA FCC ،CE ،RoHS  CA65  REACH و CPSIA تأیید شده است.

چراغ خواب کودک استار (Luckkid Star)

چراغ خواب کودک استار

چراغ خواب کودک استار یکی از بهترین چراغ خواب های کودک است که باعث آرامش می شود و برای نصب روی دیوار ایده آل است. اشکال مختلف فیلم آن نور را به دیوارها و سقف می اندازد. این نور، فضایی آرام ایجاد می کند و یک نور شب عالی برای کودکانی است که از تاریکی می ترسند، به ویژه هنگام خواب. این کار با ایجاد انگیزه در کودکان شما باعث ایجاد آرامش می شود.

شما می توانید از چراغ خواب کودک استار به عنوان پروژکتور با برداشتن کاور استفاده کنید یا از آن به عنوان چراغ شب بدون فیلم آن استفاده کنید. می توان آن را با استفاده از دو باتری مختلف، از طریق اتصال USB یا چهار باتری اندازه AAA تغذیه کرد.

با استفاده از این چراغ خواب کودک، شما و بچه های خود عاشق تماشای ستارگان درخشان و چشمک زن می شوید که در اتاق می چرخند. حالت چرخش را با فشار دادن دکمه کنترل کنید. نور شب ستاره با 9 جلوه مختلف نورپردازی یعنی سفید ، آبی ، سبز ، قرمز همراه است. با فشردن دکمه می توانید حالت رنگ دلخواه و جلوه نور را تنظیم کنید.

این چراغ شب هدیه ای مناسب برای اتاق خواب بچه ها است. هم چنین برای تزئین رویدادها با ستاره های رنگارنگ پیش بینی شده ایده آل است. به عنوان مثال، می توانید از آن برای تزئین عروسی، جشن تولد یا حتی در طول کریسمس استفاده کنید. هم چنین می توانید از آن به عنوان چراغ شب عاشقانه یا به عنوان لامپ تزئینی نور شب استفاده کنید.

چراغ خواب کودک مانچکین (Munchkin)

چراغ حواب کودک مانچکین

چراغ خواب کودک مانچکین روی قفسه کودک شما عالی به نظر می رسد و وقتی فرزند شما بزرگ تر می شود، برای حرکت در سالن ها برای رسیدن به حمام یا اتاق شما یا حتی برای سفرها مناسب است. دستگیره آن را قابل تنظیم می کند و سوئیچ یک دکمه باعث می شود که بچه ها به راحتی خودشان بتوانند آن را روشن کنند.

مهم تر از همه، چراغ خواب کودک مانچکین از طریق LED کار می کند و خنک باقی می ماند. یک تایمر 20 دقیقه ای به طور خودکار نور شب را خاموش می کند تا عمر باتری را کاهش ندهد. این چراغ خوای از بهترین چراغ خواب های کودک می باشد.

ویژگی های این چراغ:

  • با باتری کار می کند، یک دوست آرام بخش هنگام خواب است
  • با دسته آسان و سوئیچ یک دکمه ای که برای کودکان نوپا مناسب است
  • تایمر پس از 20 دقیقه به طور خودکار خاموش می شود تا عمر باتری را حفظ کند
  • دارای فناوری LED که باعث خنک ماندن آن می شود
  • مخصوص کودکان بالای 2 سال

چراغ خواب کودک سامر (Summer)

چراغ خواب کودک سامر

با چراغ خواب کودک سامر یک محیط آرام برای کوچولوی خود هنگام خواب ایجاد کنید. این همراه عروسکی نرم و مخملی، رفیق خوابی مناسب برای کودکان در هر سنی است. نمایش آرام آسمان پرستاره و انتخاب صداهای آرام به آرامش نوزاد کمک می کند. این ویژگی ها، این چراغ خواب را تبدیل به یکی از بهترین چراغ خواب های کودک کرده است.

ویژگی های این محصول:

  • 5 آهنگ و صداهای طبیعت
  • نمایش آرام آسمان پرستاره
  • از میان نمایش نور موزون یا رنگ های آرامش بخش جداگانه، انتخاب کنید
  • تنظیمات 15، 30، 45 دقیقه خاموش شدن خودکار
  • 3 سطح کنترل صدا

چراغ خواب کودک فریدا بیبی (FridaBaby)

چراغ خواب کودک فریدا بیبی

علاوه بر چراغ خواب، بسیاری از والدین از مرطوب کننده هوا و رایحه درمانی نیز برای کودک خود برای کمک به آرامش استفاده می کنند. چراغ خواب کودک فریدا بیبی هر سه را با هم ترکیب می کند! نور این چراغ دارای طیف وسیعی از رنگ های ملایم است تا نور کافی را در فضای اتاق کودک شما ایجاد کند. دستگاه مرطوب کننده هوا برای نوزادان بیمار بسیار مناسب است. این چراغ خواب یکی از پرکاربردترین و بهترین چراغ خواب های کودک در بازار است.

ویژگی های این محصول:

  • مرطوب کننده هوا: از قدرت ارتعاش اولتراسونیک برای تبدیل آب به مه غلیظ و مرطوب کننده استفاده می کند که تا 12 ساعت کار می کند. تنظیم کننده مه از یک مه ملایم به یک جنگل بارانی گرمسیری تنظیم می شود.
  • اسانس خوش بو: قطره های بخار Breath Frida یا هر نوع اسانس درجه دار آروماتراپی را برای تنفس راحت تر اضافه کنید.
  • تغییر رنگ شب: مجهز به طیف وسیعی از رنگ های نور شب
  • ویژگی توقف خودکار: طراحی شده برای خاموش شدن خودکار هنگامی که آب تمام می شود یا مخزن برداشته می شود.
  • 3 کاره: از مرطوب کننده، پخش کننده اسانس و نور شب همه با هم یا جداگانه استفاده کنید.

چراغ خواب کودک یوگا اسلیپ (YogaSleep)

چراغ خواب کودک یوگا اسلیپ

برای سفر به چراغ شب احتیاج دارید؟ چراغ خواب کودک یوگا اسلیپ ترکیبی از چراغ شب با دستگاه صوت است، ترکیبی مناسب برای آرامش نوزاد هنگام دور بودن از خانه. شش نویز سفید و سایر گزینه های صدا برای انتخاب وجود دارد و یک نور ملایم کهربایی که دارای سه درجه است. اندازه آن تقریبا اندازه دست شماست و از باتری قابل شارژ USB استفاده می کند، بنابراین برای سفر یکی از بهترین چراغ خواب های کودک است اما در خانه شما نیز به خوبی کار می کند.

ویژگی های این محصول:

  • نور شب کهربا ملایم: نور شب کم نور با رنگ کهربایی گرم محیط آرام اتاق خواب را ایجاد می کند. دکمه را نگه دارید تا روشنایی بیشتر و اتاق روشن شود.
  • 20 تنظیم صدا به همراه تایمر خواب: گزینه های صدا شامل نویز سفید، صداهای طبیعت و 8 لالایی کلاسیک است. شامل تنظیم ضربان قلب است که برای آرامش نوزادان طراحی شده است. تایمر خواب را روی 45 دقیقه، 90 دقیقه یا 8 ساعت تنظیم کنید.
  • استفاده ساده: بدون نیاز به باتری، توسط کابل USB و دارای طراحی ساده و بصری و دکمه ها
  • ظاهر مدرن: دارای طراحی شیک و خنثی که با بیشتر تم ها و اتاق خواب های مهد کودک متناسب است.

ویژگی های بهترین چراغ خواب های کودک چیست؟

در حالی که چراغ های شب نوزاد در اندازه ها و اشکال مختلف متناسب با سن فرزند شما، نوع محیط و … ارائه می شوند، هنگام خرید چراغ خواب باید به برخی ویژگی های اساسی توجه کرد.

مواد ایمن
در مورد نوزادانی که تمایل دارند در هنگام خواب چیزی را بجوند مانند انگشت شست، خرس عروسکی یا پتوی مورد علاقه آن ها، مهم است که چراغ شبی که از آن استفاده می کنند از مواد ایمن و معتبر ساخته شده باشد.

به دنبال مشخصات دستگاه باشید و مطمئن شوید که با استفاده از پلاستیک های ایمن مانند مواد ABS و PP ساخته شده است.

در حالی که ساختار ABS (اکریلونیتریل بوتادین استایرن) نقطه ذوب بالاتری را ارائه می دهد که به طور ایمن گرمای تولید شده توسط منبع نور را تحمل می کند، پلاستیک های PP (پلی پروپیلن) دارای مقاومت بالایی در برابر بسیاری از حلال های شیمیایی و هم چنین رطوبت هستند. مورد دوم همان شیشه بچه است که از آن ساخته می شود.

بهترین چراغ خواب های کودک

روشنایی مناسب
در حالی که برخی از مدل های قدیمی هنوز ممکن است دارای لامپ های رشته ای یا پنل های نئونی باشند، در چراغ های شب جدید، LED به عنوان منبع نور اصلی ارائه می شود.

این نورپردازی کم هزینه علاوه بر اینکه سازگار با محیط زیست است و به شما اجازه می دهد در مصرف برق صرفه جویی کنید، یک پرتو نور با ثبات تر و یکنواخت تر ایجاد می کند که به چشم آسیب نمی رساند. نتیجه این می شود که کودک شما در یک فضای گرم قرار می گیرد.

عملکرد آسان
چراغ شب می تواند به طرق مختلف به رشد کودک شما کمک کند. عملکرد چراغ علاوه بر کمک به داشتن یک خواب خوب، می تواند راهی عملی برای بهبود توانایی های یادگیری او باشد.

در حالی که یک نوزاد به سادگی از روشنایی شبانه ای که برایش ایجاد کرده اید سود می برد، در هنگام رشد، کودک قادر خواهد بود این کار را به تنهایی مدیریت کند. چراغی که به راحتی کار می کند، چراغی که به عنوان مثال دارای تعدادی کنترل لمسی به جای دکمه است، می تواند فرصتی خوبی برای فرزند شما باشد تا نحوه استفاده از آن را بیاموزد و در این زمینه مستقل تر شود.

بهترین و بدترین نور برای چراغ خواب

به نظر می رسد نوزادان و کودکان قبل از خواب تحت تاثیر نورهای آبی و سفید قرار می گیرند. به همین دلیل است که رنگ های گرم تر اغلب برای نورهای شب توصیه می شود. محققان دریافتند که کودکان در هر دو مورد نور آبی و سفید، سرکوب ملاتونین بیشتری نسبت به بزرگسالان داشتند.

درمانگران خواب چراغ خواب قرمز رنگ را توصیه می کنند زیرا باعث ایجاد خواب آرام می شود. این به این دلیل است که نور قرمز هیچ طول موج آبی را ساطع نمی کند که بتواند تولید ملاتونین را متوقف کند. چراغ های کهربایی چراغ های خوبی هستند که مانع خواب نوزاد نمی شوند.

کلام آخر

در این مقاله ۱۰ تا از بهترین چراغ خواب های کودک در بازار را به شما معرفی کردیم. تمام تلاش سایت تاپتنا بر این بوده که مطالب مورد نیاز برای مخاطبان عزیز تهیه و منتشر کند. امیدواریم که سودمند بوده باشد. از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله سپاس گزاریم. در ادامه به مقاله بهترین اکسسوری اتاق کودک نیز نگاهی بیاندازید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا