کسب و کار

بهترین کارواش ها در تهران【سال1402】❤️ + لیست 10 تایی

در این مقاله قصد داریم 10 تا از بهترین کارواش ها در تهران را معرفی کرده و اطلاعاتی در این باره به شما بدهیم.

بهترین کارواش ها در تهران چه ویژگی هایی دارند؟

ویژگی هایی که بهترین کارواش ها در تهران باید داشته باشند:

  • پرسنل بهترین کارواش ها در تهران با تجربه و متخصص بوده و باید بتوانند نوع رنگ خودرو شما را تشخیص دهند و از مواد شوینده مناسب برای بدنه اتومبیل شما استفاده کنند.
  • در بهترین کارواش ها در تهران از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات استفاده می شود.
  • بهترین کارواش ها در تهران با قیمت مناسب بهترین خدمات را ارائه می دهند تا مشتریان پس از مراجعه به کارواش برای دفعات بعد نیز مراجعه کنند و حتی کارواش شما را به دوستان خود معرفی کنند.
  • توانایی انجام تمامی خدمات کارواشی به نحوه احسن و بدون آسیب به قسمت های مختلف ماشین از دیگر ویژگی های بهترین کارواش ها در تهران است. اگر توانایی انجام تمامی خدمات را ندارید می توانید روی کیفیت خدمات ارائه شده تمرکز کرده و آن را بهبود ببخشید.
  • یکی دیگر از ویژگی های بهترین کارواش ها در تهران تجربه کاری بالا است به این دلیل که وجود تجربه در شستشو ماشین می تواند کاهش آسیب های احتمالی را به همراه داشته باشد.

بهترین کارواش ها در تهران کدامند؟

در ادامه 10 تا از بهترین کارواش ها در تهران را به شما معرفی می کنیم:

کارواش نانو بخار تاپ سرویس

کارواش نانو بخار تاپ سرویس

کارواش نانو بخار تاپ سرویس یکی از بهترین و پیشرفته ترین کارواش های اتوماتیک در شهر تهران می باشد. علاوه بر آن داخل این مجموعه هم دیتیلینگ واران است. در این کارواش خودرو شما در جای خود ثابت مانده و کلیه عملیات شستشو و خشک کردن توسط پیشرفته ترین دستگاه ها انجام می پذیرد. بهتر است بدانید که  در این کارواش شستشو به صورت صفرشویی کامل اتومبیل، با مواد مخصوص چرم و پارچه، روشویی، زیرشویی، موتورشویی، واکس و پولیش و خشکشویی انجام می پذیرد.

خدمات :

  • متخصص صفرشویی،شستشوی تاچلس ،موتور شویی با بخار بدون آسیب دیدگی قطعات موتور
  • شستشوی مخصوص خودروهای سرامیک شده
  • شستشوی مخصوص خودروهای تیره و مشکی
  • خشکشویی داخل خودرو
  • احیای رنگ تخصصی
  • واکس و پولیش بدنه
  • سرامیک بدنه تخصصی
  • صافکاری pdr

شماره تماس : 09122373407

اینستاگرام : topservice.carwash@

آدرس : شمس آباد، بالاتر از میدان ملت، قبل از پل همت، ابتدای طاهر

کارواش بهار

کارواش بهار

تعمیرگاه هیوندای و کارواش بهار (تعمیرگاه و مرکز خدمات خودرویی) در محله بهار تهران و خیابان سمنان واقع شده و یکی از بهترین کارواش ها در تهران می باشد. این مکان یکی از شش تعمیرگاه و خدمات خودرو در محله بهار تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان آراد، موزه پمپ بنزین دروازه دولت و پاساژ مهران و هم چنین مجتمع تجاری اداری بهار، کتاب اول، دیجی برد، خانه سینما و رامینا قرار گرفته است.

نشانی: تهران، بهار جنوبی، نبش کوچه سمنان، پلاک 107
شماره تماس: 77622393 – 77622394

مرکز اتوشناس

شستشوی تاچلسمجموعه‌ی «اتوخسروانی» که سابقه‌ی تاسیس آن به سال ۱۳۵۱ بازمی‌گردد، در سال ۱۳۹۹ با توجه به بررسی نیاز مخاطبان خود و عموم علاقه‌ مندان، خریداران و خانواده‌ ها در حوزه‌ی خودرو و با بهره‌ گیری از نظر کارشناسان مربوطه و متخصصان امر به این نتیجه رسید که عمده نیاز ایشان در مقوله‌ ی خدمات و کارشناسی و مشاوره متمرکز گردیده است.

لذا با توجه به سابقه و احساس تعهد خود نسبت به مخاطبان حوزه‌ی خودرو، بر آن شد تا برای پاسخ‌ گویی به این دو نیاز عمده و هم چنین سایر مقوله‌ های مرتبط با خودرو، نظیر خدمات حفاظتی کاور و سرامیک، فروش قطعات، تیونینگ و فیس لیفت و موارد دیگر، هم‌ چنین با توجه به نیاز جامعه به کار و کار آفرینی و بازار کار قابل توجه این بخش و صد البته مقوله‌ی آموزش، اقدام به تاسیس مجتمعی به نام اتوشناس کند تا کلیه‌ ی نیاز های مخاطبین خودرو را پوشش دهد.

هم چنین این مرکز خدمات شستشوی ماشین نیز انجام می دهد و یکی از بهترین کارواش ها در تهران را دارا است. کارواش تاچ لس روش جدیدی در شست و شوی خودرو است که در این روش خودرو بدون دخالت دست با مواد نانو شسته می شود. مزیت این روش جلوگیری از به وجود آمدن خط و خش روی بدنه خودرو و دوام بیشتر تمیزی به دلیل استفاده از مواد نانو می باشد. اتوشناس با کارواش مجهز VIP در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

نشانی (خودرو های وارداتی): تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه معلم، روبروی فروشگاه اتکا، ساختمان اتوشناس (پلاک 604)
نشانی (خودرو های ایرانی و چینی): تهران، کیلومتر 11 جاده‌ مخصوص، نبش سپاه اسلام
شماره تماس: 02145267

کارواش نانو ایرانیان

کارواش نانو ایرانیان

با پیشرفت علم و دستیابی به تکنولوژی نانو بسیاری از مشاغل و صنایع از مزایای این تکنولوژی بهره‌ مند شده‌ اند که صنف کارواش نیز بی‌ بهره نمانده است و ظهور نانو توانست تحولی عظیم در آن ایجاد کند. حال ممکن است بگوییم این تکنولوژی چه تحولی ایجاد کرده است که تا این حد موثر واقع شده است.

این کارواش از بهترین کارواش ها در تهران است و با فناوری نانو عملیات شستشو را انجام می دهد. از مزایای کارواش نانو عبارتند از:

  • عدم ایجاد پساب و فاضلاب
  • صرفه‌جویی در مصرف برق
  • آب گریز شدن بدنه خودرو، به این معنا می­‌ باشد که این مواد روی بدنه خودرو حالتی لیز ایجاد می­‌کنند که اگر آب یا مایعات روی خودرو بریزد بلافاصله قطرات آن از روی بدنه خودرو سر می‌خورد و لک یا اثری به جا نمی­‌ گذارد.
  • علاوه بر مایعات اگر هرگونه گرد و غبار و یا ذرات آلودگی در حالت سکون بر روی خودرو بنشیند بخاطر این حالت صیقلی که بدنه پیدا کرده است در اثر حرکت و برخورد باد با بدنه خودرو از روی آن پاک می­‌شود.
  • این مواد شوینده حاوی صمغ مخصوصی هستند که از رنگ خودرو محافظت می­‌نماید و از کدر شدن رنگ در اثر تابش نور خورشید جلوگیری می­‌کند.
  • از دیگر مزایای آن وجود واکس در این شوینده­‌ ها می ­‌باشد که این نوع از کارواش را به کارواشی چند منظوره تبدیل کرده است که علاوه بر ایجاد پاکیزگی، درخشندگی فوق‌ العاده­‌ای به ظاهر خودرو می­‌بخشد.
  • واکس موجود در شوینده­‌‌ های نانو علاوه بر براق کردن، موجب دیر کثیف شدن ماشین می ­‌شوند در نتیجه در بازه ­‌های زمانی طولانی‌ تری نیاز به نظافت دارند.
  • هم چنین این میزان درخشندگی ایجاد شده به وسیله این واکس بسیار بیشتر از واکس‌­ هایی است که در روش‌­ های سنتی استفاده می­ شود.
  • در آخر حقیقت امر آن است که این مواد نانو زمینه ­‌ی شکل‌ گیری کارواش سیار را ایجاد کردند چرا که با تجهیزات کمتری می ­‌توان نتیجه بسیار عالی گرفت.

نشانی: تهران، شهرک صنعتی شرق
شماره تماس: 2221420

کارواش سیار استار

کارواش سیار

مراجعه به کارواش برای شستشوی ماشین سختی هایی دارد. عمده ترین مشکلات مراجعه به کارواش عبارتند از:

  • ضیغ وقت به دلیل مشغله زیاد یا عدم دسترسی به زمان آزاد
  • ترافیک در سطح شهر
  • وجود مناطق طرح ترافیک
  • شلوغی کارواش
  • معطل شدن در گرما و سرما در صف کارواش

اگر به نظافت خودرو خودتان اهمیت می دهد و بارها و بارها به دلیل تجربه مواردی مشابه بالا از کارواش رفتن صرف نظر کرده اید ما به شما استفاده از خدمات کارواش سیار استار را توصیه می کنیم. این کارواش یک تجربه متفاوت و از بهترین کارواش ها در تهران است. کارواش ماشین حدود یک تا یک ساعت و نیم طول می کشد و خدماتی مانند شستشوی بدنه، نظافت داخل، صفر شویی، پولیش بدنه، رفع خط و خش و موتور شویی انجام می شود.

کارواش سیار یا همان شستشوی اتومبیل در محل از خدمات جدید برای رفاه حال و آسایش شماست. اگر شما از خدمات کارواش سیار استفاده کنید برای همیشه با صف های طولانی انتظار در کارواش و منتظر ایستادن خداحافظی خواهید کرد. با استفاده از کارواش سیار در محل فاصله شما تا ماشین تمیز و دریافت خدمات شستشوی اتومبیل در زمان دلخواه تنها یک تماس است. استفاده از خدمات کارواش سیار در محل شما به راحتی منجر به صرفه جویی در زمان و امکان بررسی دقیق و نظارت بر نحوه شستشوی اتومبیل شما خواهد شد.

نشانی: _
شماره تماس: 09101974711

کارواش بیهقی

کارواش - کارواش بیهقی

شستشو با دستگاه اتوماتیک صفرشویی کامل اتومبیل با مواد مخصوص چرم و پارچه، روشویی، زیرشویی، موتورشویی، واکس و پولیش و خشکشویی در کارواش بیهقی که یکی از بهترین کارواش ها در تهران است انجام می شود. این کارواش به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می دهد.

از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مرکز معاینه فنی خودرو بیهقی، پارکینگ شماره 4 عید فطر (پارک سوار بیهقی)، تالار امپراطور پایتخت، پایانه و پارک سوار بیهقی و بیمه آسیا قرار گرفته است.

خدمات به صورت سریع انجام می شود. کارواش بیهقی یک کارواش بزرگ با ظرفیت شستشوی هم زمان و پرسنل زیاد است که به شما کمک می کند ماشین خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

نشانی: تهران، میدان آرژانتین، پارک سوار آرژانتین، جنب معاینه فنی کارواش بیهقی
شماره تماس: 88528816

کارواش پردیسان

کارواش پردیسان

کارواش پردیسان از بهترین کارواش ها در تهران است. قیمت خدمات در این مرکز مناسب بوده و با سرعت بالا انجام می شوند. خدمات ارائه شده در این کارواش شامل صفر شویی با تکنولوژی نانو بخار، سرامیک بدنه، موتور شویی با تکنولوژی نانو بخار، واکس و پولیش بدنه و … می باشند.

این مرکز دارای تعمیرگاه تخصصی ماشین های ایرانی، خارجی و لوکس است. هم چنین مکانیکی، جلوبندی، باطری سازی، دیاگ، صافکاری بدون رنگ در این مرکز انجام می شود.

نشانی: تهران، طرشت، بلوار تیموری، کوچه درویش وند، کارواش پردیسان
شماره تماس: 09120843092

کارواش گیتی

کارواش - کارواش گیتی

کارواش گیتی با تخصص در شستشوی خودروهای رنگ متالیک، یکی از بهترین کارواش ها در تهران محسوب می شود.
این روزها نگهداری صحیح از خودرو دیگر فقط از عاشقان خودرو انتظار نمی رود. امروزه همه می خواهند از ماشین خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنند. جالب اینجاست که برای حفظ سلامت فنی خودرو باید راننده خوبی باشید، اما مسئله این است که برای نگهداری از ظاهر خودرو نه فقط به مهارت رانندگی، بلکه به مقداری سلیقه هم احتیاج خواهید داشت. برای این منظور، به کارواش گیتی سری بزنید.

این کارواش در ارائه خدمات مختلف و کیفیت آن ها در دسته بهترین کارواش ها در تهران قرار می گیرد.

نشانی: خیابان آذربایجان، بین خیابان رودکی و اتوبان نواب، شماره 639
شماره تماس: 66425645

کارواش و پارکینگ ماندگار

کارواش ماندگار

کارواش ماندگار دارای خدمات 24 ساعته و از بهترین کارواش ها در تهران است. در این کارواش خدمات عالی با قیمت مناسب ارائه می شود که رضایت مراجعه کنندگان را به همراه داشته است.

این مرکز دارای پارکینگ اختصاصی نیز بوده و در کارواش آن خدماتی مانند صفر شویی، موتور شویی، پولیش بدنه و … ارائه می شود. اگر به ظاهر خودرو خود اهمیت می دهید حتما سری به این کارواش بزنید و از خدماتشان بهره ببرید.

نشانی: تهران، پژوهان، طالقانی
شماره تماس: _

کارواش چشمه ای و پسران

کارواش چشمه ای و پسران

كارواش بزرگ چشمه ای در صنف خدمات خودرویی و در زمینه بانک اطلاعات خدمات خودرویی آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز شهر تهران می باشد. این کارواش از بهترین کارواش ها در تهران به شمار می رود.

این کارواش خدماتی مانند صفرشویی، پولیش و وکس بدنه، موتور شویی و … ارائه می دهد.

نشانی: تهران، منطقه 15، محله شوش، م. شوش، خیابان صابونیان، خیابان بروجردی، پلاک 356
شماره تماس: 55316663

کارواش

کارواش مکانی برای شست‌وشوی بیرون و گاهی داخل وسایل موتوری است. کارواش‌ها می‌توانند دستی یا خودکار باشند.

تاریخچه

تاریخچه کارواش های تجاری در ایالات متحده در سال 1914 آغاز شد. مردم از نیروی انسانی برای هل دادن یا جابجایی خودروها در مراحل مختلف استفاده کردند. عملیات دستی شستشوی اتومبیل در 32 مرکز رانندگی در ایالات متحده به اوج خود رسید. اولین شستشوی اتوماتیک نیمه اتوماتیک در ایالات متحده در سال 1946 آغاز شد. تاسیساتی در دیترویت، میشیگان از سیستم های قرقره اتوماتیک و مسواک زدن دستی استفاده می کرد.

دن هانا، با تشویق واشرهای ماشین در دیترویت، در سال 1955 کارواش خود را با نام Rub-a-Dub در اورگن تاسیس کرد. در 1957، او Hanna Enterprises را تاسیس کرد و در نهایت به حدود 31 کارواش رسید.

در اواسط دهه 1960 ، شرکت Hanna Enterprises خود را به عنوان تولید کننده اصلی انواع تجهیزات و مواد شستشوی خودرو معرفی کرد. دهه 1970 پاک کننده اتوماتیک چرخ و موم پولیش را معرفی کرد.

دسته بندی ها

در حالی که انواع مختلفی از کارواش وجود دارد، بیشتر آن ها در دسته های زیر قرار می گیرند:

کارواش دستی
در این روش شستشوی اتومبیل ها با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی صورت می پذیرد. این دستگاه ها قادر هستند فشار گسترده ای را تولید نمایند اما دستگاه استفاده شده به منظور شست و شوی اتومبیل ها باید فشار در حدود 160 الی 200 بار را تأمین نماید. در این صورت بدون آسیب به بدنه خودو شست وشو به صورت دقیق و آسان انجام می شود. دستگاه واترجت صنعتی با افزایش فشار آب به وسیله یک پمپ فشار قوی آب را به فشاری چندین برابر می رساند و به این ترتیب آب به ماده ای قوی برای از میان برداشتن آلودگی ها تبدیل می گردد.

کارواش اتوماتیک
در این دسته کارواش ها شست وشوی اتومبیل ها به صورت کاملا مکانیزه صورت می پذیرد. برای شست وشوی ماشین های سواری، ماشین های سنگین و ون می توان از این نوع کارواش استفاده نمود، تنوع کارواش های اتوماتیک زیاد بوده و این امکان را فراهم می آورد تا متناسب با محیط و شرایط نسبت به احداث کارواش مناسب عمل شود.

انواع کارواش اتوماتیک

از جمله انواع کارواش های اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کارواش دروازه ای
    نوعی از کارواش های اتوماتیک است که ماشین ثابت مانده و ربات بر روی خودرو حرکت می کند. در این سری از کارواش های اتوماتیک، سیستم فوم پاش، برس ها، سیستم آبکشی و خشک کن ها تماما بر روی یک ربات نصب شده اند. امروزه با توجه فضای کم مورد نیاز دروازه ای ها (حدود 50 متر مربع) و هم چنین صرفه جویی در وقت و مصرف آب، دروازه ای ها از پرطرفدارترین کارواش های خودکار می باشند.
  • کارواش تونلی
    کارواش تونلی با استفاده از تسمه نقاله خودرو را از میان تعدادی دستگاه‌ های شست‌وشوی ثابت عبور می‌دهد.

مزایای بهره مندی از کارواش اتوماتیک در مقایسه با نوع دستی

شستشوی ماشین با کمک کارواش اتوماتیک، میزان مصرف آب و مواد شوینده را به طرز چشم گیری کاهش می دهد به علاوه امکان اتصال به سیستم های تصفیه آب می تواند موجب استفاده از آب تصفیه به منظور انجام عملیات شست‌وشو گردد. علاوه بر این به علت انجام عملیات شست‌وشو به صورت کاملا تخصصی امکان آسیب به بدنه و رنگ ماشین کاهش می یابد.

بهترین کارواش ها در تهران

کارواش اتوماتیک

اولین کارواش اتوماتیک نقاله دار در سال 1940 در هالیوود، کالیفرنیا ظاهر شد. کارواش های اتوماتیک نوار نقاله شامل ساختمان های تونلی است که مشتریان در آن ها سوار می شوند.

پس از پرداخت هزینه، خودرو در یک خط به نام stack یا صف قرار می گیرد. پشته به صورت متوالی حرکت می کند، بنابراین شست‌وشو می داند که هر خودرو چه چیزی خریداری کرده است. پس از بالا آمدن تا ورودی تونل، یک خدمه معمولا مشتری را به داخل نوار نقاله راهنمایی می کند. در برخی از شست‌وشو ها، سیستم بر اساس سنسورهای تایر تعداد صحیح غلطک را ارسال می کند.

سنسور تایر به شست‌وشو اجازه می دهد تا محل چرخ ها و فاصله آن ها از یکدیگر را تشخیص دهد. در سیستم های دیگر، کارمند ممکن است مشتری را راهنمایی کرده و دکمه “ارسال ماشین” را روی کنترل کننده تونل فشار دهد تا غلطک هایی را که ماشین را به داخل فشار می دهد به صورت دستی ارسال کند.

کارواش تاچلس (بدون تماس دست)

مانند ماشین های شستشوی نرم، کارواش های بدون لمس نیز به صورت خودکار انجام می شوند و وسیله نقلیه از تونلی عبور می کند که در آن خودرو تمیز می شود. با این حال، در کارواش های بدون لمس از فوم یا پارچه های مخصوص شستشوی نرم استفاده نمی شود، بلکه برای تمیز کردن و شستشوی خودرو از واشرهای فشار قوی استفاده می شود. حسگرهای مورد استفاده در این شستشوها امکان تمیز کردن دقیق تر و شکل دقیق خودرو را فراهم می کند.

برای جبران عدم تماس فیزیکی با وسیله نقلیه، در شستشوی بدون لمس از فشارهای بیشتر و مواد شوینده سوزآور بیشتر از کارواش های معمولی استفاده می شود. از آنجا که هنگام شستشوی بدون لمس وسیله نقلیه به صورت فیزیکی لمس نمی شود، خودرو در معرض آسیب کمتری قرار دارد. با این حال، شستشوی بدون لمس هنگام تمیز کردن مواد سخت تر یا رسیدن به مکان های دشوار در وسایل نقلیه دشوار تر است و استفاده از مواد شیمیایی قوی تر می تواند به رنگ آمیزی خودرو آسیب برساند.

فاکتورهای محیطی

مهم ترین خسارت های زیست محیطی برای شستشوی اتومبیل عبارتند از:

  • استفاده از منابع آب و انرژی
  • آلودگی آب های سطحی
  • آلودگی خاک و آب های زیرزمینی

استفاده از منابع آب و انرژی بدیهی است زیرا کارواش ها از چنین منابع استفاده می کنند. صنعت شستشوی حرفه ای اتومبیل در کاهش ردپای زیست محیطی خود گام های بلندی برداشته است، روندی که به دلیل مقررات و تقاضای مصرف کنندگان همچنان شتاب خواهد گرفت. بسیاری از کارواش ها از سیستم های احیای آب برای کاهش چشمگیر مصرف آب و انواع فناوری های کاهش مصرف انرژی استفاده می کنند. در اروپا، آلمان پیشتاز است و مقررات بسیار سختی دارد که شستن اتومبیل را در خیابان یا در معبر خود غیرقانونی می کند.

برخی از گروه های محیطی ایالتی و محلی (که قابل توجه ترین آنها اداره حفاظت محیط زیست نیوجرسی است) کمپین هایی را برای تشویق مصرف کنندگان به استفاده از کارواش های حرفه ای آغاز کرده اند.

کلام آخر

در این مقاله ۱۰ تا از بهترین کارواش ها در تهران را به شما معرفی کردیم. تمام تلاش سایت تاپتنا بر این بوده که مطالب مورد نیاز برای مخاطبان عزیز تهیه و منتشر کند. امیدواریم که سودمند بوده باشد. از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله سپاس گزاریم.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا