مادر و کودک

بهترین بالش های بارداری در بازار【سال1402】✅ + لیست 10 تایی

در این مقاله قصد داریم 10 تا از بهترین بالش های بارداری در بازار را به شما معرفی کنیم و با اهمیت این شیء برای بانوان باردار آشنا شویم.

بالش بارداری چیست؟

بالش بارداری از لوازم جانبی خواب است که از بدن در حال تغییر مادران باردار حمایت می کند. این وسیله به آن ها کمک می کند تا به راحتی در حالت استراحت قرار بگیرند و بیشتر بخوابند. بارداری فشار زیادی به بدن وارد می کند، به ویژه با پیشرفت دوران بارداری. اضافه وزن اغلب به کمر و مفاصل، از جمله لگن، زانو و مچ پا فشار وارد می کند. این می تواند باعث دردهایی شود که استراحت کامل شب را دشوار می کند.

بالش های بارداری به گونه ای طراحی شده اند که خطوط بدن باردار را در خود جای داده و در مواردی که بیشتر به آن نیاز است پشتیبانی می کنند. این بالش ها را می توان در اشکال و اندازه های مختلف یافت تا هر موقعیت خواب را در خود جای دهد و از دردها جلوگیری کند. رایج ترین انواع شامل بالش های تمام بدن به شکل C و U است که از کل بدن پشتیبانی می کند.

بهترین بالش های بارداری در بازار کدامند؟

در ادامه 10 تا از بهترین بالش های بارداری در بازار را به شما معرفی میکنیم:

بالش بارداری فارمی داک (PharMeDoc)

بالش بارداری فارمی داک

بالش بارداری فارمی داک یکی از بهترین بالش های بارداری در بازار است. ویژگی های این بالش بارداری عبارتند از:

  • 100٪ پنبه
  • طراحی بالش بدن به شکل C جایگزین نیاز به بالش های تخت خواب چندگانه می شود و از پشت، لگن، زانو، گردن و سر شما حمایت می کند.
  • بالش زایمان چند منظوره: قابل تنظیم برای شکم و پشت شما هنگامی که می خواهید بخوابید، بخوانید، پرستار کنید یا تلویزیون تماشا کنید.
  • بالش بارداری کامل بدن ما می تواند به شما در خواب بهتر کمک کند، وقفه های شبانه را کاهش داده و کمردردهای مرتبط با بارداری را کاهش دهد.
  • این بالش کامل بدن برای هر کسی که نیاز به حمایت بیشتر دارد، پس از جراحی بهبود می یابد یا از استفاده از بالش های جداگانه برای حمایت از سر، گردن، پاها و پشت خود خسته شده است، مناسب است.
  • گارانتی مادام العمر تولید کننده طراحی شده در کالیفرنیا رضایت 100٪ تضمین شده است.

بالش بارداری باپی (Boppy)

بالش بارداری باپی

بالش بارداری باپی یک بالش بارداری یک تکه است که از بدن، سر، گردن، پشت، باسن و برجستگی نوزاد پشتیبانی کامل می کند.  این بالش بارداری یکی از بهترین بالش های بارداری در بازار و هدیه ای عالی برای مادران باردار در سه ماهه دوم یا سوم است.

شکل منحصر به فرد و پر شده برای 40 هفته راحتی طراحی شده است. بالش بارداری باپی برای حمایت قبل از تولد و پس از آن از طریق بهبودی پس از زایمان عالی است.

این بالش همه کاره و چند منظوره است. بالش بارداری باپی چند منظوره به شما کمک می کند تا هنگام خوابیدن به پهلو و هم چنین در حالت نشسته راحت باشید. حتی بقیه اعضای خانواده شما ممکن است سعی کنند این بالش را قرض بگیرند!

بالش بارداری باپی بر اساس آرا و نامزدی والدین برنده بهترین بالش بدن What to Expect 2018 شد. بالش بارداری با فیبر 100٪ پلی استر بکر پر شده است که دوام و پشتیبانی قابل اطمینان را تضمین می کند.

بالش بارداری اسنوگل (Snoogle)

بالش بارداری اسنوگل

اگر تا به حال باردار بوده اید، می دانید که تلاش برای داشتن یک خواب راحت تقریبا غیرممکن است. مطمئنا می توانید چندین بالش را در موقعیت خود قرار دهید، اما چه اتفاقی می افتد وقتی که برای رفتن به دستشویی نیاز به چرخش یا بلند شدن دارید؟

این جایی است که بالش بارداری اسنوگل وارد می شود. این بالش به صورت بلند و باریک و منحنی طراحی شده توسط یک پرستار و مادر ثبت شده، برای راحتی و پشتیبانی کامل در تمام شب ساخته شده است، چه باردار باشید یا نباشید.

ویژگی های این محصول:

  • بالش بارداری اسنوگل جای چند بالش را می گیرد تا از باسن، پشت، گردن و شکم حمایت کند.
  • طرح ثبت اختراع توسط یک پرستار و مادر ثبت شده توسعه یافته است.
  • از راحتی و در آغوش گرفتن بدون گرمای اضافی بدن لذت ببرید.
  • اسنوگل اورجینال دارای روکش قابل جابجایی است که قابلیت شستشو در ماشین را دارد.

بالش بارداری میز (Meiz)

بالش بارداری میز

هدیه ای عالی به عزیزان، خانواده یا دوستان خود با یکی از بهترین بالش های بارداری در بازار که نشان می دهد که شما واقعا به آرامش و سلامتی آن ها اهمیت می دهید. ویژگی های این بالش بارداری میز:

  • روکش مخملی و نرم بالش 55 اینچی
  • بالش بارداری میز به گونه ای طراحی شده است که نیازهای چند بالش تخت را جایگزین می کند و از سر، پشت، شکم، پهلوها، زانوها، لگن و پاها به درستی حمایت می کند. تعداد بی شماری از مشتریان ما از این بالش بدن بارداری برای فیبرومیالژیا، سیاتیک، رفلاکس معده، کمردرد و سه ماهه سوم درد بدن بارداری استفاده کرده اند.
  • طراحی منحصر به فرد از شکل مادران باردار پیروی می کند که به شکل U بزرگ است و به قدری بلند است که می توانید از پشت و جلو پشتیبانی کنید. بالش بدن شکل U نه تنها یک هدیه جالب برای بارداری برای زنان باردار است، بلکه یک هدیه راحت برای همه کسانی است که مشتاق خواب بهتر هستند.
  • بالش بارداری میز برای خوابیدن به پهلو، روی شکم و پشت مناسب است. موقعیتی آرام و راحت برای خواب، مطالعه و تماشای تلویزیون و … .
  • روکش بالش مخمل راحتی قابل شستشو در ماشین لباسشویی است. روکش بالش بیرونی و داخلی بالش دارای زیپ دوگانه است که به شما اجازه می دهد تا مواد داخل بالش از جنس پلی استر را برای رسیدن به قد خود تنظیم کنید.

بالش بارداری مام کوزی (MomCozy)

بالش بارداری مام کوزی

طرح بالش بارداری مام کوزی برای جایگزینی نیازهای چند بالش تخت، تمام بدن شما را در آغوش گرفته و با هر دو طرف مطابقت دارد و از سر، پشت، شکم، پهلوها، زانوها، لگن و پا کاملا پشتیبانی می کند.

بالش بارداری مام کوزی به بهبود گردش خون در تمام شب کمک می کند و فشار بدن شما را آزاد می کند، به طور موثر زخم کمر و تورم پا را تسکین می دهد. ارائه آرامش فوق العاده، تسکین درد و استراحت با کیفیت برای مادران آینده با یکی از بهترین بالش های بارداری در بازار امکان پذیر می شود.

این بالش به شما این احساس را می دهد که هر شب روی ابرها می خوابید. بالش بارداری مام کوزی برای دوران بارداری از پنبه ابریشمی بلند پر شده است و تعادل کاملی بین راحتی و حمایت از تمام بدن شما ایجاد می کند. این دوام به اندازه ای است که می تواند شکل خود را پس از قرار دادن وزن روی آن شب به شب حفظ کند.

بالش بارداری مام کوزی بسیار انعطاف پذیر است به طوری که می توانید آن را در موقعیت های مختلف مانند پرستاری، تماشای تلویزیون یا مطالعه یا تغییر مکان هایی از بدن خود که می خواهید از آنها حمایت کنید، تغییر دهید.

بالش بارداری داون کول (DownCool)

بالش بارداری داون کول

طراحی بالش بارداری داون کول U شکل که یکی از بهترین بالش های بارداری در بازار است، نیاز به بالش های تخت خوابی متعدد را از بین می برد و از پشت، لگن، زانو، گردن و سر پشتیبانی می کند.

بالش نرم و کامل داون کول بارداری با یک فیبر درجه یک ساخته شده است. هنگامی که می خواهید بخوابید، بخوانید یا تلویزیون تماشا کنید، با شما سازگار می شود. روکش بالش به راحتی تمیز می شود و قابل شستشو در ماشین است.

بالش بارداری داون کول به بهبود گردش خون در تمام طول شب کمک می کند و فشار بدن شما را آزاد می کند و به طور موثری زخم کمر و تورم پاها را تسکین می دهد. برای مادران آینده و افرادی که از درد در ناحیه لگن یا کمر، فیبرومیالژیا، سیاتیک، ورزشکاران، افرادی که تحت درمان فیزیکی قرار می گیرند یا در حال بهبودی از آسیب هستند و افرادی که به دنبال خواب بهتر هستند استفاده می شود.

بالش بارداری کویین رز (Queen Rose)

بالش بارداری کویین رز

پارچه مخملی فوق العاده نرم این بالش به شما احساس راحتی بسیار می دهد. این بالش یکی از بهترین بالش های بارداری برای مادران آینده است. بالش بارداری به شکل U متناسب با منحنی بدن شما از سر، گردن، پشت، شکم، باسن و زانو حمایت کامل می کند.

این بالش بارداری موقعیت را برای خواب، مطالعه، پرستاری و تماشای تلویزیون ایجاد می کند بنابراین، این بالش می تواند خواب بهتری را ایجاد کند. مورد علاقه مادران آینده و افرادی که از درد مفصل ران یا کمر رنج می برند، فیبرومیالژیا، سیاتیک، ورزشکاران، افرادی که تحت درمان فیزیکی قرار می گیرند یا از جراحت ریکاوری می شوند و افرادی که به دنبال خواب بهتر هستند.

بالش بارداری واتس بدینگ (WhatsBdding)

بالش بارداری واتس بدینگ

ویژگی های این بالش که از بهترین بالش های بارداری در بازار است عبارتند از:

  • چند منظوره و وسیع استفاده می شود: این بالش یک همراه عالی برای افرادی است که در کنار بدن، پشت یا معده می خوابند، که به شما اجازه می دهد اندام خود را تا جایی که می خواهید بکشید. هم چنین یک موقعیت راحت ایجاد می کند تا به تسکین درد و ناراحتی های مربوط به بارداری، سیاتیک، فیبرومیالژیا، رفلاکس معده و موارد دیگر کمک کند.
  • طراحی شکل قابل تنظیم: دو زیپ در پوشش داخلی و خارجی، شما می توانید ارتفاع بالش را آزادانه با افزودن یا حذف پر کردن تنظیم کنید. بالش منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی: روکش مخملی 100٪ پلی استر نرم، که قابل شستشو در ماشین است. آن را با یک چرخه ملایم در ماشین لباسشویی بیندازید. بعد از چند بار شستشو هیچگونه توده یا پارگی ایجاد نمی شود.
  • بسیار نرم: پوشش بیرونی بالش بارداری به شکل U از 100٪ پلی استر و الیاف مخمل، فوق العاده نرم و بی بو ساخته شده است. این بالش پشتیبانی فوق العاده مخملی و کاملا مناسب برای زنان باردار دارد و با کشش مکرر تغییر شکل نمی دهد.

بالش بارداری مومو (Mumo)

بالش بارداری مومو

بالش بارداری شکل C مومو یکی از بهترین بالش های بارداری در بازار است. روکش مخملی نرم متحرک و قابل شستشو شما را در تمام طول شب راحت می کند. مواد داخل بالش منحصر به فرد و بدون بو بوده راحتی را برای خواب شما فراهم می کند.

در مقایسه با سایر بالش های بارداری، بالش بارداری C شکل مومو نه تنها یک بالش بارداری برای خواب است که برای زنان باردار یا مادران شیرده طراحی شده است، بلکه یک بالش کامل بدن برای بزرگسالان مبتلا به درد لگن، فیبرومیالژیا، درد سیاتیک، ورزشکاران، افرادی که تحت درمان فیزیکی قرار می گیرند یا از آسیب دیدگی رهایی می یابند و هر فردی که به دنبال خواب بهتر است.

بالش بارداری کامل بدن چندین موقعیت برای خواندن، تماشای تلویزیون، خوابیدن یا استراحت برای حمایت بیشتر ایجاد می کند. بالش بدن C شکل موکو از کمر، باسن، زانو، گردن و سر شما برای پیشگیری و تسکین درد سیاتیک، سوزش سر دل و درد کمر پشتیبانی می کند.

درد بدن بارداری را تسکین دهید. بالش بارداری مخمل مومو می تواند به شما در داشتن یک خواب با کیفیت کمک کند، وقفه های شبانه را کاهش داده و به تسکین کمردرد کمک کند. هم چنین، بالش به صورت چندگانه تا می شود و پای شما را بالا می برد و گردش خون را بهبود می بخشد.

بالش بارداری اینسن (Insen)

بالش بارداری اینسن

بالش بارداری به شکل C اینسن جایگزین سایر بالش های کوچک در تخت شما می شود. این بالش بارداری به شکل C راحت و مطابق شکل بدن شما است که از کمر، شکم، باسن و زانو حمایت می کند.

بهترین بالش بارداری برای بانوان باردار است. فیبر نرم با چگالی بالا وقتی می خواهید بخوابید، بخوانید، پرستاری کنید یا تلویزیون تماشا کنید، با شکم و پشت شما سازگار می شود. اینسن از الیاف ابریشم بلند استفاده کرده که در داخل بالش صاف و کرکی باقی می ماند و راحتی را برای پشتیبانی جانبی فراهم می کند.

بالش به صورت چندگانه تا می شود و پای شما را بالا می برد و گردش خون را بهبود می بخشد. تسکین تورم بارداری برای زنان باردار بسیار مهم است. هر دو قسمت بیرونی و آستری دارای زیپ مستقل هستند که به راحتی می توانید آن ها را بردارید و بشویید.

فواید بالش بارداری

محرومیت از خواب در دوران بارداری رایج است زیرا یکی از راه های واکنش بدن به تغییرات پیش رو است. با این حال، کمبود خواب منجر به تحریک پذیری، تغییرات خلقی و سایر نتایج نه چندان مطلوب می شود و این ها چالش هایی را ایجاد می کند که باید در دوران بارداری با آن ها کنار بیایید. بالش های بارداری پاسخگوی مشکلات خواب شما هستند.

بالش بارداری کم و بیش دارای قد شماست و طوری طراحی شده است که بدن شما را از سر تا نوک پا پشتیبانی می کند. این نوع بالش برای از بین بردن مشکلات خواب مادران آینده ایجاد شده است، زیرا در پیشگیری از گرفتگی عضلات پا، کمردرد و دردهای لگن بسیار موثر است. کافی است بگوییم راحتی بالش بارداری یک راه حل فوق العاده برای مشکلات خواب شما است. در این جا تنها چند مورد از مزایای سلامتی استفاده از بالش بارداری هنگام خواب یا استراحت ذکر شده است:

  • گردش خون آسان: به زنان باردار توصیه می شود که برای بهبود گردش خون به پهلو بخوابند. با این حال، به دلیل اندازه شکم، این وضعیت برای برخی ناراحت کننده است. اما در صورت استفاده از بالش بارداری، به لطف بالشتک مناسب و نرمی که دارد، راحتی تضمین می شود. به راحتی می توانید بالش را بر روی شکم یا قسمت هایی که برای خواب بهتر نیاز به بالشتک دارد تنظیم کنید.
  • از درد بدن جلوگیری می کند: به دلیل اضافه شدن وزن در بدن، برخی از قسمت ها مانند پاها، باسن و کمر مستعد درد هستند زیرا آن ها قسمت هایی هستند که اثرات اضافه وزن را جذب می کنند. هنگام خواب، بالش بارداری به این قسمت های بدن آرامش می دهد. بالشتک و نرمی بالش باعث ایجاد راحتی مناسب برای اعضای بدن می شود، در نتیجه درد کمتری ایجاد می کند، یا حتی اصلا احساس نمی شود.
  • ساعات خواب و استراحت طولانی تر: بدن شما در دوران بارداری دچار تغییرات زیادی می شود و درست است که میزان استراحت و خواب مناسب را برای مقابله با استرس و دردهای ناشی از آن انجام دهید. بالش های بارداری باعث ایجاد خواب بهتر می شوند و هرچه بیشتر به اندازه کافی در روز استراحت کرده و بخوابید، برای آمدن فرزندتان سالم تر و آماده تر می شوید.

راهنمای خرید بالش بارداری

اگر یک یا چند مورد از ناراحتی های متعدد بارداری شما را از خواب کامل باز می دارد، یک بالش بارداری باید مورد توجه قرار گیرد. اما با وجود انتخاب های فراوان، از جمله اندازه ها، مواد و اشکال غیر معمول، دشوار است که بدانید کدام مدل مناسب شما است. ما مهم ترین عواملی را که هنگام انتخاب بهترین بالش بارداری باید در نظر بگیریم بررسی می کنیم.

هنگام خرید بالش بارداری به چه نکاتی توجه کنیم
این که بدانید دقیقا باید در بالش بارداری به دنبال چه چیزی باشید، تا حد زیادی به نیازهای شخصی شما بستگی دارد، از جمله جایی که بیشتر به حمایت نیاز دارید، اما برخی از ویژگی ها جهانی هستند. ما مهم ترین عواملی را که باید در نظر بگیرید را پوشش می دهیم تا بتوانید بالش بارداری را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

موقعیت خواب
هنگام انتخاب بالش، موقعیت خواب مورد نظر شما نقش خواهد داشت. در دوران بارداری، خوابیدن به پهلوی چپ توسط پزشکان توصیه می شود. خوابیدن روی معده با بزرگ شدن شکم شما تقریبا غیرممکن می شود و خوابیدن پشت می تواند گردش خون را محدود کند. خوابیدن به پهلوی چپ کمترین فشار را بر بدن شما وارد می کند. به همین دلیل، اکثر بالش های بارداری برای راحت تر شدن خوابیدن در کنار، از جمله بالش های C و U طراحی شده اند.

پشتیبانی
میزان حمایت بالش بارداری تا حد زیادی به شکل آن بستگی دارد. بالش های تمام بدن می توانند قسمت های مختلف بدن شما را پشتیبانی کنند و مدل های بزرگ تر اساسا شما را از سر تا پا در پوشش قرار می دهند. بالش های کوچک تر مانند گوه ممکن است سفت تر باشند، اما فقط از یک قسمت پشتیبانی می کنند.

بهترین بالش بارداری

سطح سفتی بالش
مدل های مختلف بالش، سفتی متفاوتی را ارائه می دهند. بالش های ساخته شده از الیاف پلی استر نرم تر هستند و اگر فقط به کمی بالشتک اضافی نیاز دارید گزینه مناسبی است. بالش های مبتنی بر فوم عموما سفت تر هستند و ممکن است از کمر و شکم حمایت بیشتری کنند.

تسکین فشار
منظور از تسکین فشار این است که چگونه یک بالش به شکل بدن شما در می آید و نقاط فشار را کاهش می دهد. این امر به ویژه برای زنان باردار که با دردهای مزمن بدن سر و کار دارند بسیار مهم است.

شکل
بالش های بارداری به طور کلی به دو دسته بالش های تمام بدن و بالش های کوچک تر تقسیم می شوند. بالش های تمام بدن، شامل بالش های C و U، برای حمایت از سر، گردن، شکم، پشت و زانو طراحی شده اند. در حالی که بالش های بدن می توانند بسیار حجیم باشند، خوابیدن به پهلو را راحت تر می کند. در مقابل، بالش های نگهدارنده کوچک تر، از جمله بالشتک های گوه شکل، به منظور حمایت متمرکز از یک منطقه واحد هستند.

قیمت
مهم است که به خاطر داشته باشید که قیمت تنها عاملی نیست که باید در نظر گرفته شود. در حالی که کیفیت گاهی اوقات می تواند با قیمت ارتباط داشته باشد، بسیاری از گزینه های بالش باردار با قیمت کم در دسترس هستند. اگر بودجه شما محدود است، ممکن است بخواهید یک بالش کوچک تر و ارزان تر مانند گوه در نظر بگیرید.

مواد با کیفیت
مواد روی دوام، سطح حمایت و سفتی بالش تاثیر می گذارند. پلی استر متداول ترین نوع موادی است که هم برای روکش و هم برای بالش های بارداری استفاده می شود. پارچه ها و روکش های مبتنی بر پلی استر به طور کلی مقرون به صرفه و با دوام هستند و می توانند در بافت ها و سطوح مختلف سفت شوند. اگر به دنبال بالشی هستید که در هنگام فشار سفت تر باشد، فوم انتخاب خوبی است.

قالب پذیری
با تغییر بدن در دوران بارداری، مهم است که هر سطحی را که بالش می تواند برای شما فراهم کند در نظر بگیرید. برخی از مواد به احتمال زیاد به ترویج جریان هوا کمک می کند تا از گرم شدن بیش از حد هنگام خواب جلوگیری کند. مواد مبتنی بر پلی استر اغلب قابل تنفس هستند و برای بالش های بدن بارداری ایده آل هستند. فوم حافظه به احتمال زیاد گرما را به دام می اندازد و بیشتر برای بالش های کوچک تر مناسب است.

کلام آخر

در این مقاله ۱۰ تا از بهترین بالش های بارداری در بازار را به شما معرفی کردیم. تمام تلاش سایت تاپتنا بر این بوده که مطالب مورد نیاز برای مخاطبان عزیز تهیه و منتشر کند. امیدواریم که سودمند بوده باشد. از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله سپاس گزاریم. در ادامه به مقاله بهترین پد شیردهی نیز نگاهی بیاندازید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا