مادر و کودک

بهترین تخت خواب های کودک در بازار【سال1402】❤️ + لیست 10 تایی

حتما تجربه کرده اید که به سختی می توانید فرزندان خود را به خواب شبانه وادار کنید. اما وقتی تخت خواب آن ها طرح مورد علاقه آن ها باشد و در آن راحت باشند، این کار بسیار راحت تر خواهد بود. ما در این مقاله 10 تا از بهترین تخت خواب های کودک در بازار را به شما معرفی کرده و جزئیاتی درباره آن ها را نیز بررسی می کنیم.

بهترین تخت خواب های کودک در بازار کدامند؟

در ابتدا 10 تا از بهترین تخت خواب های کودک در بازار را به شما معرفی می کنیم:

تخت خواب کودک مدل Turbo Race Car

دلتا چیلدرن

رویاهای شیرین نزدیک تخت خواب کودک طرح اتومبیل مسابقه ای توربو از دلتا چیلدرن هستند! جزییات سرگرم کننده که شبیه یک ماشین مسابقه ای کلاسیک طراحی شده است، شامل اسپویلر عقب، جلو پنجره و لاستیک های مسابقه ای با رینگ های رنگ کروم است. این تخت خواب کودک که از پلاستیک قالب دار مقاوم ساخته شده و با برچسب هایی با کیفیت تزئین شده است، برای کوچولوی شما از بهترین تخت خواب های کودک در بازار است.

قسمت های بالای ماشین مسابقه به عنوان نرده های محافظ عمل می کند و به بچه ها در هر سنی اجازه می دهد به راحتی وارد تخت خواب یا از آن خارج شوند. برای هر کودکی که آرزوی اتومبیل های مسابقه ای دارد، تخت خواب کودک دلتا چیلدرن مدل ماشین مسابقه توربو باعث می شود که کودک کوچک شما هر شب سریعا به خواب برود.

بچه ها این تخت خواب کودک طرح ماشین مسابقه را دوست خواهند داشت! برچسب های کاربردی که چراغ های جلو و اعداد مسابقه را نشان می دهد، به تخت خواب جذابیت بیشتری می بخشد. این تخت که از پلاستیک قالب گیری شده ساخته شده است، سال ها برای شما خواهد ماند.

دلتا چیلدرن یکی از بزرگ ترین شرکت های خانوادگی در صنعت محصولات کودک و نوجوان بوده و مورد اعتماد میلیون ها خانواده در سراسر جهان است و از بهترین تخت خواب های کودک در بازار را تولید می کند.

تخت خواب کودک مدل JoJo Siwa

دلتا چیلدرن

با تخت خواب کودک JoJo Siwa از برند دلتا چیلدرن، کودک خود را تشویق کنید که رویایی بزرگ داشته باشد. این تخت خواب کودک دارای گرافیکی دلپذیر از یک اسب تک شاخ و رنگین کمان در قسمت جلو است، در حالی که در قسمت پایینی جزئیات کاربردی سه بعدی از کمان امضای جوجو وجود دارد. این تخت خواب کاملا با چرم مصنوعی با قاب محکم و مقاوم و چوب سخت ساخته شده است و فضایی دنج، جادویی و ایمن برای ستاره کوچک زندگی شما ایجاد می کند.

این تخت فوق العاده خنک است که در آن می تواند چرت بزند و بخوابد. شخصیت مثبت جوجو با این مجموعه پر جنب و جوش تخت خواب کودک از دلتا چیلدرن زنده می شود. این تخت برای فرشته کوچولوی شما، از بهترین تخت خواب های کودک در بازار است.

با این تخت خواب کودک از برند دلتا چیلدرن، کودک شما رویاهای شیرین خواهد دید. این تخت برای اتاق خواب کوچولوی شما بسیار مناسب است و  هم شما و هم فرزندتان آن را دوست خواهید داشت. بالشتک این تخت، راحتی و پشتیبانی طولانی مدت را هنگام نشستن برای مطالعه یا تماشای تلویزیون تضمین می کند.

دلتا چیلدرن می داند هیچ چیز مهم تر از ایمنی در مورد فضای کودک شما نیست. به همین دلیل است که همه محصولات دلتا چیلدرن با مواد ماندگار ساخته شده اند تا اطمینان حاصل کنند که می توانند تا سال ها پرش و بازی را تحمل کنند. به علاوه، آن ها به طور دقیق مورد آزمایش قرار می گیرند تا از تمام استانداردهای ایمنی صنعت پیروی کنند یا از آن ها فراتر روند.

تخت خواب کودک مدل Harry Potter Hogwarts Express

دلتا چیلدرن

هر کودکی روی تخت خواب کودک هری پاتر هاگوارتز اکسپرس خواب راحتی خواهد داشت! یک تخت خواب که برای هر جادوگر کوچکی ضروری است، دارای روکش چرم مصنوعی است و تاج چهار خانه هاگوارتز را در قسمت جلویی و دودکش سه بعدی قطار را در قسمت پایینی نشان می دهد.

این تخت خواب کودک جادویی برای نشان دادن عشق شما به گریفیندور، ریونکلاو، اسلترین یا هافلپاف، طلسمی شیک را برای هر اتاق خوابی ایجاد می کند. مجموعه هری پاتر توسط دلتا چیلدرن به خانه شما آورده می شود. این تخت برای اتاق جادوگر کوچولوی شما از بهترین تخت خواب های کودک در بازار است.

این تخت خواب کودک دارای تاج چهار خانه هاگوارتز در قسمت جلوی سر است. بالشتک این محصول روی سر تخت، راحتی و پشتیبانی طولانی مدت را هنگام نشستن برای مطالعه یا تماشای تلویزیون تضمین می کند. تخت خواب، کم ارتفاع ساخته شده است تا به کودک کوچک شما کمک کند تا به راحتی روی تخت برود و از آن خارج شود. این تخت خواب کودک دارای روکش و ملافه است.

تخت خواب کودک مدل South Shore Bebble Bunk Bed

سوث شور (South Shore)

این محصول یکی از بهترین تخت خواب های کودک برای دو نفر است. پسران یا دختران شما فقط عاشق این تخت دو طبقه خواهند شد! آن ها زمان زیادی را در اینجا خواهند گذراند و این تخت خواب را گوشه کوچکی برای به اشتراک گذاشتن داستان ها می کنند. طراحی مدرن اسکاندیناوی این قطعه دو رنگ، در رنگ های خنثی با خطوط مستقیم، از سبک نوردیک الهام گرفته است. دهانه های کوچک در پانل ها، که به عنوان نرده محافظ عمل می کنند، تنها یکی از ویژگی های بسیاری است که با وجود بلند بودن، ظاهری سبک به آن می بخشد.

نردبان زاویه دار، نرده های محافظ و ساختار چوبی و MDF این تخت خواب کودک دو طبقه فوق العاده ایمن، همه با هم کار می کنند تا این قطعه برای کودکان ایمن شود. دارای گواهینامه ASTM است. هم چنین میتوانید تخت ها را از هم جدا کنید تا تبدیل به دو تخت معمولی شوند.

همه محصولات South Shore با استانداردهای ایمنی آمریکای شمالی مطابقت دارد یا از آن ها فراتر می رود و بسته بندی آن ها برای کاهش خطر آسیب هنگام حمل و نقل مورد آزمایش و تایید قرار گرفته است. این مورد در 2 جعبه ارسال می شود. این محصول در مالزی توسط South Shore با 100٪ چوب و MDF ساخته شده است. تشک و لوازم جانبی شامل نمی شود.

هدف South Shore طراحی و ساخت مبلمان زیبا، مقرون به صرفه و ساخته شده برای زندگی واقعی است. ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر، بهینه سازی فضاهای کوچک و اطمینان از شکل و عملکرد برای کنترل خانه شما از اهداف این شرکت است! وظیفه South Shore ساده سازی زندگی شماست تا بتوانید برای موارد مهم فضا باز کنید.

تخت خواب کودک مدل Loft Bed Tent, Disney Princess

دلتا چیلدرن

با استفاده از این چادر تخت خوابی پرنسس دیزنی از برند دلتا چیلدرن، تخت خواب کودک خود را به منطقه بازی سرگرم کننده تبدیل کنید. افزودن چادر زیر تخت یک راه عالی برای ایجاد فضایی خصوصی برای استراحت، کاوش در زمان بازی یا انجام تکالیف در خانه بدون نیاز به فضای اضافی است، هم چنین می تواند اسباب بازی ها را به طور منظم از نظر دور نگه دارد. این پانل های چادری پارچه ای با داشتن گرافیک دلپذیر که تخت خواب کوچولوتان را به قلعه جادویی سیندرلا تبدیل می کند، دارای پنجره مشبک و جلو و رول راحتی مناسب است که می تواند با ضامن باز نگه داشته شود.

این تخت خواب کودک به گونه ای طراحی شده است که به راحتی سر هم می شود. از قلعه های سلطنتی تا خوشبختی بعد، شاهزاده خانم های دیزنی داستان هایی را تداعی می کنند که دختران دوست دارند درباره آن رویا ببینند. این چادر شخصیتی فورا یک فضای بازی یا محل آموزش از راه دور در زیر تخت کودک شما ایجاد می کند بدون اینکه فضای اضافی را اشغال کند. چادر دارای پنجره مشبک و پنل جلو است. پنل جلویی چادر را می توان برای تنوع در جلوی تخت یا پشت قرار داد.

این چادر فضایی خصوصی برای بازی و کاوش دختران یا پسران ایجاد می کند. بازی تخیلی به افزایش رشد اجتماعی، شناختی و عاطفی کمک می کند. چادر قابل جابجایی است و برای تمیز کردن آسان قابل شستشو در ماشین است. این چادر تا سال ها مورد استفاده قرار می گیرد. این تخت خواب برای کوچولوی رویا پرداز شما از بهترین تخت خواب های کودک در بازار است.

تخت خواب کودک مدل Donko Kids Louver Loft Bed

دانکو کیدز

این تخت امکان ایجاد یک فضای باز بزرگ در زیر تخت یا محل ذخیره سازی را فراهم می کند که توسط پارچه چادر پنهان می شود تا ظاهر اتاق را مرتب نگه دارد. با انواع گزینه های پیکربندی، تخت خواب Donco Kids را می توان به عنوان یک اتاق نشیمن کوچک و سرگرم کننده در اتاق کودکان تنظیم کرد. فضای زیر این تخت خواب کودک را می توان به روش های مختلف پیکربندی کرد. آن را باز بگذارید تا از آن به صورت انعطاف پذیر به عنوان محل مطالعه یا محل بازی استفاده کنید.

چادر پلی استر برای این تخت خواب در رنگ های آبی، صورتی، قرمز و … موجود است. چوب کاج که برای ساخت این تخت خواب کودک استفاده می شود، آن را با دوام و محکم می کند. تمام مواد مورد استفاده برای این تخت خواب کودک غیر سمی و برای کودکان بی خطر است. قاب تخت از اکثر تشک های استاندارد موجود پشتیبانی می کند. شرکت تجاری دونکو یک تجارت و واردات عمده فروشی مبلمان متعلق به خانواده است. با تخصص در مبلمان جوانان، این برند از بهترین تخت خواب های کودک در بازار را تولید می کند.

تخت خواب کودک مدل DHP Metal Canopy Bed

DHP

با تخت خواب کودک فلزی DHP، زمان خواب کودک را جذاب تر کنید. طرح زیبای روی سر و زیر پا، ظاهری زیبا و در عین حال مفرح را به اتاق شاهزاده خانم شما القا می کند. با قرار دادن پرده های شفاف روی ستون ها زیبایی آن را بیشتر برجسته کنید. این تخت خواب کودک مکان خاصی برای بازی و خواب دختر کوچک شما ایجاد می کند. این تخت که مناسب یک تشک استاندارد طراحی شده است، کاملا از جنس فلز است. این تخت برای پرنسس کوچولوی شما از بهترین تخت خواب های کودک در بازار است.

با تخت خواب کودک اتاق DHP، خواب کودک شما با طراحی جذاب، ظاهری زیبا و در عین حال مفرح و سرگرم کننده همراه می شود. علاوه بر این، قاب فلزی مستحکم شامل چهار پایه سایه بان است که روی آن ها قسمت های تزئینی زیبایی وجود دارد، ریل های جانبی فلزی، پایه های فلزی اضافی و تخته های فلزی محکم برای ایجاد ثبات و دوام طولانی مدت همراه تخت هستند.

تخته ها با اجازه عبور هوا از زیر تشک شما، از تشک پشتیبانی می کنند و آن را قابل تنفس می کنند. تخت خواب کودک فلزی DHP قطعه ظریفی است که اتاق خواب کودک شما فاقد آن بوده است. در اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است، شما می توانید برای دکوراسیون اتاق خواب خود مناسب ترین را پیدا کنید.

تخت خواب کودک مدل Contemporary Wood Sleigh

دلتا چیلدرن

با این تخت خواب کودک چوبی تولید شده توسط دلتا چیلدرن، بچه های کوچک خود را برای یک شب پر از رویاهای شیرین آماده کنید. ساخته شده از چوب سخت و محکم و دارای طراحی زیبا به سبک سورتمه است و ظاهری کلاسیک به هر اتاق خواب می بخشد. نرده های محافظ به شما احساس امنیت بیشتری می دهند و مطمئن می شوید که کودک کوچک خود را در طول شب ایمن نگه می دارید. این تخت خواب کودک برای کودکانی است که هنوز برای تخت بزرگسالان کوچک هستند.

دلتا چیلدرن بر اساس ایده ایجاد محصولات ایمن، مقرون به صرفه و با کیفیت بالا برای کودکان برای همه خانواده ها ایجاد شد. آن ها می دانند هیچ چیز مهم تر از ایمنی در مورد فضای کودک شما نیست. به همین دلیل است که همه محصولات دلتا چیلدرن با مواد ماندگار ساخته شده اند تا اطمینان حاصل کنند که می توانند تا سال ها پرش و بازی را تحمل کنند. به علاوه، آن ها به طور دقیق مورد آزمایش قرار می گیرند تا از تمام استانداردهای ایمنی صنعت پیروی کنند یا از آن ها فراتر روند.

تخت خواب کودک دلتا چیلدرن با طراحی سورتمه زیبا برای کودک نوپای شما از بهترین تخت خواب های کودک است. کودک شما می تواند با خیال راحت در ارتفاع مناسب قرار گیرد و داخل تختخواب شود و از آن خارج شود. دو ریل ایمنی جانبی باعث می شود کودک شما هنگام خواب ایمن شود.

تخت خواب کودک مدل Mecor Children Baskestball Design

مکور چیلدرن

این تخت خواب کودک به شکل با طرح بسکتبال از جنس چرم مصنوعی بوده و طرح های آن گلدوزی شده است. این محصول برای کوچولوی عاشق ورزش شما، یکی از بهترین تخت خواب های کودک در بازار است. این برند دارای طرح های دیگری از این نمونه مانند فوتبال، بیسبال، طرح های دیگری مانند فضا و سیارات و … نیز است.

ساختار این تخت از تخته های چوبی سخت ساخته شده است. این به فرزندان شما اجازه می دهد تا با خیال راحت در طول شب بخوابند. این برند از مواد سازگار با محیط زیست استفاده می کند که از دوام بالایی برخوردار بوده و کاربرد و ایمنی این تخت را تضمین می کنند. دستورالعمل های واضح در مورد قاب های تخت خواب آورده شده است و به راحتی تخت را نصب خواهید کرد. همه قسمت ها برچسب گذاری شده و همه ابزارهای مورد نیاز گنجانده شده است.

تخت خواب کودک مدل KidKraft Houston

KidKraft Houston

تخت خواب کودک هوستون کیدکرفت، طراحی ساده و زیبایی دارد که برای کسانی که به دنبال چیزهای شلوغ و پر زرق و برق نیستند و سادگی را بیشتر می پسندند، از بهترین تخت خواب های کودک در بازار است. این تخت شیک که برای هر دکوراسیونی مناسب است، دارای ارتفاع زیادی نیست تا کودکان بتوانند راحت از آن بالا و پایین بروند. این محصول هم چنین ساخته شده از چوب سخت و محکم است.

تخت خواب کودک هوستون کیدکرفت برای اکثر تشک ها مناسب است. KidKraft با ایده ای برای الهام بخشیدن به بازی با اسباب بازی و مبلمان کودک شروع کرد. امروز این برند ساختن محصولاتی که تخیل کودک را درگیر کند را از اهداف خود می داند. زیرا معتقد است هرچه بچه ها بیشتر تخیل و تصور کنند، بیشتر رشد می کنند.

فواید استفاده از تخت خواب کودک

بودن در کنار کودک، روز و شب، چیزی است که اولین مرحله از والدین بودن را مشخص می کند. شما می خواهید آن ها را در کنار خود قرار دهید، هر کجا که می روید، آن ها را تغذیه کرده و در آغوش بگیرید. با این حال، زمان آن فرا می رسد که کودک از تخت خواب خود استفاده کند و همراه شما نباشد و این به او استقلال کمی می دهد که او را در مرحله نوپایی دنبال می کند و در اینجاست که تصمیم و انتخاب کمی دشوار می شود.

گزینه های بسیار زیادی برای تخت خواب در دسترس است و بسیاری از والدین بین تخت خواب کودک و معمولی نمی توانند انتخاب کنند. اینجاست که ما می توانیم به شما کمک کنیم، در اینجا چند دلیل هوشمندانه برای انجام این کار آمده است:

راحت تر در اتاق جا می شوند
به همان اندازه که ما دوست داریم هر خانواده ای کاخ مخصوص به خود را داشته باشد، در حقیقت، ما با فضایی که به ما داده شده است، محدود هستیم. آپارتمان ها و خانه های معمولی ممکن است جای زیادی برای اتاق کودک نداشته باشند. در مقایسه با یک تخت معمولی تک نفره، تخت خواب کودک این جرم را حداقل یک چهارم کاهش می دهد. بنابراین تخت خواب بسته به موارد دیگری که اطراف آن را احاطه کرده اند، بسیار راحت تر در اتاق جا می گیرد. این بدان معناست که فضای بیشتری برای وسایل دیگر در اتاق خواب کودک، وجود دارد.

بهترین تخت خواب های کودک در بازار

فضای بیشتری برای بازی روی زمین وجود دارد
به هر حال، اتاق کودک باید بهشتی برای کاوشگران در حال رشد باشد و هیچ والدینی نمی خواهد هنگام نظافت خانه با کولاکی از اسباب بازی ها در همه جای خانه مواجه شود. ابعاد کوپک تر تخت خواب کودک، کف اتاق خواب کودک شما را باز می کند و به او اجازه می دهد جعبه های اسباب بازی، حصیر و خرس های بازی را در هر کجا که می خواهد بگذارد و بازی کند. این ویژگی بسیار خوبی است، زیرا شما به کودک خود آموزش می دهید که در فضای خود بازی کند در حالی که اجازه می دهید تخیلاتش را برانگیزد.

محیط بسته
مزیت قطعی تخت خواب کودک این است که چگونه بقایای تخت نوزاد را نگه می دارند، مانند میله ها، یک سرپوش بلند و یک سطح بیرونی محافظ. کودکان مدتی طول می کشد تا با استقلال جدید خود سازگار شوند. داشتن یک قاب محصور، انتقال را آسان تر می کند و آن ها را به یاد تخت خواب خود می اندازد.

اگر کودک شما در خواب حرکت زیادی دارد، دلایل بیشتری نیز وجود دارد. تخت خواب کودک، دست و پا را متوقف می کند و باعث می شود بچه ها ناگهان روی زمین نیفتند و به شما این امکان را می دهد که مطمئن باشید بچه کوچک شما سالم است و در هنگام خاموش شدن چراغ ها اتفاقی برای او نمی افتد.

دارای طرح ها و تصویر های سرگرم کننده هستند
اینجاست که همه چیز واقعا هیجان انگیز می شود زیرا به احتمال زیاد کوچولوی شما تا زمانی که به سه یا چهار سالگی برسد سلیقه خود را ایجاد کرده است. چه آن ها اتومبیل، قایق، هواپیما یا لوازم جانبی شاهزاده خانم را دوست داشته باشند، وقتی تختی باشد که شامل آنچه دوست دارند می شود و زمان خواب را به رویدادی تبدیل می کند که منتظر آن هستند، کودکان به راحتی و بی دردسر خواهند خوابید.

تغییر رویه آن ها راحت تر است
دختر یا پسر شما ممکن است چند بزرگ تر از سال گذشته باشند، اما هنوز هم می توانند در نیمه های شب مستعد تصادف شوند. هیچ راه فراری از این وجود ندارد، به همین دلیل است که شما باید یک تخت خواب کودک با اندازه مناسب کودکتان را تهیه کنید. این به دلیل راحت تر عوض شدن رویه تخت خواب کودک است.

بهترین تخت خواب های کودک در بازار

در صرفه جویی هزینه کمک می کند
هزینه تخت خواب کودک اغلب کمتر از تخت های یک نفره است. علاوه بر این، از آن جا که تشک خواب معمولا متناسب با تخت خواب کودک است، نیازی به خرید ملحفه جدید و ملافه های دیگر نخواهید داشت.

برای ایمنی و راحتی کودک نوپا طراحی شده اند
تخت خواب کودک با توجه به نیازهای کودکان نوپا طراحی شده است. کودکان کوچک روی تخت خود می پرند و بازی های تخیلی فعال انجام می دهند. بنابراین، تولید کنندگان معمولا از فلز برای قاب استفاده می کنند تا دوام و استحکام تخت را تامین کنند. بسیاری از تخت خواب های کودک دارای ریل های محافظ داخلی نیز هستند تا از افتادن کودک نوپا از تخت جلوگیری شود. این ریل ها هم چنین به آن ها کمک می کند احساس امنیت کنند. تخت خواب کودک نسبت به تخت های یکنفره نزدیک تر به زمین، بنابراین اگر کودک شما از تخت بیرون بیاید، کمتر آسیب می بیند.

هنگام تصمیم گیری در مورد خرید تخت خواب کودک بودجه و میزان فضا را در نظر بگیرید. هم چنین، به یاد داشته باشید که هر کودکی متفاوت است و نیازهای کودک خود را در نظر بگیرید. از بین انواع زیادی از تخت های کودک موجود انتخاب کنید و با خواندن راهنمای تخت، تخت خواب کودک مناسب را برای کوچولوی خود بیابید.

راهنمای خرید تخت خواب کودک

اگر می خواهید از یک تخت خواب کودک جدید شروع کنید، هنگام انتخاب برای کودک در حال رشد خود باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

اندازه فرزند شما چقدر است؟
تخت خواب کودک برای کودکی بین یک تا سه سال مناسب است، اما همه بچه ها در آن سن هم اندازه نیستند. هنگام انتخاب تخت خواب کودک، باید قد و وزن کودک خود را در نظر بگیرید.

چه رنگ تختی را ترجیح می دهید؟
زیبایی تخت خواب کودک در این است که شما می توانید سبک ها یا رنگ های مختلف را متناسب با سلیقه فرزند خود انتخاب کنید. یک تخت آتش نشانی یا دایناسور برای کودکی که عاشق مبارزه با آتش های خیالی یا بازی با دایناسورها است بسیار مناسب خواهد بود، در حالی که یک تخت صورتی مینی ماوس برای طرفداران دیزنی انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

چه جنس تختی را دوست دارید؟
هنگام انتخاب تخت خواب کودک گزینه هایی از چوب طبیعی، چوب کامپوزیت یا پلاستیک پیدا خواهید کرد. پلاستیک یک انتخاب عالی برای پاک کردن و تمیز نگه داشتن تختخواب است، در حالی که چوب طبیعی و کامپوزیت ماندگاری بالایی دارد.

کلام آخر

در این مقاله 10 تا از بهترین تخت خواب های کودک در بازار را به شما معرفی کردیم. تمام تلاش سایت تاپتنا بر این بوده که مطالب مورد نیاز برای مخاطبان عزیز را تهیه و منتشر کند، امیدواریم که سودمند بوده باشد. از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله سپاس گزاریم. خوشحال می شویم مقاله بهترین اکسسوری اتاق کودک را نیز مطالعه کنید!

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا