سرگرمی و ورزش

بهترین دوچرخه های ثابت در بازار【سال1402】❤️ + لیست 10 تایی

دوچرخه های ثابت، تمرین عالی با بسیاری از مزایای تناسب اندام را ارائه می دهند. اما با وجود تعداد زیادی از آن ها در بازار، چگونه می توانید بهترین دوچرخه ثابت را برای خود پیدا کنید؟ ما در این مقاله به شما 10 تا از بهترین دوچرخه های ثابت در بازار را معرفی کرده و جزئیاتی درباره این وسیله را بررسی می کنیم.

آیا دوچرخه ثابت به کاهش وزن کمک می کند؟

بسیاری از دستگاه های مختلف وجود دارد که می توانید در باشگاه ورزشی پیدا کنید، اما کدام یک را برای استفاده انتخاب کنید؟ دوچرخه ثابت یک انتخاب محبوب است و راهی کارآمد برای تناسب اندام، سلامت و افزایش توانایی های قلبی عروقی است.

با این حال، آیا دوچرخه ثابت برای کاهش وزن مفید است؟ بله، اگر هدف شما کاهش وزن است، دوچرخه ثابت یک گزینه عالی است. دوچرخه ثابت کالری می سوزاند که برای کاهش وزن ضروری است. یک فرد معمولی می تواند برای با 30 دقیقه سواری بر دوچرخه ثابت 260 کالری بسوزاند که می تواند به اهداف کلی کاهش وزن شما کمک کند.

بهترین دوچرخه های ثابت در بازار کدامند؟

اگر قصد کاهش وزن دارید و به دنبال بهترین دوچرخه های ثابت برای این منظور هستید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

دوچرخه ثابت پلوتون (Peloton)

دوچرخه ثابت پلوتون

دوچرخه ثابت پلوتون یک انتخاب عالی و از بهترین دوچرخه های ثابت در بازار است. این دوچرخه بسیار خوب ساخته شده و با دوام است. اگر قیمت آن برای شما مشکلی ایجاد نمی کند یا اگر اهل ورزش هستید، پلوتون پاسخ شما است. این دوچرخه جذاب و شیک است و دارای یک صفحه نمایش است که با آن می توانید در کلاس های پخش زنده شرکت کنید و انگیزه ورزش بیشتری با تعامل با بقیه بگیرید.

دوچرخه پلوتون یک محصول با کیفیت بالا است، با تنظیمات بصری و آسان مقاومت، صفحه نمایش لمسی 22 اینچی HD برای پخش کلاس ها و تنظیمات مطمئن برای صندلی و فرمان. این دوچرخه تنها 60 سانتی متر عرض و 120 سانتی متر طول دارد که آن را به یک مدل شگفت انگیز جمع و جور تبدیل کرده است.

دوچرخه ثابت اسکویین (Schwinn)

دوچرخه ثابت اسکویین

قیمت، ثبات و دوام این مدل، آن را به یکی از بهترین دوچرخه های ثابت در بازار تبدیل می کند. دوچرخه ثابت اسکویین یکی از بهترین دوچرخه های ورزشی است که می توانید خریداری کنید و ویژگی هایش آن را تایید می کند. در حالی که این دوچرخه کمی گران است، شما می توانید از نظر کیفیت محصولی که در آن سرمایه گذاری می کنید خیالی راحت داشته باشید. به هر حال، این اسکویین است! این نامی در دوچرخه ها است که همیشه معنی داشته است.

تجربه ورزش با اسکویین، سطح آمادگی جسمانی شما را ارزیابی می کند. پدال های پای SPD، پیوندی دوگانه با قفسه یا گیره انگشتان به صورت استاندارد ارائه می دهند. دارای صفحه نمایش که ضربان قلب، سرعت، زمان، مسافت، کالری و RPM را کنترل می کند و صندلی قابل تنظیم است.

دوچرخه ثابت یوسودا (Yosuda)

دوچرخه ثابت یوسودا ثابت می کند که برای به دست آوردن یک معامله خوب نیازی نیست که دردسر زیادی بکشید. این دوچرخه که از اجزای با دوام و بی سر و صدا ساخته شده است، ویژگی های یک مدل بسیار گران تر را دارد در حالی که قیمت مناسبی دارد. این ویژگی ها این محصول را به یکی از بهترین دوچرخه های ثابت در بازار تبدیل کرده است.

چرخ نرم 15 کیلوگرمی به دوچرخه کمک می کند تا به اندازه کافی پایدار باشد تا بتواند بدون ایجاد مزاحمت برای همسایگان، سواری درجه یکی ارائه کند و صندلی و فرمان نیز تنوع زیادی در تنظیم موقعیت نسبت به مدل های گران تر دارند. این دوچرخه دارای صفحه نمایش LCD است. دوچرخه دارای نگهدارنده قوی تبلت برای کسانی است که به دنبال صفحه نمایش خارجی هستند.

شرکت یوسودا فقط دوچرخه های ورزشی تولید می کند. دوچرخه یوسودا یک دوچرخه فوق العاده آرام است که اجازه می دهد هنگام ورزش روزانه به راحتی تلویزیون نیز تماشا کنید، بدون صدای مزاحم پدال ها. در حالی که این دوچرخه قطعا دارای قیمت بسیار مناسبی است، هم چنین یکی از با کیفیت ترین و بهترین دوچرخه های ثابت است.

دوچرخه ثابت سانی هلث (Sunny Health & Fitness)

دوچرخه ثابت سانی هلث

این دوچرخه ثابت محکم از برند Sunny Health & Fitness از بهترین دوچرخه های ثابت در بازار بوده و دارای یک قاب فولادی و یک چرخ با وزن 22 کیلوگرم است که می تواند حداکثر وزن 125 کیلوگرم را تحمل کند. صندلی می تواند در چهار حالت تنظیم شود و پدال ها شامل گیره هایی هستند که پای شما را محکم در جای خود نگه می دارد. سیستم مقاوم سازی چرم طوری طراحی شده است که حس یک جاده واقعی را تقلید می کند.

این یک دوچرخه بسیار محکم است، دارای دسته های بزرگ بوده و یک سواری آرام و خوب را ارائه می دهد. این دوچرخه فوق العاده پایدار و بی صدا است. با قیمت پایین با این حال محکم و با کیفیت است. دارای قاب قوی است و تجربه سواری راحت را ارائه می دهد. دوچرخه مجهز به چرخ های حمل و نقل برای راحتی حمل و نقل است.

برای سوزاندن کالری بیشتر و افزایش شدت تمرینات خود، به راحتی دکمه تنظیم مقاومت دوچرخه را افزایش دهید. سطوح مختلف مقاومت به پاهای شما قدرت می دهد که به شدت پدال بزنید یا با تمرین راحت تر به آن ها استراحت دهید. صندلی را به سمت بالا یا پایین و جلو یا عقب تنظیم کنید تا مطمئن شوید بدن شما برای سواری راحت روی پدال ها قرار می گیرد.

دوچرخه ثابت بادی رایدر (Body Rider)

دوچرخه ثابت بادی رایدر

به دنبال یک دوچرخه سطح مبتدی و مقرون به صرفه هستید؟ دوچرخه بادی رایدر یکیاز بهترین دوچرخه های ثابت برای شماست و همه را راضی نگه می دارد زیرا شما بودجه زیادی صرف آن نمی کنید. این دوچرخه از نظر قیمت، مقدمه ای عالی برای استفاده از دوچرخه ثابت خواهد بود، به خصوص اگر بعدا بخواهید سطح خود را ارتقا دهید.

این دوچرخه به راحتی تمرین در خانه را افزایش می دهد. با استفاده از این دوچرخه کاربردی راه خود را برای تناسب اندام و توان بخشی دنبال کنید. طراحی ارگونومیک دوچرخه، بازوها و قسمت بالای بدن را برای یک تمرین کامل بدن واقعی درگیر می کند. با استفاده از دکمه تنظیم مقاومت، شدت تمرین خود را افزایش یا کاهش دهید. این دستگاه ورزشی هم چنین دارای یک صندلی قابل تنظیم دو جهته برای حداکثر راحتی و یک چرخ محفظه دار برای تمرین نرم است.

با افزودن این دوچرخه ثابت به خانه خود، روی سلامتی خود سرمایه گذاری کنید! این دوچرخه ورزشی کم هزینه دارای سیستم مقاومتی و طراحی ارگونومیک است تا بتواند تمرینات قلبی موثری را ارائه دهد. برای رسیدن به اهداف آمادگی جسمانی خود، شروع به کار کنید و پیشرفت کنید. این دوچرخه مقاوم به شما کمک می کند تا در سفر تناسب اندام خود پیشرفت کنید.

دوچرخه ثابت روگ (Rogue)

دوچرخه ثابت روگ

به دنبال دوچرخه ای هستید که دوام و مقاومت بسیار بالایی داشته باشد؟” دوچرخه ثابت روگ از مناسب ترین و بهترین دوچرخه های ثابت برای شما خواهد بود. با ترکیبی از جنس محکم و سواری نرم، یک محصول درجه یک است. این دوچرخه ترکیبی از فولاد سنگین، مهندسی دقیق و سفارشی سازی مناسب برای ساختن دوچرخه قوی تر و محکم تر است.

این محصول پایه ای محکم برای حداکثر فشار را فراهم می کند، در حالی که به آسانی قابل حمل از طریق مجموعه ای از چرخ های جلوی پلی اورتان است. یک تیغه فولادی کم صدا، سواری نرم و یکنواخت را ایجاد می کند. این دوچرخه دارای یک فن فولادی است که هنگام پدال زدن به چرخش در می آید.

دوچرخه ثابت اکلون (Echelon)

دوچرخه ثابت اکلون

اگر می خواهید با قیمت و مناسب و مقرون به صرفه، محصولی با کیفیت و عالی داشته باشید، دوچرخه ثابت اکلون از بهترین دوچرخه های ثابت برای شماست. این دوچرخه دارای 32 سطح مقاومت است و بدون توجه به میزان رکاب زدن، سواری محکمی دارد. هم چنین مهم است که توجه داشته باشید که این سطوح پله ای هستند، نه افزایش مداوم. می توانید مانیتور خود را روی دسته های این دوچرخه تنظیم کنید.

این دوچرخه برای همه و هر خانه ای طراحی شده است. این دوچرخه با طراحی مدرن و جمع و جور، برای خانه شما مناسب خواهد بود. دوچرخه محکم و پایدار است و هنگام پدال زدن در یک مکان باقی می ماند و دارای صندلی قابل تنظیم است.

دوچرخه ثابت نوردیک ترک (NordicTrack)

دوچرخه ثابت نوردیک ترک

دوچرخه نوردیک ترک دارای ویژگی های قابل توجهی از جمله مقاومت مغناطیسی است، این بدان معناست که سواری بر آن نسبت به بسیاری از دوچرخه های ورزشی موجود آرام تر است. دارای یک صفحه نمایش لمسی است که 360 درجه می چرخد.

به دنبال تجربه یک دوچرخه ورزشی درجه یک بدون پرداخت قیمت آن هستید؟ دوچرخه ثابت نوردیک ترک از بهترین دوچرخه های ثابت برای شماست. این محصول از بسیاری از محصول های با قیمت بالاتر، بهتر است و یک تجربه عالی و آرام از سواری را ارائه می دهد.

صفحه نمایش لمسی 15 اینچ HD، تنظیم سطح مقاومت دیجیتال، پایه ها و صندلی قابل تنظیم و وزنه یک کیلوگرمی از ویژگی های دیگر این دوچرخه ثابت هستند. با ویژگی های خوب این دوچرخه، از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

دوچرخه ثابت اسالت ایربایک (Assault Airbike)

دوچرخه ثابت اسالت ایربایک

این دوچرخه از محبوب ترین و بهترین دوچرخه های ثابت در بازار است. این محصول از برند اسالت ایربایک (Assault Airbike)، دارای یک طراحی فوق العاده محکم با یک فن بزرگ و سیستم محرک زنجیره ای است. هم چنین قیمت آن در مقایسه با برخی از محصولات شرکت های دیگر، مناسب است.

مقاومت نامحدود برای اندام های فوقانی و تحتانی بدن بر اساس مقاومت هوا؛ یک تمرین کامل تناسب اندام! این دوچرخه تا وزن حداکثر 160 کیلوگرم را تحمل می کند. فن فولادی با قطر 63 سانتی متر، حداکثر مقاومت را با صندلی قابل تنظیم در شش جهت ارائه می دهد. با صفحه نمایش پیشرفته کامپیوتر، کالری، مسافت یا زمان هدف را تعیین کنید.

درست زمانی که فکر می کردید اسالت ایربایک بهتر از این نمی شود، آن ها می روند و آن را ارتقا می دهند! همان طراحی فوق العاده محکم و ویژگی های ایربایک اصلی را داراست. این دوچرخه سواری بسیار راحتی ارائه می دهد.

دوچرخه ثابت کرول (Carol)

دوچرخه ثابت کرول

به دنبال یک تمرین با تکنولوژی بالا هستید؟ دوچرخه ثابت کرول برای شما از مناسب ترین و بهترین دوچرخه های ثابت موجود در بازار است. دارای تمرینات مجهز به هوش مصنوعی است که ثابت شده است مزایای 45 دقیقه دویدن در 8 دقیقه و 40 ثانیه را برای شما به ارمغان می آورد.

هوش مصنوعی کرول هر سواری را برای شما کالیبره و بهینه می کند. این مانند این است که یک مربی شخصی درست در دوچرخه خود داشته باشید، کرول دقیقا می داند چقدر شما را تمرین می دهد تا نتیجه بگیرید. این دوچرخه دارای صفحه کنترل لمسی و صندلی قابل تنظیم است.

کرول ثابت می کند که برای بالا بردن سطح تناسب اندام خود مجبور نیستید ساعت ها ورزش کنید. با سیستم هوش مصنوعی کاملا یکپارچه، مطمئنا چیزهای زیادی در مورد این دوچرخه ورزشی وجود دارد. این دوچرخه هوشمند با تغییر مقاومت دوچرخه بسته به عملکرد شما کار می کند. استفاده از این محصول ساده است و فقط در چند دقیقه در روز، تمرین مناسب را به شما ارائه می دهد.

دوچرخه ثابت روی چه ماهیچه هایی تاثیر می گذارد؟

دوچرخه ثابت دستگاه هایی هستند که برای تمرینات قلبی عروقی با تاکید بر یک عضله مهم طراحی شده اند: قلب. چندین عضله در استفاده صحیح از دوچرخه ثابت دخیل هستند، در حالی که برخی از بخش ها بیشتر از بقیه کار می کنند.

ورزش کل بدن
دوچرخه ثابت مانند سایر دستگاه های ورزشی، برای کل بدن مفید است زیرا بر سیستم قلبی عروقی کار می کند. با افزودن فواصل زمانی به تمرین، مانند تغییر بین 30 ثانیه آرام پدال زدن و 30 ثانیه تند، کارآیی دوچرخه را افزایش دهید. همراه با تصمیمات غذایی مناسب، تمرین کنندگان می توانند با استفاده از دوچرخه ثابت نتایج را در سراسر بدن خود مشاهده کنند.

تاکید بر قسمت تحتانی بدن
عضلات پایین تنه در حین تمرین دوچرخه سواری سخت کار می کنند. تغییر دادن شدت تمرین می تواند ورزش را چالش برانگیزتر کرده و ماهیچه های مختلف را تحت تاثیر قرار دهد.

عضلات چهار سر ران
این ماهیچه های بزرگ در قسمت بالای ساق پا و بالای زانو قرار دارند. این ماهیچه ها مسئول هل دادن پدال ها هستند. از آن جا که این ماهیچه ها بسیار بزرگ هستند، کالری سوز عالی هستند. هر چه فشار بیشتر باشد، این ماهیچه ها باید بیشتر کار کنند.

عضلات پشت ران
این ماهیچه های ساق پا که در پشت ساق پا در زیر شکم و بالای زانو قرار دارند، وظیفه کشیدن پدال ها را بر عهده دارند و هم چنین در حالت ایستاده روی دوچرخه به سختی کار می کنند.

گاستروکنمیوس و سولئوس
این دو عضله که با نام عضلات ساق پا نیز شناخته می شوند، از زانو و مچ پا محافظت می کنند. این ماهیچه ها در کل فرایند رکاب زدن نقش دارند.

گلوت ها
سه عضله گلوت متمایز وجود دارد. این ماهیچه ها قسمت پشتی را تشکیل می دهند. حتی هنگام نشستن بر زین دوچرخه، این ماهیچه ها هم زمان کار می کنند تا رکاب زدن ادامه پیدا کند. هنگامی که بار بیشتر است (مقاومت بیشتر) این ماهیچه ها بیشتر کار می کنند.

بهترین دوچرخه های ثابت

ماهیچه های اصلی
ماهیچه های اصلی مسئول هر حرکتی هستند که نیاز به تعادل دارند. اگر چه دوچرخه سواری واقعی به مراتب بیشتر از دوچرخه ثابت نیاز به تعادل دارد، اما ماهیچه های اصلی هنوز در حال کار هستند تا به تثبیت بدن در هنگام رکاب زدن روی دوچرخه ثابت کمک کنند. در حالی که کار با دوچرخه لزوما باعث افزایش توده عضلانی در بین عضلات اصلی نمی شود، ممکن است چربی کلی بدن را کاهش دهد و ماهیچه های اصلی را بیشتر نمایان کند.

قسمت بالای بدن
در بیشتر موارد، هنگام استفاده از دوچرخه ورزشی معمولی قسمت بالایی بدن دچار چالش نمی شود. از طرف دیگر، دوچرخه ثابت طوری طراحی شده است که شامل کارهای زیاد ایستاده می شود، حرکت هایی که قسمت بالای بدن را درگیر تمرین می کنند.

با این حال، افرادی که می خواهند عضلات بالایی بدن خود را بسازند بهتر است از دستگاه های ورزشی در ورزشگاه دور شوند و در عوض بر روی برخی از کار های قدرتی تمرکز کنند. قسمت بالای بدن ممکن است در اثر استفاده مکرر از دوچرخه ثابت سفت تر به نظر برسد اما باز هم این امر بیشتر به این دلیل است که بدن به طور کلی چربی می سوزاند.

فواید استفاده از دوچرخه ثابت

استفاده از دوچرخه ثابت فوایدی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم:

سلامت قلب را تضمین می کند
دوچرخه سواری یک راه عالی برای پمپاژ قلب است. تمرینات قلبی عروقی یا هوازی مانند دوچرخه سواری، قلب، ریه ها و ماهیچه ها را تقویت می کند. این تمرینات هم چنین جریان خون و اکسیژن را در سراسر بدن شما افزایش می دهند. این به نوبه خود می تواند به طرق مختلف برای سلامتی شما مفید باشد، از جمله:

  • بهبود حافظه و عملکرد مغز
  • کاهش فشار خون
  • خواب بهتر
  • بهبود سطح قند خون
  • سیستم ایمنی قوی تر
  • روحیه بهتر
  • سطح استرس پایین تر
  • انرژی بیشتر

بهترین دوچرخه های ثابت

به کاهش وزن کمک می کند
بسته به شدت تمرین و وزن بدن، می توانید با یک تمرین دوچرخه ثابت بیش از 600 کالری در ساعت بسوزانید. این امر دوچرخه سواری داخل خانه را به گزینه ای عالی برای تمرین سریع کالری سوزی تبدیل می کند. سوزاندن کالری بیشتر از آنچه مصرف می کنید کلید کاهش وزن است.

چربی بدن را می سوزاند
ورزش با شدت بالا به سوزاندن کالری و تقویت قدرت بدن کمک می کند، که به نوبه خود می تواند منجر به چربی سوزی شود. یک منبع معتبر در سال 2010 دریافت که دوچرخه سواری داخل خانه، همراه با رژیم غذایی کم کالری، در کاهش وزن بدن و چربی بدن و هم چنین در کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید موثر است.

یک تمرین کم فشار را ارائه می دهد
تمرین دوچرخه ثابت تمرینی است که از حرکات صاف برای تقویت استخوان ها و مفاصل بدون فشار زیاد بر آن ها استفاده می کند. این امر آن را به گزینه ای مناسب برای افراد مبتلا به مشکلات یا آسیب های مفصلی تبدیل می کند. مچ پا، زانو، باسن و سایر مفاصل شما هنگام دویدن، پریدن یا انجام سایر تمرینات هوازی تحت فشار زیادی قرار می گیرند. از آن جا که پاهای شما با دوچرخه ثابت از پدال بلند نمی شوند، این گزینه برای مفاصل شما  بهتر است، اما هم چنان یک تمرین چالش برانگیز و موثر را ارائه می دهد.

پاها و عضلات پایین تنه را تقویت می کند
دوچرخه ثابت می تواند به تقویت قدرت در پاها و پایین تنه شما کمک کند. پدال زدن می تواند به تقویت ساق پا، عضلات پشت و چهار سر ران کمک کند. علاوه بر این، می تواند ماهیچه های قسمت مرکزی، پشت و عضلات شکم را نیز تقویت کند. اگر از دوچرخه ثابت با دسته استفاده می کنید، می توانید ماهیچه های بالای بدن خود، از جمله ماهیچه های بازو و شانه ها را نیز تقویت کنید.

ایمن تر از دوچرخه سواری جاده ای است
دوچرخه سواری در خارج از منزل می تواند یک راه عالی برای ورزش باشد، اما خطرات خاصی را به همراه دارد، مانند رانندگان بی توجه، سطوح ناهموار یا لغزنده جاده ها و دید ضعیف. هم چنین، اگر هوا گرم و مرطوب یا سرد باشد، ایجاد انگیزه برای بیرون رفتن از خانه دشوار است. حتی ممکن است انجام این کار ایمن نباشد. با دوچرخه سواری داخل ساختمان، لازم نیست نگران ترافیک، شرایط جاده یا آب و هوا باشید. شما می توانید با خیال راحت در دمای مناسب در هر زمان از سال ورزش کنید.

کلام آخر

در این مقاله 10 تا از بهترین دوچرخه های ثابت در بازار را به شما معرفی کردیم. تمام تلاش سایت تاپتنا بر این بوده که مطالب مورد نیاز برای مخاطبان عزیز تهیه و منتشر کند. امیدواریم که سودمند بوده باشد. از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله سپاس گزاریم.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا