مادر و کودک

بهترین صندلی های غذاخوری کودک در بازار【سال1402】❤️ + لیست 10 تایی

تغذیه نوزاد یک کار طاقت فرسا است. اگر به تازگی مادر شده اید، به احتمال زیاد با موافقت سر تکان می دهید. می دانید تغذیه نوزاد در حال رشد چه آشفتگی است. اگر فقط می توانستید کودک خود را صاف بنشانید، درست است؟ با صندلی غذاخوری کودک، می توانید! ما در این مقاله 10 تا از بهترین صندلی های غذاخوری کودک در بازار را به شما معرفی کرده و اطلاعاتی در این باره را بررسی می کنیم.

نکات ایمنی استفاده از صندلی غذاخوری کودک

در اینجا نکاتی را که باید هنگام استفاده از صندلی غذاخوری کودک خود رعایت کنید، بررسی می کنیم:

باید ها:

  • وقتی کودک روی آن نشسته است، صندلی را همیشه در کنار خود نگه دارید.
  • برای محکم نگه داشتن نوزاد روی صندلی، از بند کمر و فاق استفاده کنید. به کودک خود بند سه یا پنج نقطه ای ببندید.
  • چرخ های صندلی را قبل از نشستن کودک روی آن قفل کنید.
  • توجه داشته باشید که از صندلی فقط برای غذا استفاده کنید. اجازه ندهید کودک شما همیشه در آن بنشیند.
  • قبل از هر بار استفاده، صندلی را از نظر لبه های نوک تیز و سایر قسمت هایی که ممکن است برای نوزاد شما خطرناک باشند، بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که صندلی آسیب ندیده است.

نباید ها:

  • هرگز کودک خود را بدون مراقبت روی صندلی غذاخوری کودک رها نکنید. شما هرگز نمی دانید که کوچولوی کنجکاو شما چه ترفندی می تواند انجام دهد.
  • به علت امکان واژگون شدن، هرگز نگذارید کودک شما از صندلی بالا برود یا روی آن بایستد.
  • صندلی را کنار میز آشپزخانه یا جایی که فکر می کنید کودک شما می تواند به آن برسد، قرار ندهید. کودک شما ممکن است از پاهای خود برای هل دادن صندلی استفاده کند.
  • از سینی تغذیه برای مهار نوزاد استفاده نکنید. همیشه از تسمه ها برای ایمن نگه داشتن او استفاده کنید.

بهترین صندلی های غذاخوری کودک کدامند؟

در ادامه 10 تا از بهترین صندلی های غذاخوری کودک در بازار را به شما عزیزان معرفی می کنیم:

صندلی غذاخوری کودک گریکو (Graco)

گریکو بلاسم

این صندلی غذاخوری همه کاره بوده و از بهترین صندلی های غذاخوری کودک در بازار است. دارای تنظیمات مناسب برای هر مرحله از رشد کودک شما، از نوزاد تا کودک است. این دستگاه با بسیاری از ویژگی های متفکرانه مانند یک صندلی بلند، گزینه های زیاد تنظیم ارتفاع و زیرپایی و برداشتن سینی با یک دست طراحی شده است. از ویژگی های خاص این صندلی این است که می تواند به طور هم زمان برای دو کودک قابل استفاده باشد.

صندلی غذاخوری گریکو دارای پایه نسبتا بزرگی است و تا نمی شود، بنابراین اگر کمبود فضا دارید انتخاب خوبی نیست. این صندلی غذاخوری کودک با کودک شما رشد می کند و 6 تنظیم ارتفاع مناسب برای کودک را ارائه می دهد. زیرپایی متحرک 3 موقعیتی و 3 حالت خوابیده باعث می شود که کودک در حال رشد شما در زمان غذا راحت باشد. این صندلی قابل حمل، دارای یک پد صندلی  درجه یک است که هم قابل پاک شدن است و هم برای راحتی در ماشین لباسشویی قابل شستشو است.

صندلی غذاخوری کودک پگ پرگو (Peg Perego)

پگ پرگو

صندلی غذاخوری پگ پرگو با کودک شما رشد می کند و از بهترین صندلی های غذاخوری کودک در بازار است. در واقع، دارای قابلیت تنظیم 9 ارتفاع و پنج حالت خوابیده است و می تواند از بدو تولد تا  سقف 45 کیلوگرم استفاده شود. هم چنین می توانید از آن به عنوان مکانی امن و راحت برای شیر دادن به کودک استفاده کنید. قسمت پلاستیکی به راحتی پاک می شود و سینی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. کل صندلی نیز جمع می شود، بنابراین هنگامی که از آن استفاده نمی کنید، می توانید آن را در کمد قرار دهید، اما با طراحی شیک و جمع و جور آن، ممکن است نیازی به این کار را احساس نکنید.

پگ پرگو می تواند به عنوان یک صندلی خوابیده یا به عنوان یک صندلی بلند برای تغذیه، بازی و استراحت استفاده شود. سینی متحرک و موقعیت های متعدد ارتفاع به کودک اجازه می دهد درست روی میز بنشیند. پگ پرگو یک کودک را از بدو تولد تا دوران کودکی دنبال می کند. صندلی بلند چند منظوره را می توان به عنوان یک صندلی راحتی استفاده کرد که برای نزدیک نگه داشتن نوزادان مناسب است. با رشد کودک، پنج حالت خوابیده و نه تنظیم ارتفاع، مکانی مناسب برای استراحت، غذا خوردن یا بازی است.

صندلی غذاخوری کودک فیشر پرایس (Fisher Price)

فیشر پرایس

بسیاری از والدین باید از صندلی غذاخوری کودک فیشر پرایس لذت می برند. این صندلی با طراحی جمع و جورش از بهترین صندلی های غذاخوری در بازار برای کودکان و والدین است. پارچه پشتی به راحتی قابل شستشو در ماشین است، بنابراین می توانید هر زمان که می خواهید آن را تمیز کنید، به راحتی آن را در ماشین بیندازید. سینی آن عمیق است که باعث می شود تا حد ممکن غذا روی زمین نریزد.

با استفاده از صندلی غذاخوری کودک فیشر پرایس، شما هر چیزی که از یک صندلی غذاخوری انتظار دارید را خواهید داشت اما در اندازه ای قابل حمل که به راحتی روی اکثر صندلی های غذاخوری و رستوران قرار می گیرد! دارای دو قابلیت تنظیم ارتفاع و سه حالت خوابیده برای راحت نگه داشتن کودک شما است. تمیز نگه داشتن این صندلی نیز بسیار آسان است! طراحی سینی آن عمیق به شما کمک می کند تا غذای کودک از سینی بیرون نریزد.

صندلی غذاخوری کودک کاسکو (Cosco)

کاسکو

صندلی غذاخوری کودک کاسکو به شما ثابت می کند که برای داشتن یکی از بهترین صندلی های غذاخوری کودک لازم نیست هزینه زیادی بکنید. صندلی غذاخوری کاسکو برای نگهداری آسان، تا می شود و مجهز به یک کمربند سه نقطه ای است تا کودک شما ایمن بماند. هم صندلی و هم سینی را می توان به راحتی تمیز کرد و از آنجایی که کل صندلی کمتر از 7 کیلوگرم وزن دارد، در صورت نیاز می توانید به راحتی آن را حرکت دهید.

با صندلی غذاخوری کودک تاشو کاسکو به وقت غذا از سرگرمی هم داشته باشید. این صندلی راحتی به آسانی جمع می شود و به گونه ای طراحی شده است که می توانید آن را به راحتی در سفر همراه خود ببرید. اندازه و سینی قابل تنظیم در 3 حالت با کودک شما رشد می کند و در صورت نیاز به او فضای بیشتری می دهد. به لطف پد صندلی قابل تمیز شدن، تمیز کردن پس از وعده های غذایی، آسان است. این صندلی غذاخوری کودک به سرعت جمع می شود. چه در خانه غذا بخورید و چه بیرون و در حین مسافرت، صندلی غذاخوری کودک کاسکو، مکان مناسبی برای غذا خوردن به کودک شما می دهد.

صندلی غذاخوری کودک بیبی جاگر (Baby Jogger)

بیبی جاگر

اگر فضا کم دارید، اما عملکرد یک صندلی غذاخوری کودک اندازه کامل را ترجیح می دهید، صندلی غذاخوری کودک بیبی جاگر از بهترین صندلی های غذاخوری کودک برای شماست. فضای کافی برای سینی، ارتفاع قابل تنظیم، پشتیبانی از ساق پا و کمربند پنج نقطه ای از ویژگی های عالی این صندلی است. فقط با یک تا شدن دو مرحله ای، صندلی فقط تا 20 درصد اندازه اصلی خود فضا می گیرد و سینی به پشت می چسبد، بنابراین می توانید آن را در کنار یخچال یا در کمد قرار دهید.

صندلی غذاخوری کودک بیبی جاگر، ضد لک بوده و هم چنین به راحتی در ماشین قابل شستشو است. این صندلی مناسب خانواده هایی است که به دنبال یک صندلی بلند و باریک هستند که به سرعت برای ذخیره در کوچک ترین فضاها جمع می شود. سینی را می توانید در ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن قرار دهید. این صندلی بلند با 4 حالت مختلف در ارتفاع، با کودک رشد می کند و راحتی بیشتری را با یک پد صندلی مخملی و منحصر به فرد برای کودکان تا 18 کیلوگرم فراهم می کند. این صندلی به صورت آماده در جعبه قرار داده شده و نیازی به نصب آن ندارید.

صندلی غذاخوری کودک جووی (Joovy)

جووی

اگر دوست صندلی غذاخوری که برای کودکتان می خرید همه کاره باشد، جووی برای شما از بهترین صندلی های غذاخوری کودک است. صندلی غذاخوری کودک جووی از بدو تولد تا دوران کودکی با کودک شما رشد می کند. نوزادان تازه متولد شده غذا نمی خورند، اما جووی اجازه می دهد تا کوچک ترین آن ها در آشپزخانه یا سر میز خانواده با حالت خوابیده آن به شما ملحق شوند. هنگامی که کودک برای غذا خوردن آماده می شود، می توانید صندلی را به حالت عمودی تنظیم کنید.

این صندلی بسیار محکم ساخته شده است. چرخ های لاستیکی در پایه های جلویی به شما کمک می کند تا آن را سریع و آسان از اتاقی به اتاق دیگر بکشید بدون این که زمین را خراش دهید (از آنجایی که در جلو هستند، صندلی را هنگامی که کودک روی آن قرار دارد حرکت ندهید).

هشت تنظیم ارتفاع به این معنی است که این صندلی با انواع مختلفی از میزها از بسیار کوتاه تا بسیار بلند کار می کند. از بندهای صندلی می توان به عنوان یک کمربند سه یا پنج نقطه ای استفاده کرد. پد صندلی نرم و روکش شده به راحتی تمیز می شود. سینی بزرگ و قابل تنظیم دارای دو موقعیت و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. یک ماشه در زیر سینی به شما امکان می دهد سینی را از روی نوزاد خود دور کرده یا آن را کاملا بردارید.

صندلی غذاخوری کودک اینگلسینا (Inglesina)

اینگلسینا

این صندلی غذاخوری برای والدینی که به دنبال محصولی جمع و جور و قابل حمل هستند، از بهترین صندلی های غذاخوری کودک است که برای کودکان 6 تا 36 ماه مناسب است و تا وزن 17 کیلوگرم را تحمل می کند. مادران از این صندلی رومیزی قلاب دار بسیار راضی خواهند بود که روی میزها به خوبی کار می کند. صندلی غذاخوری کودک اینگلسینا حتی دارای یک کیف مسافرتی است که در قسمت پایین صندلی متحرک دوخته شده است، بنابراین حتی اگر در سفر هستید، حمل آن برای شما راحت خواهد بود. هم چنین این محصول در رنگبندی های مختلف سرگرم کننده عرضه می شود.

صندلی غذاخوری کودک اینگلسینا برای غذا خوردن سریع و آسان چه در خانه و چه در حال حرکت مناسب است و شامل یک کیف حمل و نقل است. این صندلی رومیزی با سبک افسانه ای و طراحی زیبا ایتالیایی، دارای اتصالات ساده و محکم است و با اکثر میزها سازگار است و آن ها را بدون خط و خش می گذارد. دارای پشتی بلند، صندلی محکم و لوله های عریض است. مسافرت با این صندلی کودک بسیار آسان خواهد بود.

صندلی غذاخوری کودک ابی (Abiie)

ابی

صندلی غذاخوری کودک ابی یک صندلی چوبی است که می تواند با تغییر وضعیت فرزند شما از یک صندلی غذاخوری به یک صندلی پله ای برای کودک تغییر کند. این صندلی حتی قابلیت تبدیل به یک صندلی بزرگسال را دارد و برای بزرگسالان تا 250 کیلوگرم کار می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند تا زمانی که شما نیاز دارید دوام بیاورد. پس اگر به دنبال محصولی هستید که سال های سال از آن استفاده کنید، این محصول از بهترین صندلی های غذاخوری برای شماست. سینی آن به راحتی جدا می شود و قابل شستشو است. صندلی آن نیز ضد آب و مقاوم است.

این صندلی راحت است و به اندازه کافی زیبا به نظر می رسد که روی میز شما نمایش داده شود. در حالی که صندلی غذاخوری کودک ابی وزن زیادی ندارد، وقتی کودک کوچک شما روی صندلی نشسته است، حرکت آن دشوارتر است.  نصب آن ممکن است طول بکشد، اما خوشبختانه این نگرانی فقط برای یک بار است. به طور کلی، این صندلی با کیفیت بالا قیمت مناسبی برای آن چه شما دریافت می کنید دارد.

صندلی غذاخوری کودک سوییتی فاکس (Sweety Fox)

سوییتی فاکس

صندلی غذاخوری کودک سوییتی فاکس، ظرافت و راحتی را برای کودکان 6 ماه تا 3 سال ترکیب کرده است. فرزند شما به راحتی در این صندلی مستقر می شود. در یک حرکت ساده، پشتی با زاویه 5 درجه کج می شود تا راحتی مطلوبی را برای نوزاد در مراحل مختلف رشد ایجاد کند. سینی صندلی سوییتی فاکس در 7 موقعیت مختلف و پایه آن در 3 ارتفاع مختلف قابل تنظیم است. سینی تاشو است و می تواند با همه میزها سازگار شود.

این صندلی غذاخوری کودک هنگام جمع شدن بسیار فشرده می شود و حمل و نگهداری آن آسان است. شما به عنوان والدین می خواهید محل غذا خوردن کودک شما همیشه تمیز باشد. قفسه و سینی این صندلی غذاخوری کودک از مواد بدون BPA ساخته شده اند (می توانید آن ها را در ماشین ظرفشویی قرار دهید) و یک بالشت پلی اورتان نیز دارد که به راحتی قابل شستشو است.

پس اگر به دنبال صندلی هستید که هم برای غذا خوردن مناسب باشد و هم کودک شما را سرگرم کند تا در صندلی بماند، این محصول یکی از بهترین صندلی های غذاخوری کودک برای شماست.

صندلی غذاخوری کودک ایونفلو (Evenflo)

ایونفلو

با استفاده از صندلی غذاخوری کودک ایونفلو، اشتهای کودک را برای غذا و سرگرمی تقویت کنید. از سن 4 ماهگی تا 5 سالگی، این صندلی با قابلیت تنظیم در 4 موقعیت، با نیازهای کودک در حال رشد شما سازگار است و به شما کمک می کند تا از زمان غذا خوردن به همراه کودک کوچکتان لذت ببرید. این صندلی محیطی امن برای غذا خوردن را برای کودک فراهم می کند و برای کودکان تا 18 کیلوگرم مناسب است. این یک صندلی غذاخوری برای زمانی که کودک مستقل تر است و می خواهد پاهای خود را روی زمین قرار دهد نیز مناسب است و روی زمین قرار می گیرد.

با برداشته شدن سینی، کودک شما دارای یک صندلی راحت برای کودکان است تا در هنگام خواندن کتاب و معاشرت راحت بنشیند. این صندلی غذاخوری کودک چند منظوره، ایمنی و سرگرمی را با ویژگی هایی مانند یک سینی قابل جدا شدن و قابل شستشو، پد صندلی قابل شستشو، پایه های محکم و کمربند 5 نقطه ای (قابل جدا شدن است) ارائه می دهد. اگر به دنبال صندلی هستید که استفاده و شستشو آن آسان باشد و بتوانید طولانی مدت از آن استفاده کنید، ایونفلو برای شما از بهترین صندلی های غذاخوری کودک خواهد بود.

فواید استفاده از صندلی غذاخوری کودک

تغذیه یک مرحله مهم برای کودک و شما به عنوان والدین است. مزایای زیادی در تشویق کودکان برای خوردن غذا وجود دارد و صندلی غذاخوری کودک چیزی است که علاوه بر ایمنی و راحتی مزایای دیگری نیز ارائه می دهد. این مزایا چه هستند؟

تغذیه مستقل را در نوزادان تشویق می کند
برای نوزادانی که می توانند خوب و بدون پشتوانه بنشینند، استفاده از صندلی غذاخوری کودک ممکن است آن ها را از همان اوایل زندگی خود به خوردن غذا تشویق کند. هم چنین غذا خوردن آن ها را برای شما آسان می کند.

به کودک کمک می کند تا به سرعت یاد بگیرد که چگونه خود را تغذیه کند
هنگامی که کودکان روی بهترین صندلی تغذیه می کنند، به سرعت یاد می گیرند که چگونه غذا بخورند. آن ها می توانند به تنهایی کاوش کنند، بازی کنند، غذا را بگیرند و قورت دهند.

هنگامی که آن ها به تنهایی غذا می خورند، کودکان هم چنین در مورد غذایی که می خورند بیشتر می آموزند و با نشانه های گرسنگی طبیعی خود آشنا می شوند و فقط تا آن جا که می خواهند غذا می خورند.

بهترین صندلی های غذاخوری کودک

تغذیه را آسان تر می کند
صندلی غذاخوری کودک، تغذیه راحت تری را نیز انجام می دهد. سینی های غذا روی صندلی غذاخوری کودک دارای یک جا فنجانی است که بطری ها یا فنجان ها در آن جا می گیرند تا سرو آن آسان باشد و شما را قادر می سازد تا همه غذاهای آن ها را در یک مکان داشته باشید. می توانید کودک خود را تغذیه کنید بدون این که به این ور و آن ور حرکت کنند و مجبور باشید دنبال آن ها بدوید.

نظافت را آسان می کند
ممکن است هنگامی که نوزادان شروع به غذا خوردن می کنند، این کار شلختگی و کثیفی به همراه داشته باشد و برای یک نو مادر پرمشغله، احتمالا نبود این ویژگی بهتر است. با یک صندلی غذاخوری کودک می توانید مطمئن شوید که همه این ها در یک مکان متمرکز شده است و با یک حصیر یا روزنامه زیر صندلی، تمیز کردن بسیار ساده تر می شود.

اکثر صندلی های بلند دارای طراحی آسان برای تمیز کردن هستند. سینی غذا صندلی را می توان بدون دردسر برداشته و به راحتی تمیز کرد و دوباره سر جایش قرار داد. امروزه حتی سینی های مخصوص ماشین ظرفشویی برای شستشوی راحت تر داریم. به غیر از سینی غذا، قسمت های دیگر را نیز می توانید فقط با یک دستمال مرطوب با آب و صابون تمیز کنید.

ایمنی و امنیت
این یکی از جنبه های غیرقابل انکار صندلی غذاخوری کودک است. به عنوان والدین، ​​ایمنی فرزندان شما در لیست اولویت های شما در رتبه بالایی قرار دارد. صندلی غذاخوری کودک چیزی است که به طور خاص برای نوزاد یا کودک نوپا طراحی شده است. آن ها برای اطمینان از راحت بودن نوزادان در حال رشد با تدابیر ایمنی شدید تولید شده اند. هم چنین دارای کمربند ایمنی هستند تا از ایمنی کودکان در طول زمان غذا اطمینان حاصل شود.

برخی از مدل های صندلی غذاخوری دارای صندلی های خوابیده برای حمایت از نوزادان بسیار کم سن و کمر ظریف آن ها هستند. تعداد زیادی مدل صندلی غذاخوری کودک در بازار از ارزان تا گران وجود دارد و شما می توانید بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. اما با مدل مناسب می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد زیرا آن ها ممکن است با فرزند شما رشد کنند (ارتفاع قابل تنظیم) و با کمی مراقبت می توانید از آن ها برای فرزندان بعدیتان استفاده کنید.

بهترین صندلی های غذاخوری کودک

گنجاندن نوزادان در زمان وعده های غذایی خانواده را ممکن می کند
زمان وعده غذایی زمان مهمی برای هر خانواده است و تاکید زیادی بر تشویق وعده های غذایی خانواده، یعنی غذای کودکان در کنار بزرگ ترهای خانواده، شده است. این به کودکان کمک می کند تا معاشرت و رفتار را بیاموزند زیرا می توانند با همه اعضای خانواده ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این، اهمیت زندگی خانوادگی را نیز به فرزند شما می آموزد و باعث می شود از آن کنار گذاشته نشود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صندلی غذاخوری کودک را کنار میز خانواده قرار دهید. صندلی های غذاخوری می توانند به شما کمک کنند تا کودک خود را در جشن ها شرکت دهید. آن ها احساس نمی کنند که کنار گذاشته شده اند، از رفتار دیگران با مشاهده آن ها درس می گیرند و از نظر اجتماعی به درستی بزرگ می شوند.

به شما در مدیریت کودک در حین کار کمک می کند
وقتی به صندلی غذاخوری فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهن می آید این است که برای زمان غذا طراحی شده است. اما استفاده شما از آن حتما نباید محدود به این باشد. صندلی غذاخوری کودک می تواند به عنوان چیزی باشد که کودک را با خیال راحت هنگام مشغول بودن در کارهای دیگر در آن قرار دهید.

به آن ها چیزی برای بازی بدهید و می توانید بدون نگرانی در مورد ایمنی کودکان، آن ها را زیر نظر داشته باشید. اما باز هم اطمینان حاصل کنید که همیشه کودک خود را روی یک صندلی نظارت می کنید.

برای خواندن و تمرین نیز مناسب هستند
همان طور که کودک رشد می کند، صندلی غذاخوری کودک می تواند به عنوان مکانی برای آموزش موارد به آن ها استفاده شود. مانند پازل، رنگ آمیزی، حروف یا فقط یک قلم و کاغذ تا بتوانند با خط خطی تمرین کنند.

بهترین صندلی های غذاخوری کودک

با توجه به همه گزینه های مورد بحث، خرید یک صندلی بلند در نیازهای رو به رشد نوزاد شما یک ضرورت به نظر می رسد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید مدلی را انتخاب می کنید که بیشتر به فرزند شما و بودجه شما می آید و احتمالا از آن پشیمان نخواهید شد.

راهنمای خرید صندلی غذاخوری کودک

از آنجا که شما مبلغ زیادی را صرف یک صندلی غذاخوری کودک می کنید، احتمالا می خواهید دو سال استفاده منظم یا بیشتر را تحمل کند. خب، این در مورد دوام است، اما موارد بیشتری وجود دارد که باید قبل از خرید صندلی غذاخوری کودک بررسی کنید.

  • اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که عملکرد آن چقدر است. شما باید بررسی کنید که آیا دارای سینی جدا شونده، چرخ هایی برای حرکت آسان تر، قابلیت تنظیم ارتفاع برای موقعیت های مختلف و چیزهای دیگر هست یا خیر.
  • اگر میزان فضای زیادی ندارید، ممکن است بخواهید یک صندلی تاشو را در نظر بگیرید. شما حتی می توانید یک صندلی قابل حمل بخرید، این یک صرفه جویی عالی در فضا است و می توانید آن را هنگام مسافرت یا هنگام رفتن به رستوران با خود حمل کنید.
  • شما باید یک صندلی غذاخوری کودک را در نظر بگیرید که تمیز کردن آن آسان است. هر چه مونتاژ و چیدمان روی صندلی کمتر باشد، تمیز کردن آن راحت تر خواهد بود. اما اگر کار اضافی خیلی برایتان مهم نیست، می توانید یک صندلی غذاخوری با قطعات و تزئینات اضافی بخرید که کودک شما عاشق نشستن روی آن خواهد بود.
  • هنگام خرید صندلی غذاخوری کودک به دنبال عامل راحتی باشید. به دنبال صندلی باشید که دارای یک پشتی با پد خوب، جای پا و چیزهایی که ماندن روی صندلی را برای کودک شما آسان تر کند.
  • ایمنی فرزند شما از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگام خرید یک صندلی غذاخوری کودک، ویژگی های ایمنی آن را بررسی کنید. به دنبال یک صندلی باشید که دارای بندهایی باشد که به راحتی بتوان آن را بست و گشود. بند فاق را نیز بررسی کنید زیرا باعث می شود کودک شما محکم نشسته و از تصادفات روی صندلی جلوگیری کند.

کلام آخر

در این مقاله 10 تا از بهترین صندلی های غذاخوری کودک در بازار را به شما معرفی کردیم. تمام تلاش سایت تاپتنا بر این بوده که مطالب مورد نیاز برای مخاطبان عزیز را تهیه و منتشر کند، امیدواریم که سودمند بوده باشد. از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله سپاس گزاریم. خوشحال می شویم مقاله بهترین ظرف غذای کودک را نیز مطالعه کنید!

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا