سرگرمی و ورزش

بهترین عینک های شنا در بازار【سال1402】❤️ + لیست 10 تایی

با چنین طیف وسیعی از برند ها و ویژگی ها، انتخاب یک عینک شنا دشوار است. ما در این مقاله 10 تا از بهترین عینک های شنا در بازار را به شما معرفی کرده و اطلاعاتی درباره این وسیله را بررسی می کنیم. پس قبل از اینکه گران ترین یا زیبا ترین جفت را انتخاب کنید، نگاهی به این مقاله بیندازید.

آیا بارها بعد از یک جلسه شنا چشمانی خون آلود یا حلقه هایی در اطراف چشم خود داشته اید که به خاطر عینک شنایی که استفاده کردید به وجود آمده اند؟ انتخاب عینک شنا بسیار مهم است. آن ها نه تنها به شما کمک می کنند که زیر آب خوب ببینید، بلکه از چشم شما محافظت می کنند.

فواید استفاده از عینک شنا چیست؟

تمرینات زیادی در زیر آب انجام می شود، بنابراین عینک شنا که به شما اجازه می دهد به وضوح ببینید، یکی از موارد ضروری است. وقتی از عینک شنا استفاده می کنید، انجام تمرینات زیر آب به دلیل افزایش دید بسیار آسان تر می شود. یک جفت عینک شنا علاوه بر دید بهتر در زیر آب، مزایای بسیار دیگری نیز دارد.

راحتی بیشتر در زیر آب
استفاده از عینک شنا، باز کردن چشم ها هنگام شنا در زیر آب را بسیار راحت تر می کند. هنگامی که بتوانید احساس راحتی کنید، هم چنین احساس امنیت و انگیزه بیشتری خواهید کرد تا مدت بیشتری در آب بمانید و تمام تمرینات خود را انجام دهید که به نوبه خود می تواند به شما کمک کند تا سریع به فرم برسید. علاوه بر این، افزایش دید ارائه شده توسط عینک باعث می شود که بدن خود را در زیر آب بسیار راحت تر حرکت دهید.

محافظ عالی برای چشم شما
آب استخرها مملو از مواد شیمیایی است که آن را تمیز و بهداشتی نگه می دارد. کلر رایج ترین ماده شیمیایی است که اغلب باعث تحریک چشم می شود. واکنش معمول به کلر، قرمزی و خارش چشم است. استفاده از عینک شنا بهترین راه برای محافظت از چشم در برابر همه مواد شیمیایی موجود در استخر است. هم چنین می تواند چشم را در برابر باکتری ها و جلبک های موجود در آب های شیرین که اغلب می توانند باعث عفونت چشم و تاری دید شوند، محافظت کنند.

عملکرد بهتر
استفاده از عینک شنا می تواند راهی عالی برای بهبود عملکرد شما و شناگر بهتر شدن باشد. هنگامی که دید واضحی در زیر آب دارید، می توانید با خیال راحت سرعت شنا خود را افزایش دهید، محدودیت های خود را کاهش داده و مهارت های خود را ارتقا دهید. با عینک خود می توانید دقیقا ببینید چه کار می کنید که به نوبه خود باعث اطمینان بیشتر هنگام انجام تمرینات زیر آب می شود.

بهترین عینک های شنا در بازار کدامند؟

در ادامه 10 تا از بهترین عینک های شنا در بازار را به شما معرفی می کنیم:

عینک اسپیدو هیدروسپکس (Speedo Hydrospx)

عینک اسپیدو هیدروسپکس

نام تجاری اسپیدو در طول چند دهه مترادف پرفروش ترین تجهیزات شنا و بهترین عینک های شنا را تولید کرده است. عینک شنا Hydrospex این برند، بهترین عینک شنا آن ها است. اگر به دنبال بندهای راحت هستید، مطمئنا عینک اسپیدو ارزش انتخاب دارد. لنزها هم چنین با فناوری ضد مه پوشانده شده اند که باعث کاهش قابل توجه مه روی عینک شما می شود.

شکل عینک شنا اسپیدو طوری طراحی شده است که هیچ قطره آب نمی تواند از آن عبور کند. لنزها با یک لایه ضد مه پوشانده شده اند تا از تجمع رطوبت جلوگیری شود. به دلیل بند سر دوتایی سیلیکونی، عینک هرگز از موقعیت خود خارج نمی شود.

این عینک های شنا، پرفروش ترین و بهترین عینک های شنا از این برند هستند. با یک قاب نرم یک تکه به راحتی روی صورت قرار می گیرد و با یک بند سر سیلیکونی نرم تنظیم می شود. لنزهای محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند تا لحظه ای از سرگرمی را از دست ندهید.

عینک اکوازون (Aquazone)

عینک اکوازون

این عینک شنا در اندازه های زیادی موجود است. اکوازون یکی از بهترین عینک های شنا برای کودکان و بزرگسالان است. اکوازون لنزهای مقاوم در برابر خرد شدن را در قاب مقاوم قرار داده است. آن ها کاملا مقاوم در برابر خط و خش هستند. معمولا این مشکل در استخر نیست، اما در ساحلی که شن می تواند عدسی را خراش دهد بسیار خوب هستند.

در مورد راحتی، بند دوگانه باعث می شود که پوشیدن و درآوردن این عینک شنا راحت تر باشد. شناگران مو بلند از این امر قدردانی خواهند کرد. هم چنین قاب سیلیکونی استفاده از عینک اکوازون را لذت بخش تر می کند، زیرا بدون فشار ناخوشایندی که با سایر مدل ها تجربه می کنید، محکم می شود. ویژگی های اضافی شامل محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و یک پوشش ضد مه است که به نظر می رسد بسیار خوب کار می کند.

عینک اکوا اسفیر (Aqua Sphere)

عینک اکوا اسفیر

عینک شنا اکوا اسفیر (Aqua Sphere) بر اساس عملکرد خوب و دید عالی طراحی شده است و یکی از بهترین عینک های شنا در این زمینه می باشد. از لنزهای UVA و UVB برای محافظت از چشم در برابر نور مستقیم خورشید استفاده می شود. فناوری ضد مه اطمینان می دهد که هیچگونه مه روی لنزها به وجود نمی آید. این عینک ها از لنزهای شفاف پلکسیزول ساخته شده اند تا دید فوق العاده ای را ارائه دهند. علاوه بر این، شیشه ها را می توان به راحتی و به دلیل وجود سگک قابل تنظیم برداشت.

اکوا اسفیر برای هر سطح و تجربه ای محصولات ارائه می کند. این برند همیشه در حال توسعه بوده تا کاربردی ترین و بی سابقه ترین تجهیزات را برای فعالیت های آبی شما ارائه دهد. برند اکوا که در جنوا، ایتالیا در سال 1998 تاسیس شد، به عنوان تولید کننده برتر تجهیزات شنا برای شنای تناسب اندام و تفریحی، ورزش در آب و ورزش های سه گانه راه اندازی شد و هم چنین تولید کننده بهترین عینک های شنا در بازار است.

عینک شنا ایجیند (Aegend)

عینک شنا ایجیند

اگر به دنبال عینک شنا با فناوری ضد آب فوق العاده هستید، عینک ایجند (Aegend) از بهترین عینک های شنا برای شماست و با انتخاب آن اشتباه نخواهید کرد. شیشه ها با قاب سیلیکونی ساخته شده اند که به راحتی روی صورت جا می گیرد و از نفوذ آب به داخل جلوگیری می کند. با توجه به طراحی ارگونومیک، گرفتن و جابجایی این عینک روی صورت شما آسان است. شیشه ها هم چنین از فناوری ضد مه استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که در زیر آب دید واضحی خواهید داشت.

لنزهای پلی کربنات به گونه ای ساخته شده اند که بیش از حد متوسط عمر کنند. عینک ها در یک کیف محافظ قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که همیشه ایمن نگه داشته می شوند. عینک ایجند از نظر راحتی و محافظت در برابر مه درجه یک است. بدنه محافظ باعث می شود حمل و نقل در حالی که خارج از آب هستید به راحتی انجام شود. کیفیت و دوام عینک به همراه ویژگی های ضد ضربه و ضد خش آن بی نظیر است. قطعا ارزش انتخاب دارد!

عینک کولو (Cooloo)

عینک کولو

عینک شنا کولو (Cooloo) به شما این امکان را می دهد که به طور موثر شنا کنید و جلوی تاثیر کلر بر چشم ها را بگیرد. با خرید این عینک، 2 جفت از بهترین عینک های شنا در بازار را دریافت خواهید کرد: رنگ مشکی لنزهای آینه ای ارائه می دهد که مانع از تابش اشعه خورشید می شود. در حالی که عینک دیگر با لنزهای شفاف طراحی شده است.

در مجموع، شیشه ها دارای قابلیت های استثنایی و طراحی سفت و سخت هستند. هر دو لنز داخلی برای مشاهده بهتر در زیر آب با فناوری ضد مه پوشانده شده اند. عینک دارای طراحی ارگونومیک است، بنابراین می توانید عینک را روی سر خود احساس کنید. این عینک شنا قطعا ارزش خرید را دارد.

این عینک محکم جوری عمل می کند که از نشت آب به داخل جلوگیری می کند. هم چنین دارای بند سر سیلیکونی است. این نشان می دهد که عینک روی سر شما محکم می ماند. همیشه می توانید گیره ها را تنظیم کنید و آن را برای همه سنین مناسب کنید.

عینک فوچوی (Focevi)

عینک فوچوی

عینک شنا فوچوی (Focevi) یکی دیگر از بهترین عینک های شنا در بازار و از عینک های راحت و باورنکردنی است که با محافظ درجه یک ضد مه طراحی شده است. عینک محافظ قابل اطمینان UV را ارائه می دهد. شیشه های این عینک با لایه های ضد مه طراحی شده اند تا از تجمع مه روی لنزهای شما جلوگیری کنند. این عینک می تواند برای بزرگسالان و کودکان استفاده شود. این عینک قطعا ارزش هر ریال را دارد.

لنزها با آبکاری با کیفیت ساخته شده اند که باعث افزایش مقاومت در برابر سایش و طول عمر می شود. این باعث می شود که بتوانید از عینک شنا فوچوی برای مدت زمان طولانی تری استفاده کنید. قاب عینک به گونه ای منحصر به فرد ساخته شده است که دسترسی به آب را محدود می کند. این عینک برای همه سنین مناسب است و دارای بند قابل تنظیم می باشد.

عینک اف ام یو (FMU)

عینک اف ام یو

عینک شنا FMU مناسب کسانی است که در درجه اول به دنبال طراحی شیک و با کیفیت هستند. شیشه ها از جنس سیلیکون ساخته شده اند. در کل، این جفت عینک شنا بسیار با دوام بوده و از بهترین عینک های شنا در بازار است. علاوه بر این، این عینک در مقایسه با سایر عینک های گران قیمت مقرون به صرفه است. محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و محافظت در برابر مه را ارائه می دهد.

هدف این عینک ها اطمینان از لذت بردن از شنا بدون نشت در هر شرایط آب است. وقتی به لنز داخلی نگاه می کنید، خوشحال می شوید که بدانید از جدیدترین فناوری ضد مه استفاده می کند. با این روش درمانی، نگران تار شدن دیدتان زیر آب نباشید. بندها می توانند متناسب با فرم سر شما تنظیم شوند و برای هر سنی در هر سنی قابل استفاده است.

عینک فلرنا (Phelrena)

عینک فلرنا

هنگام خرید عینک شنا فلرنا، می توانید مطمئن باشید که وقتی صحبت از راحتی است این عینک از بهترین عینک های شنا موجود در بازار است. این عینک فوق العاده شیک است که شما را از دیگران متمایز می کند. پوشیدن آن ها راحت است. علاوه بر این، واشر سیلیکون اجازه نمی دهد تا آب در حالی که شما در زیر آب غوطه ور هستید وارد عینک شود.

عینک دارای طراحی صاف با بند قابل تنظیم است. لنزها با یک جاذب نور ماوراء بنفش طراحی شده اند که مانع از اشعه های شدید خورشید می شود. این عینک را هم کودکان و هم بزرگسالان می توانند استفاده کنند. لنزها هم چنین در برابر مه گرفتن مقاوم هستند و نمی گذارند بخار روی شیشه جمع شود.

لنز این از پلی کربنات ساخته شده و از جنس سیلیکای درجه بالا وارد شده است، دارای اثر ضد مه طولانی مدت، ضد UV و ضد ضربه است. بند سر سیلیکونی قابل تنظیم با کشش قوی می تواند برای افراد در اندازه های سر مختلف مناسب باشد. سه قطعه بینی قابل تعویض برای افراد مختلف در دسترس است. حلقه سیلیکونی مهر و موم شده می تواند از نشت جلوگیری کند. با همه این ویژگی ها، از انتخاب این عینک شنا پشیمان نخواهید شد.

عینک وتوکی (Vetoky)

اگر به دنبال محافظ فوق العاده UV هستید، عینک وتوکی از بهترین عینک های شنا برای شماست. لنزهای شفاف برای محیط های شنای سرپوشیده ایده آل هستند. در حالی که عینک های رنگی در روزهای آفتابی مناسب هستند. این عینک ها رنگ های فوق العاده و طراحی ظاهری زیبا دارند. هم چنین نیازی به نگرانی در مورد نور شدید خورشید به دلیل مقاومت فوق العاده UV این عینک ها نیست.

شما خوشحال خواهید شد که بدانید عینک با قطعات بینی قابل تعویض در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ برای تناسب با انواع صورت ها موجود است. هم چنین با طراحی ارگونومیک و مواد سیلیکونی، نگران هیچ گونه نشتی نباشید.

عینک آرنا (Arena)

عینک آرنا

آرنا با این عینک واقعا مرزهای فن آوری لنزهای عینک را پیش برده است و تبدیل به یکی از تولیدکنندگان بهترین عینک های شنا در بازار شده است. این عینک بسیار چشمگیر است. این همیشه یک ویژگی خوب برای شناگران داخل سالن خواهد بود. شما چیزی را از دست نخواهید داد!

این عینک ها هم چنین در رنگ های عالی موجود هستند و طراحی ظاهری زیبا دارد. سیستم سیلیکونی ژاپنی نرم و بند دوگانه تجربه ای بسیار مناسب و راحت را ایجاد می کند. این عینک های مسابقه ای ممتاز از آرنا همراهی ایده آلی برای شناگران رقابتی، ورزشکاران سه گانه و شناگران آب های آزاد است.

عینک آرنا دارای 4 قطعه بینی قابل تعویض است تا بتوانید بهترین تناسب برای صورت خود را داشته باشید. نوار سر را می توان با استفاده از سگک آن به سرعت تنظیم کرد و از تناسب محکم در شروع و چرخش اطمینان حاصل کرد. دید وسیع و حداکثر راحتی در حداکثر سرعت، با لنزهای آینه ای عینک های آرنا.

راهنمای خرید عینک شنا

اولین سطح شما است. آیا به تازگی شنا را شروع کرده اید و تمرینات شما شدت زیادی ندارد یا در حال تمرین برای مسابقات هستید؟ عینک شنا برای این دو دسته بسیار متفاوت خواهد بود. نکته دوم اندازه و تناسب است. بسیار مهم است که عینک ها کاملا روی صورت شما قرار بگیرند تا آب از چشمان شما جلوگیری کند. مورد سوم رنگ لنز است، چه در داخل خانه و چه در فضای باز شنا می کنید و میزان روشنایی استخر چقدر است.

سطح خود را در نظر بگیرید

قبل از خرید عینک شنا، مهم است که اهمیت سطح را درک کنید. یا هنگام شروع کار به دنبال چیزی هستید که راحت، قابل اعتماد و اساسی باشد یا به دنبال چیزی هستید که اندازه مناسب در کنار دوام برای تمرینات دقیق، بالاترین اولویت شما باشد. در این موارد، انتخاب عینک بسیار متفاوت است و بر عملکرد شنای شما تاثیر می گذارد. بنابراین، قبل از شروع به وضوح در ذهن خود بدانید که سطح شما چیست و قصد دارید از عینک برای چه هدفی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که بهترین عینک شنا را برای نیازهای خود انتخاب کرده اید.

مبتدی
عینک مخصوص شناگران مبتدی برای راحتی و تنظیم آسان (با بند یا پل بینی شکاف دار) طراحی شده است تا تنظیم آسان هنگام استخر امکان پذیر باشد، راحتی و قابلیت اطمینان احتمالا دو ویژگی مورد نظر شما هستند. اگر میدان دید وسیع تری می خواهید، می توانید از ماسک شنا نیز استفاده کنید. با ثبات متوسط​​، یک میدان دید پانوراما ارائه می دهد تا بتوانید همه چیز را در اطراف خود ببینید و احساس راحتی کنید.

بهترین عینک های شنا در بازار

متوسط
عینک شنا برای استفاده منظم با پل بینی انعطاف پذیرتر و میدان دید باریک تر طراحی شده است. تنظیم آن آسان است و ثبات بیشتری در طول شنا ایجاد می کند. اگر روزی یک یا دو بار در آب هستید، انتخاب عینکی که با سبک شنا و تمرینات روبرو می شود، هدف شماره یک شما است. اگر ماسک های شنا را به عینک شنا ترجیح می دهید، ماسک هایی با این ویژگی ها در بازار وجود دارند.

پیشرفته
عینک مخصوص شناگران پیشرفته برای نگه داشتن کامل صورت، میدان دید دقیق و ثبات زیاد هنگام شنا طراحی شده است. آن ها هیدرودینامیک هستند و برای کمک به شما در رسیدن به اهداف عملکردیتان ایده آل هستند. برخی از عینک ها دارای پل های متحرک بینی هستند، بنابراین می توانید آن را انتخاب کنید که بیشتر مناسب صورت شما باشد.

اندازه عینک شنا

یک ویژگی مهم در مورد تناسب، نحوه شکل گیری عینک شنا به حفره چشم شما است. به یاد داشته باشید که گاهی اوقات تسمه بر تناسب عینک بسیار تأثیر می گذارد. مطمئن شوید که عینک شنا محکم است تا آب وارد آن نشود. قبل از خرید عینک شنا، آن را بدون بند روی صورت خود قرار دهید و بررسی کنید که آیا عینک حداقل یک ثانیه با مکش در محل خود باقی می ماند یا خیر.

سپس عینک را با یک بند روی خود قرار دهید و مطمئن شوید که اندازه آن مناسب است. مناطق تمرکز پل بینی و چشم ها هستند. اگر عینک مکش ایجاد کرده و در جای خود بمانند، اندازه آن مناسب است. اگر نه، سایز دیگری را امتحان کنید.

رنگ عدسی

رنگ لنزهای شما باید متناسب با محل شنا باشد. به یاد داشته باشید، رنگ فقط برای زیبایی نیست، بلکه عملکردی نیز دارد. انتخاب رنگ عینک شنا باید به شرایط روشنایی استخری که در آن شنا می کنید بستگی داشته باشد یا اینکه نور طبیعی در فضای باز چقدر است. بسیاری از رنگ ها در درجه اول برای استفاده در محیط داخلی هستند، اما برخی از رنگ های تیره تر مانند آبی، خاکستری یا سیاه مطمئنا به کاهش تابش نور خورشید کمک می کند. بسته به اینکه در داخل یا خارج از خانه، در نور شدید یا نور کم شنا می کنید، لنز باید به صورت ایده آل بینایی شما را بهبود بخشد.

بهترین عینک های شنا در بازار

لنز کم رنگ
اگر در مناطقی با روشنایی پایین شنا می کنید، جایی که استخر نسبتا تاریک است و نور کمی دارد، عینک هایی با این لنزها بهترین عینک های شنا برای شما هستند زیرا دید دقیقی را فراهم می کند. آن ها هم چنین برای شرایط ابری مناسب هستند که در آن حداکثر دید لازم است.

لنز آینه ای
اگر در خارج از منزل یا در استخری با نور روشن شنا می کنید، عینک هایی با لنز آینه ای بهترین عینک های شنا برای شرایط شما خواهند بود. اگر هر روز ظهر تمرین شنا می کنید، بهتر است این عینک ها را در نظر بگیرید. چه چیزی بهتر از داشتن یک عینک آفتابی در آب بدون ترس از دست دادن آن است. علاوه بر این، لنزهای آینه ای اغلب برای مسابقات استفاده می شوند زیرا مانع از این می شود که حریف بتواند چشمان شما را ببیند.

لنز دودی
اگر در مناطقی با روشنایی متوسط شنا می کنید، این لنز می تواند انتخاب خوبی باشد. این لنزها به نور واکنش نشان می دهند و به طور خودکار با تغییر شرایط نوری سازگار می شوند. آن ها در نور شدید تیره می شوند و در نور کم روشن تر می شوند. آن ها برای شنا در فضای باز و حتی آب های آزاد هنگامی که خورشید غیرقابل پیش بینی است، ایده آل هستند. لنزهای دودی هم چنین برای کاهش خستگی چشم بسیار مفید هستند.

کلام آخر

در این مقاله 10 تا از بهترین عینک های شنا در بازار را به شما معرفی کردیم. تمام تلاش سایت تاپتنا بر این بوده که مطالب مورد نیاز برای مخاطبان عزیز تهیه و منتشر کند. امیدواریم که سودمند بوده باشد. از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله سپاس گزاریم.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا