مادر و کودک

بهترین چادرهای بازی کودک در بازار【سال1402】❤️+ لیست 10 تایی

اگر نگران این هستید که کودک شما ممکن است در فضای بیرون آسیب ببیند و به دنبال ساختن فضایی سرگرم کننده برای او در خانه هستید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. ما در این مقاله شما را با 10 تا از بهترین چادرهای بازی کودک در بازار و فواید استفاده از آن ها آشنا می کنیم.

بچه ها همیشه ترجیح می دهند یک منطقه بازی مشخص داشته باشند تا فعالیت های هیجان انگیز خود را در کنار دوستان خود انجام دهند. چادر بازی کودک برای استفاده داخلی یا خارجی توسط کودکان در حال حاضر در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف موجود است. از آنجا که انواع مختلف چادر بازی کودک در بازار موجود است، والدین ممکن است در انتخاب بهترین چادرهای بازی کودک برای فرزندانشان دچار مشکل شوند.

بهترین چادرهای بازی کودک در بازار کدامند؟

در ادامه 10 تا از بهترین چادرهای بازی کودک در بازار را به شما معرفی می کنیم:

چادر بازی کودک PEP Step

چادر بازی کودک PEP Step

این چادر بازی کودک 100٪ پنبه ای، نرم، تنفس پذیر و بهترین کیفیت و بدو BPA برای کودک شما است. ساخته شده از پنبه 100٪ طبیعی، غیر سمی و بدون رنگ. تیرهای چادر از چوب محکم کاج ساخته شده و عاری از بوی شیمیایی و مواد مضر است. این یکی از بهترین چادرهای بازی کودک در بازار است.

نصب این چادر بازی کودک فوق العاده آسان است و پرده و جلو پنجره ها می توانند به طور کامل بسته شوند و فضای شخصی ایمن را برای کودکان فراهم می کند و آن ها را مستقل می کند. این چادر بازی قابل حمل و کاربردی است. می توانید چادر بازی مورد علاقه فرزند خود را در هر مکانی با صرفه جویی عملی و فضا بسازید و حمل کنید.

پهنای 1.2 متر مربع چادر بازی کودک PEP Step فرزند شما فضای زیادی برای دراز کشیدن دارد و به راحتی برای بسیاری از دوستان مناسب است. آن را جمع کنید و در کیف حمل چادر با دوام و کاربردی قرار دهید. این چادر برای نصب از یک طرح ساده 4 قطبی استفاده می کند که سریع و عملی است و بدون از بین بردن استحکام، راه اندازی می شود.

چادر بازی کودک Orian

چادر بازی کودک Orian

چادر بازی کودک Orian با کیفیت بالا و طراحی با دوام بوده و از بهترین چادرهای بازی کودک در بازار است. حفظ امنیت فرزندان شما اولین و مهم ترین اولویت در Orian است. به همین دلیل است که چادر بازی کودک خود را با استانداردهای اعتصابی انجمن آزمایش و مواد آمریکا طراحی کرده است، که به اطمینان از استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مطمئن کمک می کند. خیالتان راحت باشد که بچه های شما با چادر بازی قلعه شاهزاده خانم Orian در برابر مواد شیمیایی مضر و طرح های خطرناک محافظت می شوند.

ستاره های درخشان و زیبا در این چادر به ایجاد یک محیط سالم و رویایی بیشتر کمک می کند و چادر دخترانه شاهزاده خانم را ایده آل می سازد! هنگامی که بازی بچه های کوچک شما به پایان رسید، می توانید به راحتی چادر را تمیز کنید. از مواد سختی ساخته شده است که به شما امکان می دهد به سادگی از محلول های تمیز کننده استفاده کرده و خانه بازی را تمیز کنید!

چادر بازی کودک Narmay

چادر بازی کودک Narmay

چادر بازی کودک Narmay برای بازی در محیط داخلی یا سرگرمی در فضای باز، ایده آل است. طراحی پنج ضلعی استریوسکوپی منحصر به فرد دارای فضای داخلی کافی برای بازی چند کودک است. طراحی ظاهری بدیع تخیل بچه ها را برای کشف جهان فضا القا می کند و بازی فیزیکی آن ها را تشویق می کند، کودکان می توانند فضای خصوصی خود را برای خواندن، استراحت و بازی در یکی از بهترین چادرهای بازی کودک بسازند.

پارچه پلی استر با کیفیت بالا توانایی استثنایی تری در برابر پارگی ایجاد می کند. پارچه مشبک چاپ دو رنگ در بالای خانه برای تهویه بیشتر اضافه شده است و به والدین نمایی کامل از آنچه در داخل می گذرد می دهد. سیستم تیرهای PVC چادر را پایدارتر و سبک تر می کند و به شما امکان می دهد چادر بازی را سریع نصب کرده و در یک کیف قابل حمل جمع کنید. در عین حال، اجازه دهید کودکان لذت نصب کردن را تجربه کنند. از فرزندان خود بخواهید تصور کنند که یک فضانورد هستند!

چادر بازی کودک WillingHeart

چادر بازی کودک WillingHeart

چادر WillingHeart یکی از بهترین چادرهای بازی کودک برای فضانوردان کوچک شما خواهد بود. با بازی در این چادر کودک شما می تواند بیشتر با منظومه شمسی و سیارات آشنا شود و اسم سیارات را بیاموزد. هرگز برای تشویق کودکان به تفکر بزرگ و پرسیدن سوالات زود نیست.

ساخته شده از پارچه ای محکم و آسان برای تمیز کردن، مقاوم در برابر آب، غیر سمی و ایمن برای کودکان، مواد قابل تنفس این چادر بازی تاشو هم چنین به کودکان اجازه می دهد تا هنگام بازی در داخل چادر خنک بمانند. پایه های این چادر دارای قاب های فولادی ضخیم است و با فایبرگلاس انعطاف پذیر تقویت شده است که تضمین می کند این چادر دوام زیادی خواهد داشت.

این چادر برای داخل و خارج از منزل ایده آل است. می توانید چادر را در حیاط، باغ، آپارتمان، اتاق خواب، اتاق نشیمن، مدرسه، مهمانی، پیک نیک و … قرار دهید. این بهترین انتخاب برای روزهای تولد، و تعطیلات و … است. بچه ها چادر ستاره ای را دوست خواهند داشت!

چادر بازی کودک Sumbababy

چادر بازی کودک Sumbababy

چادر بازی Sumbababy از بهترین چادرهای بازی برای فرزندان شماست. این چادر از 100٪ کتان طبیعی، غیر سمی و بدون رنگ ساخته شده است. چوب های این چادر بازی کودک از چوب کاج محکم ساخته شده و عاری از بوی شیمیایی و مواد مضر است. این چادر کودک سال ها خانه بازی کودکان شما خواهد بود. این چادر بازی کودک بهترین اسباب بازی برای بچه های کوچک است!

بچه های شما می توانند هر جا که می خواهند با چادر خود بازی کنند. این مکان مورد علاقه جدید بچه های شماست. آن ها در چادر خود بازی می کنند، تصور می کنند، می خوانند، چرت می زنند و مدتی را تنها می گذرانند. این چادر بازی کودک هدیه ای عالی برای فرزندتان است. این چادر دارای تیرهای چوبی طبیعی و اتصالات پلاستیکی است تا در برابر هرگونه فشار ایستادگی کند.

همه درزها، لبه های پارچه خام و دهانه ها منجر به دوام بیشتر می شوند که می تواند ایمنی کودک شما را تضمین کرده و برای سال ها بازی ایمن را فراهم کند. تیرهای چوبی این چادر را برای جلوگیری از ترک خوردن سنباده می زنند. درب فلپ و پنجره مشبک برای تهویه آسان در ای چادر بازی وجود دارد. یک جیب داخلی به بچه ها اجازه می دهد عروسک ها، کتاب ها و تنقلات مورد علاقه خود را ذخیره کنند. اگر دستورالعمل های بسته بندی شده را دنبال کنید، نصب آن آسان است.

چادر بازی کودک Monobeach

چادر بازی کودک Monobeach

MonoBeach، به طور مداوم محصولات دوست دار محیط زیست و با کیفیت بالا، از جمله چادرهای ساحلی، چادرهای کمپینگ، چادرهای کودک، خانه بازی بچه ها و … را توسعه می دهد. این برند از بهترین چادرهای بازی کودک را تولید می کند. با الهام از قلعه های افسانه ای، این خانه شاهزاده خانم کوچک شما را غرق در رویاها و تخیلش می کند. کدام کودک مکان مخفی کوچک مخصوص خودش را دوست ندارد؟

این چادر از زیبا ترین و بهترین چادرهای بازی کودک است که فضایی خصوصی را برای سرگرمی، خواندن و استراحت بچه های شما فراهم می کند. این چادر بزرگ می تواند همزمان 3 کودک را در خود جای دهد. ساخته شده از بافت پلی استر با کیفیت بالا که بسیار راحت و بادوام است و به راحتی تمیز می شود.

چادر بازی کودک Alprang

چادر بازی کودک Alprang

آیا بچه های شما از اسباب بازی ها و بازی های قدیمی خسته شده اند؟ آیا به دنبال راهی منحصر به فرد برای سرگرم کردن فرزندان خود در محیط داخلی و خارجی هستید؟ چادر بازی Alprang یکی از بهترین چادرهای بازی در بازار است که گزینه ای عالی برای شماست.

با طراحی زیبا و رنگارنگ تلسکوپ فضایی هابل و طراحی شاتل فضایی از سنگ های پنهان ساخته شده است که بازی فیزیکی را تشویق می کند و تخیل کودکان را برای کاوش در جهان برانگیخته می کند. این چادر بازی کودک، امن و دنج است و فضایی مناسب برای بچه های شما برای بازی یا مکانی آرام و ایده آل برای خواندن کتاب، استراحت، چرت زدن یا گذراندن وقت خواهد بود.

چه دختر و چه پسر، بچه کوچک شما مطمئنا از این چادر شگفت انگیز با موضوع شاتل فضایی به عنوان هدیه در روز تولد و یا فقط یک هدیه غافلگیر کننده لذت می برد. میله های فایبر گلاس انعطاف پذیر، نصب را برای شما بدون زحمت و سریع می کند. کافی است آن را بالا بیاورید و میله های پشتیبانی را برای ثبات بیشتر وارد کنید.

چادر بازی کودک Fun Little Toys

چادر بازی کودک Fun Little Toys

این چادر شامل 18 ابزار کمپینگ است که کمپرهای کوچک برای ایجاد ماجراجویی در کمپینگ خود نیاز دارند. این چادر یکی از بهترین چادرهای کودک مخصوص خارج از خانه و کمپینگ است. شامل اجاق گاز و لامپ مجهز به باتری، دوربین دو چشمی، چاقوی کاربردی، سوت چند منظوره، ماهیتابه، بشقاب، بیل، چادر بازشو و موارد دیگر است!

نصب این چادر بازی کودک بسیار آسان است. این چادر برای کودکان خردسال بسیار مناسب است تا از آن به عنوان فضای بازی، چرت زدن یا گوشه مطالعه استفاده کنند. برای راحت بازی کردن کودک هنگام سفر یا کمپ، چادر بازی کودک Fun Little Toys را انتخاب کنید!

چادر بازی کودک PlayVibe

چادر بازی کودک PlayVibe

والدین، معلمان و بچه هایی که به دنبال فضای مناسب داخلی و خارجی برای کاوش تخیل خود و تشویق سرگرمی های خلاقانه هستند، از راحتی و کیفیت ارائه شده توسط چادر بازی کودک PlayVibe لذت خواهند برد. این چادر که به راحتی بر پا می شود، برای ایجاد راحت ترین و جادویی ترین فضا برای کاوش فرزندان شما در نظر گرفته شده است و برای این منظور از بهترین چادرهای بازی کودک است.

این مجموعه، با ایمنی کودک شما به عنوان اولویت اصلی طراحی شده است، از پلاستیک غیر سمی و پارچه درجه یک ساخته شده است که دوام آن را تضمین می کند و به شما این امکان را می دهد بدون نگرانی به کارهای خود برسید، زیرا می توانید بچه های خود را ساعت ها در تخیل خود بدون آسیب مواد شیمیایی خشن سپری کنید. این مجموعه با استفاده از پایه ها و اتصالات آسان، به راحتی نصب می شود.

چادر بازی کودک FoxPrint

چادر بازی کودک FoxPrint

برای یک ماجراجویی آماده شوید! آیا آماده هستید که فرزند خود و دوستانش را در سفری عالی به فضا و فراتر از آن قرار دهید؟ بسیار خب، بیشتر از به دنبال چیزی نباشید! FoxPrint یکی از بهترین چادرهای بازی کودک را ارائه می دهد که گزینه ای عالی برای شماست. چادر بازی موشکی که به راحتی راه اندازی می شود برای پرورش تخیلات کودک شما مناسب است و باعث می شود احساس کند یک فضانورد واقعی است. بهترین قسمت؟ یک دقیقه بیشتر طول نمی کشد تا کودک شما یک سفینه فضایی را در هر مکانی که فرزند شما می خواهد پارک کند.

اکنون، تنها چیزی که فرزند شما نیاز دارد یک لباس فضانوردی است و او آماده است! این چادر بازی کودک به قدری جادار است که بچه شما بتواند یکی دیگر از دوستان فضانورد خود را در سفینه خود جای دهد. این خانه بازی موشکی که از مواد با کیفیت، با دوام و قابل تنفس ساخته شده است با حداقل مونتاژ به خوبی خود را حفظ می کند و نصب آن آسان است و پس از اتمام زمان بازی، صاف می شود و به راحتی می توان آن را تا ماجراجویی فضایی بعدی جمع کرد.

این چادر بازی چه به عنوان هدیه برای فرزند خود و چه برای فرزند دوست شما، چهره هر کودکی را روشن می کند و ساعت ها سرگرمی سرشار از تخیل را به او هدیه می دهد. برای کاوشگران کوچک خود زمان بازی را زنده کنید و این چادر بازی کودک با طرح موشک را سفارش دهید تا بتوانید در اسرع وقت همراه فرزندان خود در یک ماجراجویی جهانی شرکت کنید!

فواید استفاده از چادر بازی کودک

به عنوان والدین، ​​شما می خواهید بهترین ها را برای فرزندان خود فراهم کنید و این در مورد انتخاب هایی که در مورد اسباب بازی ها نیز می کنید صادق است. در روند رشد کودک، نقش سرگرمی و بازی بسیار بزرگ تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. این امر نه تنها بر رشد کامل مهارت های حرکتی تاثیر می گذارد، بلکه راهی است که بچه ها مهارت های اساسی را می آموزند و با محیط اطراف خود آشنا شوند.

تعجب خواهید کرد اگر بدانید چادر بازی کودک یکی از بهترین اسباب بازی ها است که آن ها را برانگیخته می کند تا بیشتر از تخیل خود استفاده کنند و از داستان هایی که خلق می کنند شگفت زده شوند. چادر بازی کودک فواید زیادی برای کودکان دارد.

رها شدن تخیل کودک
کاری نیست که چادر بازی کودک نتواند برای بازی کودکان شما انجام دهد. از آن جا که دوران کودکی دوره ای است که چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، همه آن را می توان به شیوه ای سرگرم کننده انجام داد. کودکان می توانند تخیل خود را به کار ببرند و چادر را به قلعه، خانه خود، اتاق مخفی، غاری برای پنهان شدن از دایناسورها یا هر آنچه که فکر می کنند تبدیل کنند.

آن ها می توانند با بازی در چادر خود بزرگ ترین داستان ها و ماجراها را بسازند، داستان هایی که می توانید بنشینید و از گوش دادن به آن ها لذت ببرید. با تشویق بازی خلاقانه، می توان گفت چادر بازی کودک به رشد ذهنی کودک به طور کلی کمک می کند!

بهترین چادرهای بازی کودک

رشد فیزیکی
بازی با چادر نیاز به حرکت زیاد، خزیدن و چرخیدن دارد که همه آن ها برای رشد سالم بسیار مهم هستند زیرا به هماهنگی نیمکره های مغز کمک می کنند. علاوه بر این، چادرها به کودکان اجازه می دهند هنگام حرکت و خروج از آن برنامه ریزی حرکتی خود را تمرین کنند.

از همه مهم تر، چادر بازی کودک مکانی مناسب برای قرار دادن انواع اسباب بازی ها و بازی با عناصر ساختمانی است، پازل هایی که نیاز به مهارت های حرکتی خوب دارند، همان چیزی که بازی را در دوران کودکی بسیار ضروری می کند. کودکان ایده فضاهای کوچک و گوشه های مخفی را دوست دارند بنابراین یک چادر، مکانی آرام و ایده آل است که برای بازی به دور از آشفتگی دنیای بیرون به آن نیاز دارند.

اجتماعی شدن
چادر بازی کودک برای بازی های شخصی سرگرم کننده است، اما هنگامی که دیگران در آن گنجانده شوند، سرگرمی می تواند گسترش یابد. وقتی بچه ها با هم بازی می کنند، یاد می گیرند که چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند زیرا باید درباره قوانین مذاکره کرده و آن ها را رعایت کنند و به نیازها و خواسته های طرف مقابل توجه نشان دهند.

به عبارت ساده، آن ها یاد می گیرند که چگونه در جامعه رفتار کنند و بیشتر مهربانی، شفقت و اشتراک گذاری را درک می کنند. علاوه بر این، هیچ محدودیت سنی برای بازی با چادر بازی کودک وجود ندارد، بنابراین می تواند به وسیله ای تبدیل شود که شما می توانید به آن بپیوندید و وقت ارزشمندی را صرف ارتباط با بچه های کوچک خود کنید و این تجربه را به اشتراک بگذارید.

زمان سکوت
همان طور که گفته شد، بچه ها عاشق مکان های آرام و امن هستند، مکان هایی که می توانند خودشان را مدعی خود بدانند و از سر و صدای دنیای اطراف خود پنهان می شوند، هر چقدر هم عجیب به نظر برسد با توجه به عادات معمول ایجاد سر و صدا. آن ها نه تنها عاشق داشتن چادر بازی کودک هستند، بلکه شما نیز دوست خواهید داشت. به این فکر کنید که در طول روز کمی آرامش را برای خود به ارمغان بیاورید، مطمئنا دلیلی کافی برای خرید چادر بازی کودک است!

مجددا استفاده کنید
می دانید که فقط برای زمان بازی نمی توان از آن ها استفاده کرد، با در نظر گرفتن اینکه به آسانی می توان آن ها را در گوشه ها و مکان هایی برای چرت زدن استفاده کرد، زمانی که کودکان خیلی سرسخت هستند و نمی توانند در رختخواب خود چرت بزنند.

بهترین چادرهای بازی کودک در بازار

راهنمای خرید چادر بازی کودک

از آن جا که بازار مملو از انواع مختلف چادرهای بازی است، در واقع این امر برای والدین بسیار مشکل است که بهترین چادر بازی کودک را برای فرزندان خود انتخاب کنند. هنگام انتخاب چادر بازی کودک، اندازه چادر، کیفیت مواد، قیمت و عوامل مختلف دیگر باید در نظر گرفته شود.

برای انتخاب بهترین چادر بازی کودک برای فرزندان خود، باید ترجیحات آن ها را در نظر بگیرید و نه فقط قیمت ، بنابراین بدانید که یکی را که واقعا دوست دارند خریداری می کنید. به هر حال، آن ها بازی می کنند و باید آن چه را که با آن بازی می کنند را دوست داشته باشند!

یکی دیگر از عوامل مهم که باید در نظر داشته باشید، اندازه چادر است. از آن جا که شما در حال خرید چادر بازی هستید که در داخل خانه استفاده می شود، منطقه بازی را که قصد دارید چادر را در آن قرار دهید اندازه گیری کنید و سپس به دنبال مدلی باشید که به طور یکپارچه در آن فضا متناسب باشد.

علاوه بر این، توجه به عامل سن را فراموش نکنید، زیرا چادر طراحی شده برای کودکان دو تا چهار ساله ممکن است برای کودکان پنج ساله و بالاتر بسیار کوچک باشد. به همین ترتیب، تعداد بچه هایی را که از آن استفاده می کنند در نظر بگیرید و تصمیم خود را در مورد سبک انتخاب کنید، خواه طرح های چادر منفرد، ترکیبی، چوبی، گنبدی، معمولی یا پنجره ای بخواهید یا نه.

با توجه به وزن سبک آن ها، می توانید آن ها را تقریبا در هر نقطه، حیاط یا ساحل در تعطیلات با خود حمل کنید، بنابراین بچه ها همیشه می توانند آن مکان کوچک مختص به خود را داشته باشند. شکی نیست که کودک شما با چادرهای بازی کودکان بسیار سرگرم خواهد شد، بدون در نظر گرفتن تمام مزایایی که او می تواند به دست آورد.

کلام آخر

در این مقاله 10 تا از بهترین چادرهای بازی کودک در بازار را به شما معرفی کردیم. تمام تلاش سایت تاپتنا بر این بوده که مطالب مورد نیاز برای مخاطبان عزیز تهیه و منتشر کند. امیدواریم که سودمند بوده باشد. از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله سپاس گزاریم. در ادامه به مقاله بهترین پارک های بازی کودک نیز نگاهی بیندازید.

4.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا