مادر و کودک

بهترین دندان گیرهای نوزاد در بازار【سال1402】❤️ + لیست 10 تایی

نوزاد شما در حال دندان درآوردن است و درد ناشی از آن شروع شده است! حال شما باید به دنبال دندان گیر مناسب برای کوچولوی خود باشید تا حواس او را از درد پرت کند و آن را تسکین دهد. ما در این مقاله 10 تا از بهترین دندان گیرهای نوزاد در بازار را به شما معرفی کرده و جزئیاتی درباره آن را بررسی می کنیم.

حقایق دندان در آوردن نوزاد

در حالی که منتظر طوفان دندان در آوردن نوزاد کوچک خود هستید، این حقایق جالب دندان در آوردن را بررسی کنید!

  • دندان در آوردن می تواند از 3 ماهگی تا اواخر 14 ماهگی شروع شود.
  • زمانی که کودک شما شروع به دندان در آوردن می کند و کدام دندان ها ابتدا رشد می کند بستگی به سابقه خانوادگی و ژنتیک دارد.
  • جویدن و گاز گرفتن در واقع گامی ضروری در درآمدن دندان ها است. جویدن به دندان ها کمک می کند تا درست در بیایند.
  • شیر مادر ممکن است درد دندان درآوردن را تسکین دهد، زیرا حاوی مسکن است، یک خاصیت آرام بخش طبیعی.
  • دستمال سرد یک وسیله بی حس کننده عالی برای کمک به کاهش درد دندان در آوردن نوزاد است.
  • ممکن است بخواهید مسواک زدن دندان های کودک را به محض ظاهر شدن شروع کنید. با متخصص اطفال خود در مورد خمیردندان های ایمن و میزان استفاده از آن ها صحبت کنید، اما به طور کلی یک قطره به اندازه یک دانه برنج باید این کار را انجام دهد.

در حالی که شما و کودکتان ممکن است دوست داشته باشید که تا پایان مرحله دندان درآوردن سریع پیش بروید، این نقطه عطف رشد بسیار مهم است! مجموعه خوبی از دندان های کوچک و بامزه به کودک شما کمک می کند غذاهایی را که دوست دارد بخورد و زمان دندان در آوردن نشان می دهد که فرزند شما در مسیر درست قرار دارد و سلامت است. برای آسان کردن مسیر، می توانید از دندان گیر نوزاد استفاده کنید!

بهترین دندان گیرهای نوزاد در بازار کدامند؟

در ادامه این مقاله، 10 تا از بهترین دندان گیرهای نوزاد موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم:

دندان گیر نوزاد نوبی (Nuby)

دندان گیر نوزاد نوبی

این دندانی نوزاد کاملا از سیلیکون نرم و جویدنی ساخته شده است. یک سر آن دارای برجستگی های انعطاف پذیر است که می تواند به تسکین لثه های کودک شما کمک کند. هم چنین دارای سطوح مختلف بافت بر روی دسته و انتهای دندان گیر است، بنابراین کودک شما می تواند در دو طرف آن را بجود.

برای جلوگیری از پوسیدگی، کیف کوچکی همراه آن است تا بتوانید آن را تمیز نگه دارید که برای مادرانی که می خواهند در سفرها آن را در کیف نوزاد ببرند بسیار مناسب است. این دندان گیر یکی از بهترین دندان گیرهای نوزاد موجود در بازار برای نوزاد کوچک شماست. برند نوبی دارای انواع مختلفی از دندان گیر نوزاد است که این مدل تنها یکی از آن هاست. محصولات این برند از بهترین دندان گیرهای نوزاد تولید شده هستند. برخی از مدل های دیگر عبارتند از طرح حلقه ای، موز، ذرت، فیل، دستکش و طرح های دیگر.

طراحی منحصر به فرد دندان گیر نوزاد مدل Teethe-Eez از جنس سیلیکون فوق العاده نرم، برای لثه های ظریف نوزاد راحتی ایجاد می کند. هم چنین باعث تحریک لب ها و زبان می شود و به رویش دندان های جدید کمک می کند. نگه داشتن این دندان گیر نوزاد به شکل ماهی برای کودک راحت است و برای کودکان سه ماه به بالا مناسب است.

دندان گیر نوزاد تینابلس (Tinabless)

دندان گیر نوزاد تینابلس

این پنج بسته از اسباب بازی های دندان گیر نوزاد به شکل میوه را می توانید در فریزر قرار دهید تا کودک شما هر زمان که آن ها را می جوید احساس خنکی را روی دندان هایش حس کند. نگران ایمنی هستید؟ این دندان گیرها دارای تاییدیه FDA هستند و از سیلیکون درجه غذایی ساخته شده اند، بنابراین نگران نباشید و مطمئن باشید هنگام خرید این محصول، از بهترین دندان گیرهای نوزاد موجود در بازار را تهیه می کنید.

هر کدام از این دندان گیرهای طرح میوه دارای بافت متفاوتی هستند، بنابراین کودک شما با هر یک احساس متفاوتی خواهد داشت. دندان گیرها هم چنین دارای دسته بدون لغزش هستند بنابراین کودک کوچک شما می تواند به خوبی آن ها را نگه دارد. هم چنین اندازه آن برای جویدن مناسب است و طوری طراحی شده است که به راحتی در دهان کودک قرار گیرد و خطر خفگی ایجاد نکند.

کودک شما عاشق رنگ های روشن و شکل های میوه ای دندان گیر نوزاد تینابلس خواهد شد. این یک راه عالی برای مشغول نگه داشتن و سرگرمی آن ها است، در عین حال برای دندان درآوردن آن ها نیز تسکین دهنده است. اسباب بازی های سیلیکونی نرم دارای شیارها و برجستگی هایی است که بدون آسیب رساندن به دهان کودک، لثه های کودک را به آرامی می مالد. نکته دیگر، از آن جایی که دستان آن ها هنوز کنترل حرکتی خوبی ندارند، اسباب بازی های نرم دندان گیر نوزاد هنگام نزدیک شدن به صورت آن ها آسیبی به آن ها نمی رساند.

هر دو بخش دسته و میوه محکم و ایمن به هم متصل شده اند و انعطاف پذیر هستند. برجستگی های مختلفی در زیر پایه وجود دارد و کودک هم چنین می تواند این قسمت را برای تسکین درد لثه بجود. این دندان گیر نوزاد از سیلیکون درجه یک ساخته شده است و کاملا برای نوزاد شما بی خطر است.

دندان گیر نوزاد ویش تایم (WishTime)

دندان گیر نوزاد ویش تایم

این مجموعه فوق العاده دارای نه دندان گیر نوزاد و جغجغه است تا کودک شما از آن لذت ببرد.  هر کدام از دندان گیرها از چندین رنگ روشن تشکیل شده اند که به جلب توجه نوزاد شما کمک می کند. این مجموعه دارای بهترین دندان گیرهای نوزاد برای سرگرمی نوزاد شماست.

پلاستیکی که این مجموعه از آن ساخته شده است سمی نیست زیرا فاقد BPA است. این مجموعه هم چنین در یک کیف حمل کاربردی قرار دارد. این کیف هم چنین این مجموعه را به راحتی قابل حمل می کند، بنابراین بسیار عالی است که در تعطیلات یا خانه دوستان آن را با خود ببرید.

این اسباب بازی می تواند توجه نوزاد را به خود جلب کند به طوری که کودک درک بیشتری از دنیای خارج داشته باشد. با رشد کودک، او دوست دارد به چیزهایی دست بزند و حتی چیزها را گاز بگیرد و شروع به آزمایش لامسه، احساس، بینایی و مزه برای درک جهان می کند. جغجغه های مختلف می توانند شنوایی کودک را تمرین دهند. این مجموعه هم به عنوان دندان گیر نوزاد و هم جغجغه قابل استفاده است.

دندان گیر نوزاد بونبینو (Bonbino)

دندان گیر نوزاد بونبینو

مادرانی که دندان گیر نوزاد حلقه ای سنتی را دوست دارند باید این ست چهار تایی را تایید کنند. آن ها غیر سمی و فاقد BPA هستند و در چهار رنگ روشن مختلف وجود دارند. هر حلقه سیلیکونی دارای چندین بافت مختلف روی آن است تا کودک شما بتواند نقطه ای را پیدا کند که روی لثه هایش احساس خوبی داشته باشد. شکل حلقه همراه با بافت به کودک شما کمک می کند تا بتواند دندان گیر نوزاد را محکم در دست بگیرد. هم چنین می توانید آن ها را روی مچ دست خود بیندازید تا کودک شما هر زمان که به آن نیاز داشت آن را همراه داشته باشید.

در بونبینو، همه کارهایی که انجام گرفته می شود با در نظر گرفتن والدین و نوزاد شروع می شود. هر یک از محصولات این برند بر نیازهای نوزاد تمرکز می کند و حلقه های دندان گیر این برند از بهترین دندان گیرهای نوزاد در بازار هستند. دندان گیرهای نوزاد بونبینو تحت آزمایش های بی شماری قرار می گیرند تا مطمئن شوند که برای کودک کار می کنند، سرگرم کننده هستند اما مهم تر از همه سالم هستند.

دندان گیر نوزاد مانچکین (Munchkin)

دندان گیر نوزاد مانچکین

دندان درآوردن می تواند یک درد واقعی برای کودک باشد اما شما می توانید با دندان گیر مانچکین که از بهترین دندان گیرهای موجود در بازار است، او را سرگرم کنید و کمی از درد او را تسکین دهید! این دندان گیر نوزاد دارای پنج بافت ملایم و تحریک کننده برای تشویق به جویدن و تسکین لثه های کودک شما می باشد. اندازه آن کاملا مناسب برای دهان و دست کوچک نوزاد شماست. طراحی پیچ خورده، رنگارنگ و صداهای جغجغه، آن را به یک اسباب بازی سرگرم کننده و عالی تبدیل می کند که نوزادان در مقابل آن غیر قابل مقاومت هستند.

دندان گیر نوزاد رزبیبی (RaZbaby)

دندان گیر نوزاد رزبیبی

بسته به این که کدام آرامش بخش تر است، کودک می تواند این دندان گیر طرح تمشک را بجود یا بمکد. از این گذشته، درد دندان درآوردن نوزادان ممکن است با میل مادر زادی او به مکیدن هم زمان شود. این پستانک سیلیکونی می تواند هر دو را انجام دهد. در نتیجه این محصول از پرکاربردترین و بهترین دندان گیرهای نوزاد در بازار است.

دندان گیر نوزاد رزبیبی یک دندان گیر سیلیکونی نرم است که از یک قطعه ساخته شده است و بافت های متعدد آن به طور خاص برای تسکین لثه های کودک شما طراحی شده است! دسته حلقه ای شکل آن برای گرفتن بچه ها مناسب است، در حالی که شکل پستانک آن اجازه می دهد تا از دسته نیز به عنوان یک دندان گیر بدون دست استفاده شود. حتی می توان آن را برای آرامش بیشتر منجمد کرد. سیلیکون سرد باقی می ماند، اما سفت نمی شود.

دندان گیر نوزاد رزبیبی یک پستانک تحریک کننده و چند بافتی است که برای تسکین ورم لثه و دندان های در حال پیدا شدن استفاده می شود. به سادگی آب را در این دندان گیر قرار دهید و منجمد کنید. در عرض چند دقیقه بهترین اسباب بازی برای دندان درآوردن را دارید تا لثه های حساس نوزادان شما را آرام کند. دندان گیر نوزاد رزبیبی از یک نوع سیلیکون غذایی غیر سمی ساخته شده است. همه طبیعی و سازگار با محیط زیست!

دندان گیر نوزاد کاموتومو (Comotomo)

دندان گیر نوزاد کوموتومو

نوزادان عاشق جویدن و مکیدن انگشتان خود برای تسکین دندان ها هستند، اما نکته منفی آن این است که به همین خاطر پوست آن ها قرمز و ترک خورده خواهد شد، بنابراین کاموتومو یک دندان گیر نوزاد سیلیکونی طراحی کرد که شکل انگشتان کودک را تکرار می کند. نوزادان می توانند دور حلقه را نگه دارند و نوک انگشت مانند آن را گاز بگیرند یا آن را بچرخانند و حلقه را گاز بگیرند.

محصولات الهام بخش تنها زمانی متولد می شوند که به قلب مادر فکر کنیم و از طریق چشم نوزاد تجربه کنیم. به همین دلیل است که کاموتومو از بهترین دندان گیرهای نوزاد در بازار را تولید می کند. شما بهترین همراه دندان گیر را برای فرشته خود پیدا کرده اید و ما به شما وعده شادی فراوان از انتخابتان را می دهیم! این برند دندان گیرهای دیگری با طرح های متفاوت نیز تولید می کند، اما این مدل از دندان گیر نوزاد طراحی شده توسط کاموتومو پرفروش ترین آن ها بوده است.

دندان گیر نوزاد گرین اسپروتس (Green Sprouts)

دندان گیر نوزاد گرین اسپروتس

کودک از این دندان گیر نوزاد که خنک کننده نیز هست، لذت می برد زیرا باعث تسکین بیشتر لثه های متورم و حساس او می شود. شکل دایره ای این دندان گیر نوزاد برای نگه داشتن و جویدن کودک آسان است و سطح بافتی مناطق حساس را ماساژ می دهد. دندان گیر گرین اسپروتس از بهترین دندان گیرهای نوزاد برای تسکین درد لثه و دندان نوزاد کوچک شما خواهد بود. این محصول را می توانید در فریزر بگذارید تا کاملا خنک شود و برای تسکین بهتر درد لثه نوزادتان از آن استفاده کنید.

بیش از 30 سال است که گرین اسپروتس بر استفاده از مواد طبیعی و هم چنین اجتناب از مواد مضر در همه محصولات خود اصرار می کند. این شرکت راحتی عملی را برای نوزادان و راحتی را برای والدین فراهم می کند. محصولات آن به گونه ای طراحی شده اند که اساسا مفید و موثر با عملکردهای متعدد و منحصر به فرد باشند.

با توجه به مسائل ایمنی اخیر در اسباب بازی های کودکان، ما نیاز به اسباب بازی های عاری از سموم مضر را مشاهده کردیم. برند گرین اسپروتس در سال 2008 خط جدیدی از اسباب بازی های بدون PVC، فتالات، BPA و نیتروزامین را راه اندازی کرد. اولین اولویت برای نوزادان در حال رشد این است که اطمینان حاصل شود که همه چیزهایی که نوزادان داخل دهان خود می گذارند سالم، ایمن و غیر سمی است.

دندان گیر نوزاد مامبلا (Mombella)

دندان گیر نوزاد مامبلا

این فیل کوچک برنده جایزه بهترین دندان گیر نوزاد در سال 2018 بوده است. این محصول عالی کاملا برای تسکین درد لثه طراحی شده است. گردن به اندازه ای بلند است که می تواند به دندان های آسیاب برسد (اما به لطف حالت بالای آن، آن قدر طولانی نیست که کودک گاز بگیرد یا خفه شود) و بدن برای انگشتان کوچک به راحتی قابل در دست گرفتن و نگه داشتن است. آن را در یخچال قرار دهید تا کمی خنک شود. به همین دلایل است که این محصول یکی از بهترین دندان گیرهای نوزاد در بازار است.

با استفاده از این دندان گیر نوزاد شگفت انگیز از مامبلا، لثه های نوزاد خود را از دندان درآوردن آرام کنید. این محصول ساخته شده از 100٪ سیلیکون نرم و ایمن بوده و برای دندان های کوچک بسیار مناسب است. دارای رنگ های روشن و بافت های جالب است که برای تحریک حواس بینایی و لامسه نوزاد شما طراحی شده است، در حالی که درد لثه آن ها را کاهش می دهد. این دندان گیر می تواند با لثه های قوی و دندان های در حال درآمدن مقابله کند و برای تمام مراحل دندان درآوردن عالی است.

دندان گیر نوزاد اینفنتینو (Infantino)

دندان گیر نوزاد اینفنتینو

دندان گیر نوزاد اینفنتینو برای کمک به رشد و پیشرفت کوچک شما طراحی شده است. به نوزادان کمک می کند تا از ماهیچه های دهان و زبان خود به شیوه ای سرگرم کننده و با دو دسته آسان برای گرفتن استفاده کنند. انتهای هویج دارای بافت برآمده است. این هویج رنگی سرگرم کننده فاقد BPA است و به راحتی با یک پارچه تمیز می شود.

به دهان گرفتن به نوزادان کمک می کند تا جهان را از دید حرکتی حسی و دهانی کشف کنند. وقتی بچه ها دهان می گیرند، با بافت، طعم و درجه حرارت آشنا می شوند. این می تواند به نوزادان کمک کند تا از پوره به غذاهای جامد بروند. دهان و دندان هم چنین به زبان و فک آن ها به شیوه های جدید و جالب کمک می کند، ساختن عضلات مربوط به دهان نیز از تولید صدا و رشد گفتار پشتیبانی می کند. این محصول یکی از بهترین دندان گیرهای نوزاد برای آسان کردن مسیر رشد فرزند کوچک شماست.

چگونه به نوزادی که دندان در می آورد کمک کنیم؟

دندان در آوردن می تواند یکی از بخش های اولیه رشد باشد که جذابیت کمی دارد، هم برای شما و هم برای کودک کوچک شما. علائم آن متفاوت است، اما برخی از کودکان می توانند به دلیل دندان در آوردن خواب خود را از دست بدهند، از درد گریه کنند یا در هنگام دندان در آوردن دچار خارش ناشی از آب دهان شوند. روش های مختلفی جدا از دندان گیر نوزاد وجود دارد که می توانید به کودک کمک کنید تا احساس بهتری داشته باشد، از جمله:

  • ژل های دندان نوزاد: برخی ژل های عالی بدون قند برای شستن دندان وجود دارد که می توانید بر روی لثه های کودک خود بمالید تا به تسکین درد آن ها کمک کند. همیشه قبل از استفاده از ژل های دندان نوزاد با متخصص اطفال خود مشورت کنید.
  • جویدن: اگر کودک شما غذاهای جامد می خورد، سعی کنید انتخاب های سخت تری به او بدهید، مانند بیسکویت و کراکر. این غذاها به تسکین درد کمک می کنند و یک انتخاب سالم هستند! فقط مطمئن شوید که بر جویدن نوزاد خود نظارت دارید تا بدانید که قطعات بزرگ را نبلعد و راه هوایی او مسدود نشود.
  • غذای خنک: علاوه بر ارائه غذاهای سفت، می توانید غذای سرد نیز به کودک خود بدهید، زیرا سرما به عنوان یک روش طبیعی برای بی حس کردن لثه ها عمل می کند. می توانید برای این منظور از پوره میوه جات یا ماست های خنک استفاده کنید.

بهترین دندان گیرهای نوزاد در بازار

راهنمای خرید دندان گیر نوزاد

انواع مختلفی از دندان گیر نوزاد در حال حاضر موجود است و شما واقعا باید به آن چه می خواهید فکر کنید وگرنه تحت فشار قرار خواهید گرفت. در اینجا عواملی را در نظر می گیرید که به شما کمک می کند جستجوی خود را محدود کنید:

جنس
برخی از مادران درباره این که فرزندشان یک دندان گیر نوزاد پلاستیکی را بجود، نگرانی زیادی دارند. آن ها نگران مواد شیمیایی مضر هستند که ممکن است کودک آن ها به بدن خود وارد کند. اگر پلاستیک به دلخواه شما نیست، گزینه های دیگری مانند چوب یا سیلیکون وجود دارند.

مواد پرکننده
برخی از محصولات با یک ماده ژلی آرامش بخش پر شده است که می توانید آن را در یخچال نگه دارید تا خنک نگه داشته شود، که روی لثه های کودک شما احساس خوبی دارد. اما اگر نگران این هستید که کودکتان به طور بالقوه با دندانش دندان گیر نوزاد را سوراخ کند و ممکن است مقداری از آن ژل را ببلعد، ممکن است بخواهید این نوع را کنار بگذارید.

داشتن گیره
کودک شما قرار است تعداد زیادی اسباب بازی بیندازد، هر بار که مجبور شوید خم شوید و دوباره آن ها را بردارید، شما را دیوانه می کند، مخصوصا اگر زمین کثیف باشد. یکی از راه های حل این مشکل، تهیه یک دندان گیر نوزاد است که دارای گیره ای برای چسباندن به لباس او باشد.

بهترین دندان گیرهای نوزاد در بازار

قابلیت گرفتن آسان
به نظر می رسد نوزادان دندان گیری را دوست دارند که دارای حلقه ای برای نگه داشتن آن است. دندان گیر نوزادی که از یک دسته صاف برای نگه داشتن استفاده می کند، معمولا برای نوزادان پیچیده تر هستند و دستگیره های حلقه ای برای استفاده نوزاد راحت تر هستند.

ایجاد سر و صدا
برخی از محصولات هنگام گاز گرفتن نوزادان صدای جیر جیر ایجاد می کنند. این ممکن است باعث سرگرمی نوزاد شما شود، اما می تواند بعد از مدتی شما را آزار دهد. وقتی کودک شما گریه نمی کند، ممکن است دوست داشته باشید که چیزی جز سکوت در خانه خود نداشته باشید. اگر نظر شما این است، ممکن است بخواهید چیزی غیر از دندان گیر نوزاد صدا دار تهیه کنید.

اندازه
خفگی یک خطر واقعی برای نوزادان است. از آن جا که آن ها دوست دارند همه چیز را در دهان خود بگذارند، در معرض خطر خفگی از چیزها هستند و از آن جا که راه های هوایی آن ها بسیار کوچک است، خفگی آن ها زیاد طول نمی کشد!! شما باید مطمئن شوید که دندان گیر نوزاد آن ها آن قدر کوچک نیست که بتوانند آن را کاملا در دهان خود بگذارند و راه تنفس خود را ببندند.

کلام آخر

در این مقاله 10 تا از بهترین دندان گیرهای نوزاد در بازار را به شما معرفی کردیم. تمام تلاش سایت تاپتنا بر این بوده که مطالب مورد نیاز برای مخاطبان عزیز تهیه و منتشر کند. امیدواریم که سودمند بوده باشد. از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله سپاس گزاریم. در ادامه می توانید مقاله بهترین پستانک نوزاد را مطالعه کنید.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا