سرگرمی و ورزش

بهترین کفش های اسکیت در بازار【سال1402】❤️ + لیست 10 تایی

چگونه می توان کفش اسکیت مناسب خریداری کرد؟ کدام کفش اسکیت را انتخاب کنم؟ بهترین کفش اسکیت برای خرید برای نیازهای من کدام است؟ در این مقاله پاسخ سوالات شما درباره اسکیت را بررسی کرده و 10 تا از بهترین کفش های اسکیت را به شما معرفی می کنیم.

اسکیت سواری یکی از فعالیت هایی است که محبوبیت آن رو به افزایش است. هنگام خرید اسکیت، باید بین گزینه های زیادی یکی را انتخاب کنید. خرید اولین جفت کفش اسکیت می تواند بسیار سخت باشد. اما دیگر نگران نباشید! در اینجا برخی از چیزهایی که باید قبل از خرید یک جفت کفش اسکیت بدانید، آورده شده است.

برای اولین کفش اسکیت کدام بهتر است؟

برای انتخاب اولین اسکیت مهم است که اسکیت های مناسب انتخاب شوند تا لذت شما یا فرزندتان را به حداکثر برسانند. عوامل متعددی را می توان در نظر گرفت، اما برای ساده سازی امور این پنج دسته را درنظر داشته باشید:

نوع اسکیت
اسکیت های چهار چرخ و دو چرخ مزایا و معایب مختلفی را ارائه می دهند. مهم ترین تفاوت این است که اسکیت چهار چرخ برای اسکیت داخل سالن و روی سطوح مسطح خوب است، در حالی که اسکیت های دو چرخ برای رفتن در فضای باز بهترین هستند.

مدل کفش اسکیت
یک اسکیت بلند از مچ پا پشتیبانی می کند و بنابراین یک انتخاب عالی برای مبتدیانی است که احتمالا در سقوط های عجیب و غریب قرار می گیرند. بنابراین این اسکیت ها به جلوگیری از چرخش مچ پا کمک می کند.

جنس کفش اسکیت
کفش اسکیت ساخته شده با مواد مصنوعی، تنفس و سبکی فوق العاده ای را ارائه می دهد. اگر چه به ظاهر یک چکمه چرمی نمی رسد، اما پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که بتوانید طرح های دیدنی و چشم نوازی از این جنس را در اختیار داشته باشید که شما و بچه هایتان آن ها را دوست خواهند داشت.

چرخ اسکیت
اسکیت های دارای چرخ های کوچک تر برای مبتدیان بهترین هستند زیرا از چرخ های بزرگ تر کندتر هستند.

شکل کفش اسکیت
چرخ های پروفیل صاف تر برای مبتدیان بهترین هستند زیرا ثبات بیشتری را ایجاد می کنند و چسبندگی و مقاومت بیشتری دارند و از دستیابی به سرعت های بالا جلوگیری می کنند.

بهترین کفش های اسکیت در بازار کدامند؟

اگر به دنبال بهترین کفش های اسکیت هستید، این لیست 10 تایی از بهترین کفش های اسکیت در بازار را مطالعه کنید:

کفش اسکیت زترابلید (ZetraBlade)

کفش اسکیت زترابلید

زترابلید یک کفش اسکیت تفریحی از برند رولربلید (RollerBlade)، تولید کننده بهترین کفش های اسکیت، است که برای مردان و زنان کفش اسکیت ارائه می دهد. با پشتیبانی بی نظیر، راحتی و ثبات در قیمت خوب، یادگیری اسکیت آسان تر شده است. با افزایش مهارت اسکیت باز، می توان چرخ های 80 میلی متری را به چرخ با عملکرد بالاتر ارتقا داد. برای اسکیت بازان معمولی که به یک اسکیت سطح ابتدایی نگاه می کنند، زترابلید یک انتخاب هوشمندانه و از بهترین کفش های اسکیت است.

این کفش اسکیت نسبتا مقرون به صرفه برای مبتدیان عالی است و دارای طراحی بوت نرم و راحت برای حرکت است. پوسته فوقانی BioDynamic و سگک سفت آن باعث ایجاد ثبات برای مچ پا می شود. این کفش اسکیت چرخش های تیز یا مناطق ناهموار را بسیار بیشتر قابل کنترل می کند. کفش اسکیت زترابلید بهترین گزینه برای مبتدیان است. ساق بلند این کفش اسکیت به امنیت و تعادل کمک می کند.

کفش اسکیت گتس (Gets)

کفش اسکیت گتس

این اسکیت های زیبا و چشم نواز از پر فروش ترین و بهترین کفش های اسکیت در بازار هستند. آن ها در رنگ های مختلف چرخ وجود دارند، از جمله رنگ های پر زرق و برق که در اینجا دیده می شود. می توانید برای داشتن ظاهری شیک، از استایل تمام مشکی استفاده کنید.

ویژگی های قابل تنظیم، راحتی و اندازه را تضمین می کند. این کفش اسکیت که دارای دو ردیف چرخ است، ایمنی بیشتری نسبت به اسکیت های دارای یک ردیف چرخ دارد و برای مبتدیان و پسران و دخترانی که می خواهند به راحتی اسکیت سواری را یاد بگیرند ایده آل است. گتس از ساق های بلند برای کفش اسکیت خود استفاده می کند که ایمنی و قابلیت کنترل را بالا می برد. بند با کیفیت این کفش اسکیت حداکثر محافظت را برای راحتی و ایمنی پاهای شما ارائه می دهد.

کفش اسکیت جوویت (Jeuwith)

کفش اسکیت جوویت

کفش اسکیت خطی 3 چرخ جوویت برای مسابقه و سرعت طراحی شده است. همه ویژگی های این محصول آن را تبدیل به یکی از بهترین کفش های اسکیت در بازار می کند. این کفش اسکیت یک اسکیت سطح پیشرفته است و از ویژگی های پشتیبانی و راحتی بی نظیر برخوردار است. دارای آستری راحت، سیستم بسته شدن ایمن و قاب کامپوزیت جذب شوک است.

این کفش اسکیت یک انتخاب ایده ال برای هر کسی است که عاشق اسکیت و سرعت است. چرخ های این کفش اسکیت با ارتفاع 110 میلی متر با مواد پلی اورتان، تجربه ای عالی از اسکیت را برای شما به ارمغان می آورند.

قاب آلومینیومی دقیق، قوی، با دوام، سبک و پایدار است. این ترکیب ایده آل جلسات اسکیت طولانی تری را با خستگی کمتر پا ایجاد می کند و روند اسکیت را هم لذت بخش و هم سرگرم کننده می کند. پوشش داخلی نرم و قابل تنفس، راحت و قابل شستشو  از ایجاد تاول جلوگیری می کند و فوق العاده است.

کفش اسکیت رولر دربی (Roller Derby)

کفش اسکیت رولر دربی

کفش اسکیت رولر دربی 3 اندازه را تنظیم می کنند تا با رشد پاها هماهنگ شوند. این کفش اسکیت برای کودکان به راحتی قابل پوشیدن است، بنابراین کودکان در هر سنی می توانند به راحتی آن را پوشیده و حرکت کنند. پشتیبانی خوب از مچ پا، برای اسکیت بازان تازه کار بسیار مهم است.

کفش اسکیت رولر دربی قابل شستشو است تا به سالم نگه داشتن اسکیت کمک کند. چرخ ها دارای چسبندگی مناسبی برای پیست ها، کف یا پیاده روها هستند. اندازه کوچک دارای چرخ های 64 میلی متری است و اندازه متوسط دارای چرخ های 70 میلی متری است. این کفش فوق العاده سبک است و برای اسکیت تفریحی و معمولی مناسب است.

رولر دربی از سال 1936 شرکت کفش اسکیت آمریکا است. مناسب برای اسکیت بازان جوان! سواری نرم داخل و خارج از منزل! آستر این کفش اسکیت قابل شستشو بوده و چرخ ها قابلیت جدا شدن دارند. دارای قاب پلیمری تقویت شده برای پشتیبانی خوب از مچ پا است. این محصول از بهترین کفش های اسکیت در بازار است.

کفش اسکیت ایمپالا (Impala)

کفش اسکیت ایمپالا

ایمپالا که در سال 2017 در ملبورن استرالیا راه اندازی شد، توسط تیمی از دختران علاقه مند به اسکیت اداره می شود و یکی از بهترین کفش های اسکیت در بازار را تولید می کند. اسکیت ایمپالا برای همه مناسب است. این برند محصولی تولید کرده که از اجزای با کیفیت بالا طراحی شده است و همه آن ها را با قیمت مناسب عرضه می کند. با شکل و ظاهر مدرن، شما عالی به نظر خواهید رسید و با دوستان خود از اسکیت لذت خواهید برد.

کفش اسکیت ایمپالا علاوه بر اینکه فوق العاده زیباست، از دوام و راحتی بسیار بالایی نیز برخوردار است. بندها بی عیب و نقص هستند که باعث می شود کفش از آسیب دیدن مچ پا جلوگیری کند و آن را برای اسکیت سواران تازه کار تبدیل به یکی از بهترین کفش های اسکیت کرده است.

با یک کفش اسکیت مقاوم در برابر آب و حداکثر پشتیبانی از مچ پا از اسکیت لذت ببرید! کفش اسکیت ایمپالا با استفاده از مواد وگان تایید شده توسط PETA ساخته می شود. این کفش اسکیت برای اسکیت تفریحی در داخل و خارج از فضای بسته طراحی شده اند. ترمز پاشنه ای اختیاری و دو آچار آلن همراه اسکیت شما هستند. دستورالعمل نحوه نصب ترمز و موارد دیگر در دفترچه راهنمای کاربر ضمیمه شده است.

کفش اسکیت ماکروبلید (MacroBlade)

کفش اسکیت مکروبلید

این جفت اسکیت سطح متوسط با پیشنهاد دانیل نودزاک، مالک Blader Union، توصیه می شود که می گوید ترمز پاشنه آن ممکن است برای مبتدیانی که به دنبال اولین ارتقا خود هستند جذاب تر شود. سایر ویژگی های مکروبلید از برند رولربلید پوسته نرم و قابل تنفس و قاب آلومینیومی غیرقابل جابجایی آن است که دارای چرخ های 80 میلی متری است.

او می گوید که این جزئیات، کفش اسکیت ماکروبلید را یک انتخاب عالی و یکی از بهترین کفش های اسکیت برای مبتدیانی کرده است که می خواهند اسکیتی داشته باشند که با پیشرفت مهارت های خود، نیازهای آن ها را برآورده کند. به لطف بندهای بالا که تعادل را افزایش می دهد و یک ساق محکم و مقاوم برای پا ایجاد می کنند، این کفش اسکیت برای اسکیت شهری یا امتحان ترفندهای جدید مناسب است.

کفش اسکیت کا 2 (K2)

کفش اسکیت کا 2

این اسکیت های جدید K2 نه تنها دارای چرخ های کمی بزرگ تر هستند و به راحتی در خیابان های ناهموار حرکت می کنند و از یک بند محکم تر برای حفظ ثبات بیشتر در پیچ ها در خیابان های شلوغ استفاده می کنند، بلکه ظاهر براق آن ها با فضای شهر هم خوانی دارد. برای حرکت با اطمینان در ترافیک یا حرکت با سرعت بیشتر، این کفش اسکیت را امتحان کنید.

این محصول از بهترین کفش های اسکیت برای شماست. K2 یک نام تجاری برتر اسکیت است که محصولات خود را به تفریح، تناسب اندام، سبک زندگی و ماراتن تقسیم می کند. این اسکیت های درجه یک این برند، تمرکز بر تناسب اندام دارند و ترکیبی عالی از ثبات، سرعت و راحتی را امکان پذیر می کنند.

چرخ ها اندازه مناسبی برای اسکیت در فضای باز دارند زیرا به اندازه ای بزرگ هستند که بر روی ترک ها صاف می شوند، اما نه آنقدر بزرگ که کنترل اسکیت را بسیار دشوار تر کند. طراحی زیبایی دارند و از نظر ظاهری کوچک تر از برخی مدل های دیگر هستند. اگر می خواهید اسکیت خود را با بیشترین سرعت ممکن بپوشید و در بیاورید، این اسکیت ها بهترین کفش های اسکیت برای شما هستند.

کفش اسکیت شیکاگو (Chicago)

کفش اسکیت شیکاگو اسکیت

این اسکیت درجه یک و با ارزش و عالی بهترین کفش های اسکیت برای شماست. این اسکیت ها یکی از محبوب ترین ها مخصوص زنان در بازار هستند. بسیاری از مردم از کفش اسکیت شیکاگو برای تناسب اندام راحت، قابلیت پوشیدن در داخل و خارج و ارائه یک سواری راحت، لذت می برند.

آن ها دارای بدنه آلومینیومی برای استحکام و دوام، یک بند کفش قابل تنظیم، یک وزن سبک و راحت هستند و چرخ ها طوری ساخته شده اند که روی هر سطحی که آن ها بچرخانید، مقاومت کنند. این کفش اسکیت از شیکاگو برای ده ها سال یک انتخاب محبوب برای اسکیت سواری بوده است. این اسکیت دارای یک قسمت بالای کنترل شده برای ایمنی مطلوب و هم چنین بندهای با کیفیت بالا برای حداکثر محافظت است و پای شما را راحت و ایمن می کند.

چرخ های این کفش اسکیت به خوبی در برابر سایش و پارگی مقاوم هستند و کشش و کنترل را ارائه می دهند که صاف و سریع بچرخید. اسکیت دارای یک بوت سنتی با مشخصات بالا برای حمایت از مچ پا است که به شما امکان می دهد تناسب اندام را در حین حرکت به دست بیاورید.

کفش اسکیت لیکو (LIKU)

کفش اسکیت لیکو

این اسکیت که هم برای بانوان و هم آقایان مناسب است، برای زوج ها یا خانواده هایی که می خواهند یک جفت مشترک داشته باشند از بهترین کفش های اسکیت است. این اسکیت دارای پوسته کفش با دوام، چرخ های با کیفیت بالا و بندهای محکم است تا پای شما احساس قفل شدن کند. زیره ها هم چنین دارای کمک فنر هستند بنابراین سواری شما بدون مشکل تضمین می شود. این کفش اسکیت هم چنین تهویه می شود، که همیشه یک مزیت است.

این اسکیت ها طراحی شده اند تا احساس امنیت فوق العاده ای را بدون از دست دادن راحتی ارائه دهند. دارای چرخ هایی با اندازه مناسب و سخت هستند، بنابراین می توانید بدون احساس ناپایداری اسکیت سواری کنید. اسکیت لیکو از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. اسکیت هایی که پشتیبانی عالی و سواری راحت را ارائه می دهند. با خیال راحت و بدون ترس از آسیب دیدن اسکیت سواری کنید!

کفش اسکیت موکسی (Moxi)

کفش اسکیت موکسی

اگر به دنبال مجموعه ای از چرخ های با کیفیت بالا هستید، توصیه می کنیم از اسکیت های محبوب موکسی با الهام از نوع قدیمی و کلاسیک استفاده کنید که از بهترین کفش های اسکیت برای شما خواهند بود. آن ها برای مبتدیان بسیار عالی هستند، بسیار با دوام و قابل اطمینان هستند و سال هاست که مورد علاقه اسکیت بازان هستند.

این اسکیت های زرق و برق دار و جذاب دارای تنوع رنگی سرگرم کننده هستند که از رنگ های فصل بهار الهام گرفته شده اند. کفش اسکیت موکسی دارای روکشی نرم و صفحه فلزی محکم با بند کفش با کیفیت بالاست که اسکیت سواری را برای شما آسان و لذت بخش می کند

این اسکیت های زیبا با استفاده از یک چرم جیر نرم ساخته شده اند که با کمترین ناراحتی می توان آن را پوشید. این کفش های اسکیت قابل تنظیم هستند، دارای یک سیستم توری آسان هستند که تنظیم اسکیت ها را ساده می کند. اسکیت های موکسی با رنگ های زیبا و جذاب عرضه می شوند. این اسکیت های کلاسیک ساخته شده اند تا اصطکاک را به حداقل برسانند.

این اسکیت های با کیفیت در فضای باز دارای چرخ هایی درجه یک هستند تا سواری بسیار راحتی را ارائه دهند. کفش دارای تناسب بالا و محکم با پد اضافی مچ پا برای پشتیبانی قوی از مچ پا است. این محصول مناسب کودکان نیست و برای استفاده کودکان 12 ساله یا کمتر طراحی و در نظر گرفته نشده است.

راهنمای خرید کفش اسکیت

اگر می خواهید یک جفت کفش اسکیت همه کاره با ظاهر اسکیت کلاسیک داشته باشید، باید به سراغ اسکیت های چهار چرخ بروید. آن ها با یک صفحه گسترده طراحی شده اند که ثبات خوبی را برای شما فراهم می کند و برای همه سنین مناسب هستند.

بسیاری اسکیت های چهار چرخ را اسکیت های کلاسیک می دانند زیرا اولین بار در بازار بودند. آن ها اغلب خاطرات دوران کودکی را به نمایش می گذارند و حس روزهای خوب قدیمی را به ارمغان می آورند، به همین دلیل بسیاری از مردم خرید آن ها را انتخاب می کنند. آن ها هم چنین با سیستم قدیمی خود بسیار شیک هستند.

برخی از اسکیت ها می توانند برای سفرهای طولانی تر و حمل و نقل استفاده شوند، در حالی که برخی دیگر برای رقص و دیسکو مناسب هستند. اسکیت های چهار چرخ به صورت جفت هستند که باعث می شود با آن ها بتوانید به راحتی روی پای خود بایستید. اگر می خواهید به عنوان اولین خریدار به چرخ ها نگاه کنید، فقط باید تصمیم بگیرید که آیا چرخ های سخت می خواهید یا چرخ های نرم.

بهترین کفش های اسکیت

چرخ های سخت تر طول عمر بیشتری را ایجاد می کند، اما چسبندگی ضربه کمتری دارد. چرخ های نرم تر، چسبندگی بهتر را ارائه می دهند، اما طول عمر کمتری دارد.

اسکیت های چهار چرخ به صورت کفش های سخت یا کفش های نرم در دسترس هستند. کفش های سخت برای استفاده در تناسب اندام و سواری های طولانی بسیار مناسب هستند، زیرا ثبات و پشتیبانی خوبی را ارائه می دهند. آن ها هم چنین این مزیت را دارند که در صورت فرسودگی آستر قابل تعویض دارند.

اگر می خواهید اسکیت مانور پذیری بیشتری برای رقص یا دیسکو داشته باشد، چکمه های نرم انتخاب مناسبی هستند. چکمه های نرم این مزیت را دارند که بهتر تهویه شده و وزن کمتری دارند.

همیشه راهنمای اندازه ارائه شده در صفحه محصول را بخوانید. حدود یک سایز بزرگ تر از اندازه کفش معمولی انتخاب کنید، مگر اینکه در راهنمای اندازه چیز دیگری ذکر شده باشد. انتخاب اندازه مناسب می تواند کمی مشکل باشد. آن چه مهم است این است که اسکیت ها محکم در اطراف پای شما قرار بگیرند بدون اینکه خیلی سفت و خیلی شل باشند.

برای برخی از افراد این بدان معناست که اندازه کفش معمولی خود را انتخاب کنند در حالی که برای باقی افزایش سایز مناسب تر است. اما توصیه می شود یک سایز بزرگ تر از کفش معمولی بگیرید. هم چنین به یاد داشته باشید که ابتدا راهنمای اندازه را بخوانید، زیرا اگر یک مدل خاص از نظر اندازه بسیار کوچک باشد، ممکن است مجبور شوید دو اندازه بالاتر را بگیرید.

در هر صورت، ایده خوبی است که اسکیت خود را در خانه امتحان کنید. مهم است که انگشتان پا به نوک اسکیت نخورند، زیرا این بدان معنی است که آن ها بسیار کوچک هستند.

بهترین کفش های اسکیت

اسکیت های چهار چرخ با کوسن هایی در زیر طراحی شده اند که می توان آنها را به دلخواه جایگزین کرد. آن ها میزان چابکی کفش اسکیت را تعیین می کنند. هر چه کوسن ها نرم تر شوند، چابکی اسکیت ها بیشتر می شود. هر چه کوسن ها سخت تر باشند، اسکیت ها از نظر جهت پایدارتر می شوند.

ما همیشه توصیه می کنیم که از تجهیزات ایمنی معتبر استفاده کنید. به عنوان مثال حداقل یک کلاه اسکیت را توصیه می کنیم، زیرا محافظت بیشتری در پشت سر ایجاد می کند. محافظ مچ دست را نیز در نظر بگیرید، زیرا معمولا در هنگام زمین خوردن از دست ها برای محافظت از خود استفاده می کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که به طور کامل با تجهیزات ایمنی اسکیت (کلاه اسکیت، محافظ مچ، زانو و آرنج) می توانید به خود احساس امنیت بیشتری بدهید که اعتماد به نفس بیشتری به شما می دهد و در نتیجه سریع تر یادگیری را به نتیجه می رسد.

کلام آخر

در این مقاله 10 تا از بهترین کفش های اسکیت در بازار را به شما معرفی کردیم. تمام تلاش سایت تاپتنا بر این بوده که مطالب مورد نیاز برای مخاطبان عزیز تهیه و منتشر کند. امیدواریم که سودمند بوده باشد. از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله سپاس گزاریم.

4/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا