مادر و کودک

بهترین روروک های کودک در بازار【سال1402】❤️ + لیست 10 تایی

راه رفتن یک رویداد مهم در زندگی نوزاد و والدین است. برای کمک به کودک خود در این مسیر، ممکن است بخواهید او را با آوردن یک روروک به خانه تشویق کنید. ما در این مقاله 10 تا از بهترین روروک های کودک موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.

روروک کودک در اکثر موقعیت ها تسکینی برای والدین است، زیرا کودک را مشغول می کند در حالی که نیاز به نگرانی درباره آسیب دیدن بچه نیست و این باعث آرامش خاطر والدین می شود تا بتوانند به کارهای شخصی خود برسند. این مسئله باعث می شود شما به یک روروک کودک در خانه احتیاج داشته باشید.

بهترین روروک های کودک در بازار کدامند؟

در ادامه 10 تا از بهترین روروک های کودک در بازار را به شما معرفی می کنیم:

روروک کودک بیبی ترند (Baby Trend)

روروک کودک بیبی ترند

بیبی ترند از بهترین روروک های کودک است که فرزند شما برای انجام اولین قدم ها به آن نیاز خواهد داشت. چرخ های چند جهته آزادی حرکت را فراهم می کند و پایه وسیع تر آن پشتیبانی و ثبات فوق العاده ای را ایجاد می کند تا کودک شما هنگام حرکت در زمین های جدید اطمینان داشته باشد. سینی بزرگ فراگیر، فضای زیادی برای تنقلات و بازی فراهم می کند. این روروک کودک هم چنین دارای تنظیم ارتفاع 3 موقعیتی است.

این روروک به کودک شما مکانی راحت و امن برای نشستن با یک صندلی پشتی می دهد. سینی اسباب بازی دارای 15 ملودی سبک و سرگرم کننده برای درگیر کردن کوچولوی شما است. سینی نیز جدا می شود تا فضای بیشتری برای میان وعده یا زمان بازی ارائه دهد. وقتی کودک برای کارهای بیشتر آماده است، می تواند میله پشتی را در پشت روروک نگه دارد.

روروک بیبی ترند برای راحتی و با توجه به نیازهای کودک شما طراحی شده است. راه اندازی، تمیز کردن و تا شدن این روروک کودک راحت است و استفاده از آن برای کودک شما هم آسان و سرگرم کننده است.

روروک کودک جووی اسپون (Joovy Spoon)

روروک کودک جووی اسپون

روروک کودک و صندلی، روروک جووی اسپون این دو مورد ضروری را با هم ترکیب می کند تا تعادل کامل غذا خوردن، بازی و یادگیری راه رفتن را ایجاد کند. این روروک کودک زیبا و کاربردی است و به خوبی در آشپزخانه و دکوراسیون منزل شما ترکیب می شود. برای صرف غذا و میان وعده، روروک دارای یک سینی بزرگ است که دارای یک درج جدا شونده است که می توان آن را تمیز کرد یا برای راحتی در ماشین ظرفشویی قرار داد. پس از اتمام زمان غذا، فضای زیادی برای بازی وجود دارد. سینی فوق العاده بزرگ این روروک فضای کافی برای همه اسباب بازی های مورد علاقه فرزند شما دارد.

رنگ سفید روشن و سطح براق به روروک کودک جووی اسپون حالت یکپارچه می دهد که به راحتی تمیز می شود. با یادگیری تسلط کودک بر راه رفتن، با استفاده از جووی اسپون با پایه بسیار وسیع آن که قدرت، ثبات، تحرک و ایمنی بی نظیری را ارائه می دهد، خیالتان راحت خواهد بود. پایه گسترده این اطمینان را می دهد که اگر کودک نوپای شما به دیوار برخورد کند، انگشتان کوچک او به کناره های روروک گیر نمی کند. این روروک برای فرزندتان از بهترین روروک های کودک موجود در بازار است.

پد صندلی پشتیبانی کننده و راحت است، قابل شستشو در ماشین و از مواد 600D ساخته شده است که ترکیبی از استحکام و نرمی است. هرگز در راه پله از روروک استفاده نکنید. فقط از آن در سطوح صاف و عاری از اجسام که باعث واژگون شدن روروک می شود استفاده کنید.

روروک کودک کولکرفت (Kolcraft)

روروک کودک کولکرفت

کولکرفت نسل سوم تولیدکننده محصولات نوزاد آمریکایی و هم چنین تولید کننده یکی از بهترین روروک های کودک در بازار است. کاوشگر کوچک شما اولین ماجراجویی های خود را با روروک کودک کولکرفت آغاز می کند. این روروک به راحتی با رشد کودک از حالت پیاده روی نشسته به واکر پشت سر تبدیل می شود. صندلی پد دار قابل تنظیم ارتفاع بوده و قابل شستشو در ماشین است و سینی کودک به راحتی تمیز می شود.

اسباب بازی ها شامل اسباب بازی آینه ای گلدار با گلبرگ های چروک دار و ساقه بافت دار، اسباب بازی در حال چرخش برای ضربه زدن و نوار مهره برای توسعه مهارت های حرکتی است. حلقه های اسباب بازی برای اتصال اسباب بازی های مورد علاقه نوزاد در نظر گرفته شده است. سپرهای خارجی برای جلوگیری از آسیب دیدن دیوارها و وسایل خانه قرار داده شده اند. روروک کولکرفت برای کودکانی استفاده می شود که می توانند وزن بدن خود را با پاها تحمل کنند، بین 6 تا 12 کیلوگرم وزن دارند و قد آن ها کمتر از 80 سانتی متر است.

روروک کودک تاینی لاو (Tiny Love)

روروک کودک تاینی لاو

برای والدینی که به طور جداگانه قصد خرید اسباب بازی و روروک کودک را دارند، این ترکیب ممکن است برای شما عالی باشد! روروک تاینی لاو دارای ارتفاع قابل تنظیم، قابلیت چرخش، پرش (مانند یک جهنده، که می توانید آن را غیرفعال کنید) و هزاران اسباب بازی سرگرم کننده برای کاوش است. هنگامی که آماده تماشای حرکت کودک خود روی سطح زمین هستید، می توانید قفل چرخ ها را باز کنید (دو کلید برای قفل یا بازکردن چرخ های جلو وجود دارد) و به حالت یک روروک عالی در می آید.

سرانجام، هنگامی که کودک شما شروع به کشیدن خودش می کند تا به حالت ایستاده برسد و به مرحله کودک نوپا برود، می تواند از آن به عنوان یک واکر پشتی استفاده کند. این ویژگی این محصول را به یکی از بهترین روروک های کودک تبدیل می کند زیرا میتوانید طولانی مدت از آن استفاده کنید. سر هم کردن این روروک تقریبا 15 دقیقه طول می کشد. در اصل، شما سه پایه مخفی شده در زیر پایه را باز می کنید، صندلی را وصل می کنید، سینی را به پایه وصل می کنید و سپس دسته و اسباب بازی ها و حلقه ها را وصل می کنید.

اسباب بازی ها می توانند به طور متناوب به هر یک از سوراخ های روی سینی متصل شوند و به شما این امکان را می دهند که محل قرارگیری آن ها را تغییر دهید. یک قفل برای جلوگیری از چرخش صندلی، قفل بر روی پاها برای جلوگیری از تکان خوردن و دو قفل برای روشن شدن ترمز دستی و جلوگیری از حرکت (با بالا بردن چرخ های جلو از طبقه) وجود دارد. در حالت روروک، چرخش صندلی قفل شده است، برگشت پا قفل شده است، اما ترمز دستی آزاد می شود تا سفر شروع شود.

این روروک کودک به طرز شگفت انگیزی متفکرانه و خوش ساخت است و از بهترین روروک های کودک ساخته شده است. پارچه صندلی به راحتی برای نظافت و قابل شستشو در ماشین جدا می شود. کودک شما مطمئنا عاشق این روروک می شود و با آن بسیار سرگرم خواهد شد!

روروک کودک سیفتی فرست (Safety 1st)

روروک کودک سیفتی فرست

این محصول، یک روروک سبک است و دارای زنگ ها و سوت ها، رنگ های روشن و اسباب بازی های پر سر و صدا است. اما هم چنین شامل گیربکس های ایمنی بدون لغزش در قسمت پایین می شود تا احتمال پایین آمدن از پله ها را کاهش دهد. بسته بندی خوبی دارد که می تواند درست زیر یک تخت معمولی جا شود، بنابراین برای ذخیره سازی عالی است. دارای 3 تنظیم ارتفاع قابل تنظیم برای قرار دادن نوزاد در حال رشد شما است.

در پایین ترین حالت برای نوزادانی که احتمالا در حدود 10 ماهگی یا بیش از 70 سانتی متر هستند مناسب است، در غیر این صورت پاهای آن ها احتمالا نمی توانند به زمین برسند. در مورد شستشو، روکش صندلی قابل جدا شدن است و قابل شستشو در ماشین است، بنابراین این ویژگی خوبی است. به طور کلی، این محصول یکی از بهترین روروک های کودک در بازار است که می توانید برای فرزند خود تهیه کنید.

روروک کودک برایت استارتس (Bright Starts)

روروک کودک برایت استارتس

روروک کودک برایت استارتس با اسباب بازی ها، صداها، چراغ ها و سرگرمی بسیار جالب همراه است. همان چیزی که هر ماجراجو به آن نیاز دارد. می توانید ایستگاه اسباب بازی را بردارید و از آن برای زمان بیشتر بازی روی زمین استفاده کنید. قبل از این که کودک شما بتواند به تنهایی راه برود، یک روروک کودک، استقلال فزاینده او را تشویق می کند و در عین حال از او محافظت می کند. تماشا کنید که تخیل کودک شما کل خانه را به یک جنگل عجیب و غریب تبدیل می کند. خود را برای شیرها و ببرها آماده کنید!

روروک کودک برایت استارتس دارای رنگ های بسیار زیبا است و برای بچه شما یکی از بهترین روروک های کودک در بازار است. یک ایستگاه اسباب بازی الکترونیکی متحرک دارای یک فرمان است که چراغ ها، صداها و ملودی ها را فعال می کند. این دستگاه با کنترل صدا کامل می شود و می تواند برای بازی روی زمین برداشته شود. پشتی صندلی، راحتی و حمایت را برای نوزاد فراهم می کند و قابلیت تنظیم در 3 موقعیت را دارا است.

روروک کودک جیپ رانگلر (Jeep Wrangler)

روروک کودک جیپ رانگلر

هیچ چیز نمادین تر از ظاهر کلاسیک یک جیپ رانگلر نیست و این روروک کودک آن را در تمام شکوه خود به ارمغان می آورد! این روروک، از جلو پنجره و چراغ های جلو و علامت تجاری آن گرفته تا گلگیرهای روشن و رنگ سبز آن، همه عناصر بصری مناسب را ارائه می دهد. شکی نیست که این روروک بسیار زیبا به نظر می رسد، اما چگونه کار می کند؟ خب، بهترین قسمت این روروک این است که به عنوان یک روروک کودک 3 در 1 به بازار عرضه می شود، به این معنی که می تواند از یک روروک کودک به یک واکر و هم چنین یک ماشین اسباب بازی تبدیل شود.

هنگامی که آن را راه اندازی کنید، به چند نکته توجه خواهید کرد. برای اولین بار، قسمت پایین صندلی در پایین ترین حالت است که برای کودکان نوپا بسیار مناسب است. بندهای تنظیم روی صندلی وجود دارد تا بتوانید آن را کمی بالا ببرید. جنس پلاستیک این روروک آن را تا حدودی سبک می کند که می تواند یک مزیت باشد. به طور کلی، این روروک برای کودک ماجراجوی شما یکی از بهترین روروک های کودک در بازار است.

روروک کودک چیکو (Chicco)

روروک کودک چیکو

روروک کودک چیکو اولین واکر چند زبانه است که نوزاد را با حروف ABC، رنگ ها و سایر گفته های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و پرتغالی سرگرم می کند! این محصول برای آموزش فراتر از فقط راه رفتن برای کودک شما از بهترین روروک های کودک در بازار است.  سینی بازی چند زبانه برای بازی روی یا خارج روروک قابل جابجایی است و دارای آهنگ های سرگرم کننده و چراغ های رنگارنگ است. این روروک، جمع و جور برای ذخیره سازی و ارائه دهنده 3 تنظیم ارتفاع است. صندلی متحرک و قابل شستشو برای راحتی بیشتر هنگام حرکت در اطراف پد دار شده است.

روروک کودک دلتا چیلدرن (Delta Children)

روروک کودک دلتا چیلدرن

این روروک طوری طراحی شده است که اگر کودک از اندازه آن بزرگ تر شد بتواند از حالت واکر پشت آن برای راه رفتن استفاده کند. صندلی پشتی هنگام شروع کاوش کودک شما، راحتی و پشتیبانی زیادی را ارائه می دهد. سینی اسباب بازی با استفاده از موسیقی، چراغ ها و فرمان، حس بینایی و شنوایی کودک شما را در هنگام بازی تحریک می کند و به راحتی قابل جابجایی است تا کودک بتواند با آن در هر مکانی بازی کند. برای صرف غذا یا میان وعده، سینی اسباب بازی به راحتی بیرون می آید تا سطح غذاخوری وسیع نمایان شود.

طراحی فوق العاده جمع و جور این روروک باعث می شود که بتوانید این آن را بچرخانید یا آن را در سفرها ببرید. هیچ چیز مهم تر از ایمنی در مورد فضای کودک شما نیست. به همین دلیل است که تمام محصولات دلتا چیلدرن با مواد ماندگار ساخته شده اند و در این منظور از بهترین روروک های کودک در بازار هستند. به علاوه، آنها به طور دقیق مورد آزمایش قرار می گیرند تا از تمام استانداردهای ایمنی صنعت پیروی کنند یا از آن ها فراتر روند.

روروک کودک کیدز امبریس (KidsEmbrace)

روروک کودک کیدز امبریس

روروک کودک کیدز امبریس با طرح بتمن و بتگرل در هر زمان آماده ماجراجویی و سرگرمی است! هنگامی که کودک به بند ایمنی بسیار راحت و فوق العاده براق بسته می شود که از فوم پلی استر ساخته شده و برای محافظت و دوام بیشتر با روکش پلی استر پوشانده شده است، راه رفتن و کاوش را دوست خواهد داشت. بتمن می داند که جزئیات امنیتی در اولویت اول است، به همین دلیل است که ثابت می شود این روروک با گواهینامه انجمن آزمایش مواد آمریکا یا فراتر می رود.

روکش آن را می توان به سرعت جدا کرد و قابل شستشو در ماشین است. کیدز امبریس که برای رشد با قهرمان کوچک شما طراحی شده است، دارای سه موقعیت ارتفاع است که در جای خود قفل می شود و یک پشتی بلند برای پشتیبانی و راحتی بیشتر در حالی که بزرگ تر می شوند.

سینی آن دارای یک کلید راه اندازی است که باعث روشن شدن موتور و چراغ ها و یک تعویض کننده شامل چندین صدا و ارتعاش می شود. روروک ایمن، سرگرم کننده، راحت و تایید شده توسط بتمن، روروک کیدز امبریس، از بهترین روروک های کودک برای همه بچه ها است!

جزئیاتی درباره روروک کودک

در این بخش به اطلاعات و جزئیاتی در رابطه با روروک کودک می پردازیم:

چه سنی برای استفاده از روروک کودک مناسب است؟

در حالی که سن مناسبی برای استفاده کودک از روروک وجود ندارد، اما قبل از تصمیم گیری باید قدرت، رشد و اندازه نوزاد را در نظر گرفت. روروک ها معمولا برای نوزادان بین سنین 4 تا 16 ماه طراحی شده اند. اما در کل نوزاد باید بتواند سر خود را کاملا ثابت نگه دارد و پاهایش هنگام قرار دادن در روروک زمین را لمس کند تا بتواند از آن استفاده کند.

فواید استفاده از روروک کودک

روروک کودک برای حل چندین مشکل اختراع شد. بنابراین، برخی از مزایای این وسیله بر اساس مشکلاتی است که آن ها حل می کند. این شامل موارد زیر می شود:

  • روروک کودک فرزند شما را مشغول نگه می دارد. بیشتر روروک های کودک دارای اسباب بازی هایی روی آن ها هستند که برای کودک نوپا جذاب است.
  • روروک کودک فرآیند شناختی کودک شما را تحریک می کند. این به این دلیل است که اسباب بازی های داخلی در رنگ ها و اشکال مختلف وجود دارد. کودک نوپا زمان زیادی را صرف می کند تا بفهمد این عناصر متنوع چه چیزهایی هستند.
  • روروک کودک را تشویق می کند که سعی کند راه برود. حرکت دادن کودک در روروک آسان تر است زیرا توسط آن پشتیبانی می شود.
  • کودکان به نوعی استقلال را تجربه می کنند. شما مجبور نیستید پشت آن ها در هر قدم بچرخید و جلوی افتادن آن ها را بگیرید.
  • روروک کودک به جنبه های خاصی از رشد فرزند شما کمک می کند. این یک ابزار مفید و هیجان انگیز برای رشد کودک است.

آیا روروک کودک به حفظ تعادل او کمک می کند؟

روند طبیعی چرخیدن، خزیدن، ایستادن و سپس راه رفتن به کودک می آموزد که چگونه خود را متعادل کند. هنگامی که به کودک اجازه می دهید از روروک استفاده کند، موقعیت کودک باعث می شود که از لگن به جلو خم شود. کودک مجبور نیست در روروک خود را متعادل کند. چه نوزاد به پهلو و چه به طرف جلو حرکت کند، روروک از افتادن او جلوگیری می کند. پس کودک باید دوباره تعادل خود را یاد بگیرد!

بهترین روروک های کودک

راهنمای خرید روروک کودک

روروک کودک مدت هاست که بخشی از بحث های طولانی است. در حالی که برخی از والدین آن ها را مستعد آسیب می دانند، برای دیگران، این انتخاب سرگرم کننده است که به نوزادان کمک کنیم تا سریع تر روی پای خود بایستند.

برای اطمینان از اینکه نوزاد با استفاده از روروک ایستادن و راه رفتن را یاد می گیرد، چند نکته برای والدین است که باید هنگام انتخاب روروک کودک در نظر داشته باشند.

نکاتی که هنگام خرید روروک کودک باید به آن ها توجه کنید:

پیش از خرید نظرات کاربران درباره محصول را بخوانید
قبل از خرید روروک کودک، باید به فروشگاهی بروید یا شخصا از یکی از والدینی که از آن محصول استفاده کرده دیدن کنید. امروزه، با این حال، شما حتی مجبور نیستید صندلی خود را ترک کنید تا بتوانید روروک کودک را چک کنید. می توانید در سایت هایی که این محصول را به فروش می رسانند نظرات درباره آن را بخوانید. بنابراین وقتی زمان آن فرا رسید که شما واقعا برای خرید روروک کودک اقدام می کنید، می دانید که به دنبال چه چیزی و کجا باشید.

یک روروک کودک با پایه پهن انتخاب کنید
روروک کودک با پایه وسیع دارای دو مزیت ایمنی است. در مرحله اول، خطر واژگون شدن و افتادن روروک کاهش می یابد که می تواند باعث آسیب جدی به نوزاد شود. ثانیا، اگر پایه به طور گسترده ای باشد ممکن است وسیع تر از درهای شما باشد و این مانع از ورود و خروج نوزاد به مناطقی می شود که نباید تا زمانی که در روروک است.

وزن و قابلیت مانور روروک کودک را بررسی کنید
اگر روروک کودک خیلی سنگین باشد، ممکن است کودک شما از بودن در آن لذت نبرد یا حتی اصلا نتواند آن را حرکت دهد. این می تواند به اندازه یک صندلی خوب باشد ولی شما یک روروک کودک می خواهید! علاوه بر این، بررسی کنید که آیا چرخ ها خوب حرکت می کنند یا خیر. اصطکاک روی چرخ ها می تواند به کودک آسیب بزند. چند چرخش به روروک بدهید و اگر برای جابجایی به نیروی قابل توجهی نیاز دارد، جلو بروید و یکی دیگر را بررسی کنید.

به دنبال ویژگی های ایمنی باشید
این بسیار مهم است زیرا شما به کودک خود آزادی می دهید در حالی که او در روروک کودک است. کمربند ایمنی به علت وجود دیوار در خانه کاملا ضروری است. یکی دیگر از ویژگی های خوب قفل های چرخ است که می تواند کودک را در جای خود نگه دارد، برای موقعی که لازم است لحظه ای از او دور شوید و نمی خواهید که او جابجا شود. یک مزیت دیگر برای قفل های چرخ این است که می تواند روروک کودک را به یک صندلی ثابت یا میز برای تغذیه و زمان بازی تبدیل کند.

بهترین روروک های کودک

مواد غیر سمی را انتخاب کنید
از فروشنده در مورد موادی که برای ساخت روروک کودک استفاده می شود بپرسید. اگر آن ها نمی توانند پاسخ دهند، آن را در اینترنت جستجو کنید. پلاستیک ها، رنگ ها و مواد دیگر می توانند در دو نوع سمی و غیر سمی وجود داشته باشند و شما دومی را می خواهید زیرا کودک شما بسیار اجسام را مزه می کند.

نقص ها را به دقت بررسی کنید
با روروک کودک همان طور رفتار کنید که با یک لباس یا گوشی هوشمندی که قصد خرید آن را دارید، رفتار کنید. هر جنبه ای از آن را با دقت بررسی کنید و به دنبال قطعات ناهموار، اجزای شل، قطعات سخت شده که نباید سخت باشند و لبه هایی که در آن جا هستند که نباید باشند، باشید. هر چقدر که می خواهید آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید چیزی روی آن وجود ندارد که ممکن است به کودک آسیب برساند.

قیمت ها را مقایسه کنید
هنگامی که روروک کودک مناسب را پیدا کردید و وقت داشتید، می توانید قیمت ها را بین فروشگاه ها مقایسه کنید. برخی از فروشگاه ها ممکن است همان روروک را با قیمت بهتر داشته باشند، بنابراین بررسی آن ضرری ندارد. وب سایت فروشگاه ها را بررسی کنید یا با آن ها تماس بگیرید و بپرسید آیا مدل مشابه آن ها در انبار موجود است. سپس وقتی از آن ها دیدن می کنید، مطمئن شوید که روروک های آن ها را نیز به طور کامل بررسی می کنید.

هنگامی که یک روروک کودک تهیه می کنید به خاطر داشته باشید که این گونه نیست که بچه را در آن بنشانید و او را رها کنید! مراقب کودک خود وقتی از روروک استفاده می کند، باشید و هرگز اجازه ندهید بیش از حد به اجسام ضربه بزند. همه خطرات موجود در خانه را برطرف کنید و ممکن است بخواهید برای خانه خود تعدادی محافظ نرم تهیه کنید. برای این منظور مقاله بهترین ابزار ایمنی کودک را بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله 10 تا از بهترین روروک های کودک در بازار را به شما معرفی کردیم. تمام تلاش سایت تاپتنا بر این بوده که مطالب مورد نیاز برای مخاطبان عزیز تهیه و منتشر کند. امیدواریم که سودمند بوده باشد. از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله سپاس گزاریم.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا