مادر و کودک

بهترین سه چرخه های کودک در بازار【سال1402】✅ + لیست 10 تایی

در این مقاله قصد داریم 10 تا از بهترین سه چرخه های کودک در بازار را به شما معرفی کرده و اطلاعاتی درباره این وسیله را بررسی کنیم.

برخی از مزایای شگفت انگیز سه چرخه برای رشد کودک

اکثر والدین فقط برای سرگرمی و تناسب اندام سه چرخه برای کودکان خود خریداری می کنند، در حالی که مزایای بیشتری از سه چرخه برای رشد کودکان شما وجود دارد که ممکن است ندانید، در این جا به چند تا از آن ها اشاره می کنیم:

استقلال

کودک نوپا از سن 1 تا 2 سالگی می خواهد کارها را به تنهایی انجام دهد و از لحظه آزادی لذت ببرد. سه چرخه، بچه ها را قادر می سازد تا به تنهایی سوار آن شوند و خودشان کنترل را در دست بگیرند، کنترل مهارت های حرکتی اعتماد به نفس آن ها را برای انجام کارها به طور مستقل افزایش می دهد.

هماهنگی و تعادل

سه چرخه سواری به بچه ها کمک می کند تا هماهنگی و تعادل خود را هنگام تسلط بر مهارت های هدایت خود تقویت کنند. این امر به ایجاد هماهنگی چشم و دست در هنگام نوبت دهی، اجتناب از موانع و زنگ زدن کمک می کند. هم چنین هنگام بالا و پایین رفتن از تمرینات، عضلات پا و بازوی آن ها را تمرین داده می شود.

بهترین سه چرخه کودک

ابتکار عمل

بچه ها کنترل بیشتری بر سه چرخه سواری دارند، آن ها تشویق می شوند که ابتکار عمل را برای شروع ماجراهای جدید خود انجام دهند. آن ها می توانند گوشه های مختلف خانه، حیاط خلوت یا پارک ها را در زمانی که به رانندگی با سه چرخه سواری خود آزادی می دهند، کاوش کنند. بچه ها مخصوصا وقتی در حال سه چرخه سواری هستند با یکدیگر مسابقه می دهند و از حمل وسایل کوچک بر روی سبد عقب تریک خود لذت می برند. همه این فعالیت ها مرحله یادگیری برای ابتکار عمل برای انجام کارها بدون کمک والدین است.

اعتماد به نفس

وقتی بچه ها مهارت های هدایت خود را فرا می گیرند، احساس موفقیت در انجام کارها به تنهایی و ایجاد اعتماد به نفس را در خود احساس می کنند. بچه ها هنگام سوار شدن بر سه چرخه احساس اعتماد به نفس می کنند، زیرا مانند بزرگسالان احساس رانندگی می کنند. وقتی بتوانند سریع حرکت کنند و بپیچند و با موفقیت از موانع دوری کنند، به مهارت های حرکتی خود اطمینان می یابند و مهارت های چالش برانگیز تری را ادامه می دهند.

هنوز مزایای بسیاری از سه چرخه وجود دارد، موارد فوق تنها برخی از نکات برجسته است. این وسیله بیش از سرگرمی و تناسب اندام است، هنگامی که بچه ها با دوستان خود در حال سه چرخه سواری هستند مهارت های اجتماعی را نیز توسعه می دهند.

بهترین سه چرخه های کودک در بازار کدامند؟

در ادامه 10 تا از بهترین سه چرخه های کودک در بازار را به شما معرفی می کنیم:

سه چرخه کودک اینفنس (INFANS)

سه چرخه کودک اینفنسسه چرخه کودک اینفنس سه چرخه ای سبک وزن و یکی از بهترین سه چرخه های کودک در بازار است. با یادگیری نحوه سوار شدن بر سه چرخه، کودک نه تنها می تواند ورزش کند و مهارت دوچرخه سواری را درک کند، بلکه می تواند تعادل و هماهنگی خود را تقویت کند. سه چرخه اینفنس دارای قاب کلاسیک است و نصب آن آسان است. کودکان 2 سال به بالا می توانند به راحتی سوار آن شوند.

ویژگی های این سه چرخه:

  • طراحی علمی برای اطمینان از ایمنی: با توجه به اینکه سه چرخه اینفنس برای کودکان 2 تا 5 سال مناسب است، برای حفظ ایمنی و جلوگیری از افتادن ناشی از بازیگوشی یا نیروی خارجی از ساختار دو ضلعی استفاده شده است. چرخ جلو بزرگتر از دو چرخ عقب است. از آنجا که چرخ جلو برای تغییر جهت استفاده می شود، این نوع طراحی علمی باعث افزایش ثبات هنگام حرکت کودک بر روی سه چرخه می شود.
  • تایرهای بدون تورم برای استفاده طولانی مدت: کودکان دوست دارند در فضای باز بازی کنند. این سه چرخه از مواد EVA با کیفیت بالا به عنوان لاستیک استفاده می کند تا دوام کافی برای استفاده طولانی مدت داشته باشد. چرخ ها بدون تورم هستند که برای نگهداری روزانه مناسب است. چرخ های مقاوم در برابر سایش سه چرخه اینفنس دارای طراحی جذب ضربه خوبی هستند و می توانند برای انواع سطوح استفاده شوند. با چارچوب پایدار، این سه چرخه تا وزن 25 کیلوگرم را تحمل می کند.
  • صندلی قابل تنظیم با موقعیت جلو و عقب: کودکان سریع رشد می کنند. به منظور سازگاری با رشد سریع کودکان، صندلی این سه چرخه با دو موقعیت جلو و عقب قابل تنظیم است. دو موقعیت مختلف صندلی برای قد متفاوت کودکان در مراحل مختلف ایده آل است. خرید سه چرخه کودک یک سرمایه گذاری در دوران کودکی اوست و سه چرخه اینفنس می تواند بازده بهتری برای شما داشته باشد که برای 2 تا 5 سال مناسب است.
  • دسته قابل چرخش با ارتفاع قابل تنظیم: به منظور ارائه تجربه استفاده بهتر، فرمان سه چرخه اینفنس قابل چرخش است که کنترل و چرخاندن آن برای کودک نوپا راحت تر است و ارتفاع دسته نیز قابل تنظیم است تا بتواند در مراحل مختلف با قد متفاوت کودکان نوپا برخورد کند. این سه چرخه هم چنین شامل پدال های ضد لغزش برای ارائه تجربه سواری بهتر است و قاب اصلی فولادی، سه چرخه را برای استفاده پایدار و بادوام تضمین می کند.

سه چرخه کودک فیشر پرایس مدل نیکلودین (Fisher-Price)

سه چرخه کودک فیشر پرایسوقتی کوچولوی شما بر سه چرخه کودک فیشر پرایس مدل نیکلودین حرکت می کند، در هر گوشه ای هیجان وجود دارد. این سه چرخه با چراغ ها، موسیقی و “واکی تاکی” که صداها را پخش می کند، بچه ها را به ماجراجویی های تخیلی می کشاند.

طراحی دوستانه برای کودکان دارای یک چرخ جلو بزرگ است که به بچه ها کمک می کند سریع تر رکاب بزنند، یک پایه چرخ وسیع برای ثبات بیشتر، دسته های آسان برای گرفتن، پدال های ضد لغزش و یک صندلی قابل تنظیم در سه موقعیت که با بچه ها رشد می کند. برای برانگیختن حس ماجراجویی کودکتان، این محصول یکی از بهترین سه چرخه های کودک در بازار برای شماست.

ویژگی های این سه چرخه:

  • یک ظاهر طراحی سرگرم کننده
  • ماجراها را با چراغ ها، موسیقی و “واکی تاکی” زنده کنید
  • صندلی قابل تنظیم 3 موقعیتی برای کودکان در حال رشد
  • محفظه نگهداری مخفی فرمان
  • دسته های راحت
  • پدال های مقاوم در برابر لغزش
  • پایه چرخ پهن و پایدار
  • چرخ جلو بزرگ برای رکاب زدن سریعتر
  • تحمل وزن تا27 کیلوگرم

سه چرخه کودک جووی ترایسیکو (Joovy Tricycoo)

سه چرخه کودک جووی ترایسیکوسه چرخه کودک جووی ترایسیکو سه چرخه ای است که به نوپایان متزلزل کمک می کند تا اعتماد به نفس و هماهنگی خود را با خیال راحت پیدا کنند. با طراحی کاملا قابل تنظیم که صندلی مطمئنی را برای شروع و استقلال کامل در هنگام آماده شدن فراهم می کند، این سه گانه با ضربات شما رشد می کند. برای شما که کودک نوپا دارید، این سه چرخه از بهترین سه چرخه های کودک در بازار است.

ویژگی های این محصول:

  • برای نوزادان بالای 10 ماه
  • قابل تنظیم در چهار وضعیت
  • تایر جلو بسیار پهن برای رکاب زدن آسان
  • حالت چرخشی آزاد کنترل را به شما والدین می دهد
  • پد صندلی قابل شستشو با ماشین لباسشویی
  • بند ایمنی جدا شونده
  • دسته والد جدا شونده و قابل تنظیم

با سه چرخه کودک جووی ترایسیکو اعتماد به نفس فرزند خود را افزایش دهید و خاطرات ماندگار بسازید.

سه چرخه کودک اسکویین رودستر (Schwinn Roadster)

سه چرخه کودک اسکویین رودسترسه چرخه کودک اسکویین رودستر، سه چرخه ای براق و فلزی و بزرگ تر و سنگین تر از اکثر سه چرخه های دیگر است، با دسته های کرومی، زنگ بلند و یک سکوی چوبی در پشت برای یک دوست که روی آن سوار شود. رودستر سواری نرم و پایداری را ارائه می دهد. اندازه و وزن رودستر باعث تعادل بهتر آن می شود، حتی در پیچ های سریع و ساختار فولادی آن با دوام است. این ویژگی ها، سه چرخه کودک اسکویین رودستر را به یکی از بهترین سه چرخه های کودک در بازار تبدیل می کند.

با استفاده از سه چرخه اسکویین رودستر، فرزند شما خاطراتی را ایجاد می کند که تا آخر عمر باقی می ماند.

ویژگی های این سه چرخه:

  • مناسب برای کودکان 1 تا 4 سال
  • صندلی قابل تنظیم که دارای 5 حالت است. بنابراین برای رشد پاها به جلو و عقب حرکت می کند
  • دسته های کروم با زنگوله به عنوان یک هدیه عالی
  • ساخته شده از فولاد سنگین با گلگیر، عرشه چوبی واقعی با لوگوی حکاکی شده
  • طراحی و جزئیات کلاسیک اسکویین، گلگیرهای رنگ آمیزی شده با جزئیات، نمادهای کرومی و دسته های پیچیده

با سه چرخه کودک اسکویین رودستر، سه چرخه سواری آسان است.

سه چرخه کودک رولینگ کینگ (Rolling King)

سه چرخه کودک رولینگ کینگسه چرخه کودک رولینگ کینگ برای کودکان 18 ماه تا 5 سال مناسب است. این سه چرخه ایمن، سرگرم کننده، با دوام، قابل حمل، آسان برای استفاده و از بهترین سه چرخه های کودک در بازار است.

طراحی زیبا، ساده و مدرن و در عین حال بسیار کاربردی که کودکان را در اولویت قرار می دهد. با این سه چرخه از زمان بیشتری با فرزندان خود لذت ببرید. سه چرخه ای که برای فرزندان شما ماندگار است. چرخ بسیار با دوام که می تواند در تمام مناطق مختلف مقاومت کند.

ویژگی های این سه چرخه:

  • سه چرخه کودک رولینگ کینگ می تواند به 3 حالت مختلف تبدیل شود که می تواند کودکان را در سنین مختلف از 18 ماهگی تا 5 سالگی راضی کند.
  • دارای صندلی راحت، پایدار و ایمن می باشد.
  • راحتی، ثبات و ایمنی را برای فرزندان شما فراهم می کند.
  • پدال این سه چرخه بسیار آسان برای استفاده به عنوان پدال و استراحت پا است و به سادگی در پشت سه چرخه ذخیره می شود.
  • دارای چرخ های محکم و قوی است که بر روی هر سطحی دوام می آورد.

سه چرخه کودک بسری (Besrey)

دوچرخه کودک بسریاگر به دنبال سه چرخه و کالسکه کودک با ارزش و کاربردی هستید، سه چرخه کودک بسری یک سه چرخه هوشمند است که برای خانواده شما عالی خواهد بود! قابل تنظیم در 8 حالت که می تواند تمام نیازهای کودکان در سنین مختلف را برآورده کند. ظاهر مختصر و کلاسیک برای پسران و دختران کار می کند.

ما می دانیم اولین چیزی که شما نگران آن هستید ایمنی است، بنابراین ما نیز سه چرخه مجهز به نوار ایمنی قابل جدا شدن، ترمزهای دوگانه برای والدین، ​​سایه بان ضد اشعه ماوراء بنفش و دارای پوشش باران، همه این ها سواری بدون سر و صدا را تضمین می کند.

چرخ های لاستیکی همه جانبه، رانندگی آرام و بدون زحمت و سواری راحت در مناطق مختلف را تضمین می کند. زیرپایی زیر صندلی باعث راحتی کودک شما می شود. نیازی به نگرانی در مورد مسئله کیفیت نیست، بسری از بهترین سه چرخه های کودک در بازار است و هم چنین یک سال گارانتی را ارائه می دهد.

سه چرخه کودک کوریمفا (KORIMEFA)

سه چرخه کودک کوریمفاسه چرخه کودک کوریمفا با قابلیت تبدیل به سه حالت، یکی از بهترین سه چرخه های کودک در بازار است. این سه چرخه می تواند به سه چرخه برای کودکان، دوچرخه متعادل با دو چرخ و حالت بدون پدال تبدیل شود. با تا کردن چرخ عقب سه چرخه می توانید یک دوچرخه بسازید. پدال ها نیز قابل جدا شدن هستند.

سه ​​چرخه کودک کوریمفا از یک دسته ضد لغزش، یک صندلی چرمی راحت PU، چرخ های با دوام، یک قاب فولادی محکم و یک ساختار مثلثی پایدار برای راحتی و ایمنی بیشتر استفاده می کند. کوسن صندلی مطابق با تکنیک های انسانی طراحی و تولید شده است.

سه ​​چرخه دارای زاویه فرمان قابل تنظیم برای تنظیم بهترین حالت رانندگی، جهت 60 درجه برای جلوگیری از افتادن سمت کودک است. هم چنین ارتفاع صندلی قابل تنظیم مخصوص کودکان 1 تا 3 سال طراحی شده است به این معنی که می تواند نوزاد شما را برای مدت طولانی با بزرگ شدن فرزندان شما همراهی کند.

کودک نوپا شما به سرعت مفهوم حرکت کردن با دوچرخه را بین پاهای خود درک می کند و بلافاصله احساس موفقیت می کند. هم چنین باعث خم شدن، هدایت و حرکت ماهیچه ها می شود.

سه چرخه های کوریمفا برای کودکان نوپا آزمایشات ایمنی مورد نیاز را گذرانده است، تمام مواد و طرح ها برای کودکان ایمن است پس در انتخاب خود مطمئن باشید.

سه چرخه کودک رادیو فلایر (Radio Flyer)

سه چرخه کودک رادیو فلایرسه چرخه کودک رادیو فلایر یکی از بهترین سه چرخه های کودک در بازار است. سبک کلاسیک این سه چرخه، از فرمان های کروم و گلگیر گرفته تا استریمرهای سرگرم کننده و زنگوله ها، نمادی بی انتها از دوران کودکی است.

این سه چرخه کلاسیک دارای دو چرخ محکم 12 اینچی و چرخ های لاستیکی واقعی برای دوام بیشتر است. قاب فولادی و جلوه های کرومی به ظاهر بهتر و طراحی با کیفیت می افزایند. این سه چرخه می تواند سال ها سرگرم کننده و خاطره ساز باشد.

صندلی قابل تنظیم در سه چرخه کودک رادیو فلایر همراه با کودک شما رشد می کند تا سال ها بازی سرگرم کننده را تضمین کند. در حین تمرین و رشد، کودکتان را از تازه کار به متخصص سه چرخه ببینید.

ویژگی های این سه چرخه:

  • ساختار فولادی و سبک کلاسیک
  • استریمر و زنگ کروم لوکس
  • صندلی قابل تنظیم که با کودک شما رشد می کند
  • چرخ لاستیکی مقاوم
  • دستگیره و گلگیر کرومی شیک
  • پله عقب دو طبقه برای آسانی سوار و پیاده شدن
  • شعاع چرخش کنترل شده
  • مخصوص سنین 2 تا 5 سال

سه چرخه کودک بنتلی (Bentley)

سه چرخه کودک بنتلیسه چرخه کودک بنتلی قابلیت تبدیل به حالات مختلف را دارد تا اطمینان حاصل شود که همه از نوزادان تا کودکان نوپا می توانند از سواری بنتلی در سال های پیش رو استفاده کنند. این سه چرخه کودک به طور قطع از بهترین سه چرخه های کودک در دنیاست که طرفدارهای زیادی در سراسر جهان دارد.

ویژگی های این محصول:

  • عملکرد آزاد برای کنترل ایمن والدین
  • ترمز عقب برای توقف ایمن
  • کمربند ایمنی 5 جهتی برای امنیت بیشتر
  • صندلی چرخان ارگونومیک برای تماس چشم با فرزندتان
  • پشتی قابل تنظیم برای موقعیت های مختلف نشستن
  • محافظ ایمنی قابل جدا شدن برای نشستن راحت
  • محافظ چرخ جهت محافظت در برابر گرد و غبار
  • سایه بان تاشو برای همه شرایط آب و هوایی
  • پدال های ضد لغزش برای جلوگیری از حوادث
  • مخصوص کودکان 6 ماه تا 5 سال

سه چرخه کودک های بونس (High Bounce)

سه چرخه کودک های بونسسه چرخه سواری برای هر دختر و پسر بسیار سرگرم کننده است و مزایای زیادی دارد. برای یادگیری تعادل، هماهنگی و بهبود مهارت های حرکتی عالی است. فرزند شما در حال ورزش است بدون اینکه حتی متوجه شوید! سه چرخه سواری هم چنین راهی عالی برای آماده سازی سوار برای دوچرخه است.

سه چرخه کودک های بونس قابل تنظیم برای دختران و پسران 3-6 ساله شما یک سرمایه گذاری عالی است زیرا دارای یک صندلی قابل تنظیم است که با شما رشد می کند. صندلی قابل تنظیم این اطمینان را می دهد که فرزند شما برای سال های طولانی از سه چرخه سواری لذت خواهد برد.

سه چرخه کودک های بونس با یک ساختار فولادی، چرخ های جوش دار مقاوم در برابر لغزش و لاستیک های EVA به شما این اطمینان را می دهد که بچه های شما در حال سوار شدن ایمن هستند. لاستیک های EVA سبک بوده و بهترین انتخاب برای اولین دوچرخه کودک شما هستند.

این سه چرخه با توجه به کودکان در هر سنی طراحی شده و از بهترین سه چرخه های کودک در بازار به شمار می رود.

چرا سه چرخه سواری به مهارت خواندن کمک می کند؟

هدایت سه چرخه به بچه ها چپ و راست آن ها را می آموزد و این که نتایج متفاوتی از انتخاب هر یک از آن ها به وجود می آید.

جهت گیری هم چنین به آن ها کمک می کند تا این ایده را درک کنند که بدن آن ها دارای جانب هایی (چپ، راست، جلو، عقب) است و به مغز آن ها در تشخیص این جانب ها مانند دست راست و دست چپ کمک می کند. این امر هنگامی که برای مثال سعی می کنید b را از d متمایز کنید، مشخص می شود.

اگر این انتخاب ها را از کودک بگیرید، بچه های نوپا نمی توانند بلافاصله به راست یا چپ هدایت شوند، اما مغز آن ها در حال رکاب زدن یاد می گیرد.

سه چرخه ها مهارت های حرکتی درشت ایجاد می کنند

سوار شدن بر سه چرخه هم چنین به توسعه مهارت های حرکتی درشت کمک می کند که تقریبا برای همه چیز مورد نیاز است. مهارت های حرکتی درشت به گروه های عضلانی بزرگ بدن اطلاق می شود که دویدن، راه رفتن، تعادل، هماهنگی و موارد دیگر را امکان پذیر می کند. کودکان این مهارت ها را در دوران کودکی پرورش می دهند و با بزرگ تر شدن آن ها را تقویت می کنند.

مهارت های حرکتی درشت بسیار مهم هستند زیرا به کودکان اجازه می دهند مهارت های حرکتی مانند نوشتن را ایجاد کنند. اگر کودکی از قدرت یا وضعیت بدنی مناسب برخوردار نباشد، ممکن است در یادگیری نوشتن دچار مشکل شود.

بهترین سه چرخه های کودک در بازار

آیا کودک شما آماده سه چرخه سواری است؟

همانطور که کودک شما از دوران کودکی اش بزرگ تر می شود، آماده یادگیری نحوه سوار شدن بر سه چرخه می شود. سه چرخه سرگرمی و ورزش زیادی را به همراه دارد اما خطرات جدیدی نیز به همراه دارد. به عنوان مثال، کودکی که سه چرخه سوار است آنقدر نزدیک به زمین قرار دارد که راننده ای که در حال عقب رفتن است او را نمی بیند. اما سه چرخه سواری تقریبا بخش مهمی از بزرگ شدن است، بنابراین راه هایی را برای حفظ ایمنی رکاب زدن فرزند خود بخوانید.

5 نکته برای کمک به کودک تا بدون آسیب سه چرخه سواری کند:

  • تا زمانی که فرزند شما توانایی جسمی کافی را ندارد، سه چرخه دریافت نکنید. اکثر کودکان در حدود 3 سالگی آماده هستند.
  • به دنبال سه چرخه ای باشید که سطح آن به اندازه کافی بالاتر از سطح زمین باشد و دارای چرخ های بزرگ است. این نوع سه چرخه ایمن تر است زیرا احتمال واژگون شدن کمتر است.
  • یک کلاه ایمنی مناسب سه چرخه سواری تهیه کنید و به فرزند خود یاد دهید که هر بار آن را بپوشد. برچسب کلاه ایمنی باید نشان دهد که با استانداردهای کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده مطابقت دارد. بند چانه باید محکم زیر چانه کودک شما قرار بگیرد و در صورت بستن مناسب نباید حرکت زیادی روی پیشانی او انجام شود.
  • انگشتان پا را بپوشانید. مطمئن شوید که کودکتان برای محافظت از انگشتان پا و پاهای خود هنگام سه چرخه سواری از محافظ استفاده می کند.
  • یک منطقه امن پیدا کنید. به فرزند خود اجازه ندهید در نزدیکی اتومبیل ها، پیاده رو ها و یا استخرهای شنا سوار سه چرخه شود. سه چرخه ها فقط باید در مکان های حفاظت شده استفاده شوند.

کلام آخر

در این مقاله ۱۰ تا از بهترین وان های حمام نوزاد در بازار را به شما معرفی کردیم. تمام تلاش سایت تاپتنا بر این بوده که مطالب مورد نیاز برای مخاطبان عزیز تهیه و منتشر کند. امیدواریم که سودمند بوده باشد. از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله سپاس گزاریم. اگر به دنبال وسایل سرگرمی برای فرزند نوپای خود هستید به مقاله بهترین تاب های کودک نیز نگاهی بیاندازید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا