کسب و کار

بهترین پکیج های آموزشی زبان【سال1402】❤️+ لیست 10 تایی

بهترین پکیج های آموزشی زبان

در این مقاله قصد داریم 10 تا از بهترین پکیج های آموزشی زبان را به شما معرفی کنیم و اهمیت این درس در زمینه های مختلف را بررسی کنیم.

چرا زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

دانش زبان به‌ ویژه زبان انگلیسی مولفه مهم در پیشرفت‌ های علمی، شغلی و ارتباطی به‌شمار می‌ رود که با توسعه فناوری‌ های نوین، اهمیت یادگیری آن به‌ ویژه برای نسل جدید بیش از گذشته مورد توجه است و آموزش زبان انگلیسی برای فراگیری زبان دوم در سراسر جهان، به دانش‌آموزان، دانشجویان و علاقه‌ مندان به انگلیسی، آموزش داده می‌شود. بسیاری از پدر و مادرها فرزندشان را در کلاس‌ های آموزش زبان انگلیسی ثبت‌ نام می‌کنند به امید آن که زمانی که بزرگ تر شد، بتواند به زبان زنده دنیا مسلط باشد.

حضور در مجامع بین‌ المللی، نمایشگاه‌ ها، بنگاه‌ ها، معاملات تجاری و رایزنی‌ های سیاسی در سطوح مختلف نیازمند دانش زبان انگلیسی است. ارتباطات بین‌المللی، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و آموزش علوم جدید همگی به زبان انگلیسی صورت می‌گیرند و عدم آشنایی با این زبان برابر با عدم زندگی در دنیای مدرن امروزی است. طبق آمار شورای بریتانیا در جهان قریب به دو میلیارد نفر سرگرم یادگرفتن زبان انگلیسی هستند.

حال به برخی از دلایل اهمیت یادگیری زبان انگلیسی می پردازیم:

  • انگلیسی زبان بین المللی است
    زبان انگلیسی در کنار زبان‌ های روسی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی و عربی، به‌ عنوان یکی از ۶ زبان رسمی سازمان ملل شناخته‌ شده است. زبان انگلیسی در روابط سیاسی و تجاری در کل جهان و در اکثر کشورهای دنیا، به‌عنوان زبان رایج و زبان دوم استفاده می‌شود. هم‌ اکنون ۶۷ کشور در کل جهان، زبان انگلیسی را به‌عنوان زبان رسمی کشور خود اعلام کرده‌اند. این دلایل و بسیاری دیگر همچون جنگ‌های جهانی، موجب شدند تا زبان انگلیسی به‌عنوان زبان رسمی و بین‌ المللی در سطح جهان مورد استفاده قرار گیرد. بیشتر کسانی که انگلیسی صحبت می کنند، بومی زبان نیستند. انگلیسی زبان اول حدود ۳۶۰ میلیون نفر است، اما تعداد کل کسانی که انگلیسی صحبت می کنند حدود 1.5 میلیارد نفر است؛ در شهر اصفهان نیز، افراد بسیاری به زبان انگلیسی علاقه دارند و در بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان مشغول تحثیل اند.
بهترین پکیج های آموزشی زبان
  • انگلیسی، زبان مطبوعات و اینترنت
    اکثر وب سایت ها در اینترنت از زبان انگلیسی استفاده می کنند. حتی سایت هایی که به زبان های دیگر نوشته شده اند اغلب امکان ترجمه انگلیسی را نیز ارائه می دهند. به جز انگلیسی رایج ترین زبان در اینترنت روسی است که فقط حدود ۶٪ وب سایت ها را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که انگلیسی در اینترنت بیش از ۵۰ درصد مطالب را پوشش می دهد. احتمالا میزان محتوای آموزشی بیشتری در اینترنت به سمت انگلیسی متمایل خواهد بود، زیرا دنیای مدرن تحقیق و دانشگاهی به زبان انگلیسی علاقه مند شده است.
  • اهمیت انگلیسی برای مهاجرت
    امروزه افراد زیادی برای کار یا تحصیل قصد مهاجرت به دیگر کشور ها را دارند و این امر باعث شده تا به فراگیری این زبان بین‌ المللی بپردازند. مهم ترین راه ارتباطی و تعامل برقرار کردن میان افراد در تمام دنیا صحبت کردن است، به همین دلیل این بسیار مهم است که قبل از مهاجرت اقدام به یادگیری زبان آن کشور یا زبان انگلیسی کنید، چرا که غالبا انگلیسی، زبان دوم همه مردم اقصی نقاط دنیا است. یکی از مدارکی که برای مهاجرت به آن نیاز دارید، زبان انگلیسی (آیلتس یا تافل) است، به همین منظور است که باید به اهمیت زبان انگلیسی برای مهاجرت پی برد و قبل از هرگونه اقدامی اول به دنبال یادگیری آن باشید. حال مهم نیست شما قصد مهاجرت به کدام کشور را دارید فقط کافی است زبان همان کشور یا زبان دوم خود را که همان انگلیسی است را تقویت کنید. برای اقامت در بیشتر کشورهای پیشرفته از جمله کشورهای اروپایی، آمریکا و استرالیا مدرک تافل الزامی است، هم چنین اگر قصد مهاجرت تحصیلی را دارید دانش انگلیسی‌تان به شما برای موفقیت در آزمون‌های ورودی و پذیرش، کمک شایانی خواهد کرد.
  • اهمیت زبان انگلیسی در موقعیت شغلی
    اگر تنها زبان مادری خود را صحبت کنید احتمالا برای پیدا کردن موقعیت های شغلی جدید در زمینه کسب و کار دست شما تا حدودی بسته است. اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید قادر خواهید بود که موقعیت های شغلی در خارج از کشور را هم مدنظر خود داشته باشید. وقتی برای پیدا کردن یک شغل مناسب در داخل کشور با چالش روبرو شده اید، پیدا کردن کار در خارج از کشور می تواند به شما کمک کند به شرط آنکه از توانایی و مهارت های خوبی در کار خود برخوردار باشید. هم چنین اگر قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارید داشتن پیشنهاد های شغلی برای شما یک امتیاز بزرگ محسوب می شود.
    اگر در حال رقابت با دیگر داوطلبان یک موقعیت شغلی برای استخدام شدن در یک مجموعه هستید تسلط به یک یا حتی دو زبان دیگر شما را جلوتر از سایرین قرار می دهد. مخصوصا اگر به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کرده اید هنگام مصاحبه شغلی با اعلام اینکه تسلط به دو زبان دیگر دارید و یا حتی در حال یادگیری یک زبان جدید هستید می تواند شما را به مهره ای ارزشمند تبدیل کند.

مهارت های یادگیری زبان انگلیسی :

⭐Listeningلیسنینگ یا همان مهارت شنیداری
✅Speaking اسپیکینگ یا همان مهارت گفتاری-مکالمه
❣️Readingریدینگ یا همان مهارت خواندن
❤️Writing رایتینگ یا همان مهارت نوشتاری

10 تا از بهترین پکیج های آموزش زبان را بشناسید!

نرم افزار Get English Gold

نرم افزار get english gold

مجموعه GET ENGLISH نسخه GOLD که توسط کندوسافت به بازار عرضه می شود، حاصل سال ها تلاش موسسه زبان پرتو دانش می باشد که در قالب یک بسته آموزشی از سطح مبتدی تا پیشرفته به حضور علاقه مندان به فراگیری زبان معرفی می گردد. این مجموعه نرم افزاری یکی از بهترین پکیج های آموزشی زبان است و دارای قابلیت تعیین سطح نرم افزاری و اینترنتی می باشد. این نرم افزار تلفظ صحیح را با امکان مقایسه گفتار به شما آموزش می دهد.

امکان مکالمه هوشمند با نرم افزار و مقایسه گفتار از دیگر امکانات این مجموعه است. هم چنین در این بسته، شما امکان مشاهده روند فعالیت و پیشرفت هر کاربر به همراه رسم نمودار پیشرفت را دارا می باشید. شما می توانید از خدمات آموزش مجازی و شرکت در کلوپ ها و انجمن های آموزش مجازی در این مجموعه بهره ببرید. این نرم افزار شامل آزمون های طبقه بندی شده در هر بخش می باشد و امکان استفاده از استاد راهنما در هر بخش به صورت نرم افزاری و مجازی برای کاربر مهیا است.

بالغ بر 100 ساعت فیلم آموزشی و بهره گیری از کلاس های تشریحی فیلم برداری شده توسط استاد در این نرم افزار وجود دارد و حدود 40 گیگ ابزار نرم افزاری جهت آموزش جامع 4 مهارت زبانی در اختیار شما می باشد. ویژگی مهم دیگر این مجموعه امکان شرکت در کلاس های حضوری رفع اشکال و شرکت در آزمون پایان دوره اخذ مدرک رسمی می باشد. این بسته آموزشی شامل 18 دی وی دی و یک کتاب می باشد و امکان شرکت در همایش حضوری و رفع اشکال در محیط آموزشگاه برای کاربران گرامی مهیا می باشد.

نرم افزار Rosetta Stone

نرم افزار رزتا استون

رزتا استون، که بیش از بیست و پنج سال در آموزش زبان مشارکت داشته است، می داند چگونه می تواند به زبان آموزان به انگلیسی کمک کند. این نرم افزار از بهترین پکیج های آموزشی زبان برای کسانی است که می خواهند زبان انگلیسی را به خوبی بیاموزند.

درس هایی که استفاده می کنید با دقت با یک روش غوطه وری پویا ساخته شده است که باعث ایجاد اعتماد به نفس می شود و زبان آموزان را تشویق می کند تا در مکالمات دنیای واقعی به زبان انگلیسی صحبت کنند. دروس رزتا استون هم چنین با بازخورد در مورد تلفظ و تمرینات اندازه گزیده پشتیبانی می شود که به شما امکان می دهد در زمان و مکان مناسب خودتان صحبت کنید.

رزتا استون می داند چگونه می تواند به زبان آموزان در مکالمه، با درس هایی با اندازه کوچک که بر ارائه کلمات گفتاری در کنار نشانه های بصری و صوتی متمرکز است، کمک کند. این رویکرد شما را از همان درس اول مجبور می کند و زمینه تمرین شما را فراهم می آورد.

نرم افزار Sweet English

نرم افزار sweet english

آموزش زبان در حال حاضر یکی از نیاز های اساسی است که هر فرد برای انجام امور شخصی و مشغله‌های کاری به آن نیاز دارد و تسلط به زبان انگلیسی امروزه از مهارت‌ های فرد به حساب نمی‌ آید بلکه یکی از نیاز های اساسی است که در کنار داشتن دانش‌‌ هایی مثل علوم کامپیوتر مهم است پس برای آموختن این زبان اهمیت دارد که از بهترین پکیج های آموزشی زبان استفاده کنیم.

نرم افزار آموزشی زبان انگلیسی ساتل مدل Sweet English Top Edition یک نرم‌ افزار آموزش زبان است که بسیار کاربردی است که در آن نکات مکالمه، گرامر، واژگان، مهارت‌های خواندن و نوشتن و حتی نکات مربوط به فیلم‌های آموزشی را برای تک‌ تک درس‌های هر بخش به‌ صورت کاملا تشریحی و مانند یک کلاس خصوصی زبان برای زبان‌آموز تدریس می‌شود.

با توجه به اینکه ساعت کار و مشغولیت افراد شاید به قدری منعطف نباشد که اجازه حضور افراد سرکلاس آموزش زبان را بدهد، این نرم‌ افزار محیط آموزشی خوبی را فراهم می‌ آورد. این مجموعه‌ی خودآموز برای اولین بار در شش سطح از پیش مقدماتی تا سطح پیشرفته را در بر می گیرد و به همین دلیل برای تمامی سطوح آموزشی چه افرادی که هیچ‌گونه آشنایی با زبان انگلیسی ندارند و چه زبان‌آموزانی که حتی می‌خواهند در آزمون‌های بین‌المللی زبان از قبیل تافل یا آیلتس نمره بالایی را کسب کنند، قابل‌ استفاده است.

مجموعه خودآموز هوشمند Avatar

خودآموز آواتار

مجموعه Avatar Smart English كه دارنده 52 لوح تقدير از نمايشگاه های سراسر كشور و طرف قرارداد سازمان ها و از بهترین پکیج های آموزشی زبان می باشد، حاصل سال ها تلاش موسسه زبان پرتو دانش می باشد كه در قالب يک بسته آموزشی از سطح مبتدی تا پيشرفته به حضور علاقه مندان به فراگيری زبان انگليسی معرفی می گردد.

اين نرم افزار تلفيقی از سيستم آموزش حضوری و مجازی با بهره گيری از كتاب American English file 2016 می باشد. اين نرم افزار يک روش كاملا انعطاف پذير بوده كه 4 مهارت فراگيری زبان انگليسی را فراهم می سازد. با اين مجموعه می توانيد آموزش قدم به قدم از سطح مقدماتی تا پيشرفته در يک دوره علمی 8 ماهه را تجربه كنيد.

Avatar برای نخستين بار قابليت مكالمه با زبان آموزان هم سطح به منظور تقويت مهارت های گفتاری را فراهم كرده است. برای اولين بار امكان مكالمه رو در رو با نرم افزار به مانند يک انسان در اين نرم افزار ايجاد شده است. قابليت های ديگری كه در اين مجموعه امكان استفاده از آن ها مهيا است، شامل اين موارد است: تعيين سطح دقيق و اجراي برنامه به صورت هوشمند مطابق با سطح زبان آموز و ارائه پلن و روش آموزشی هوشمند بر مبنای سطح دانشجو از مبتدی تا عالی (8 ماه) می باشد.

موسسه زبان پرتو دانش با توليد اين مجموعه‌ در قالب 8 حلقه دی ‌وی ‌دی به همراه كتاب، سعی در طراحی و توليد خودآموزی در قالب يک آموزشگاه مجازی زبان داشته تا بتواند با فضايی مناسب و بهره‌ گيری از امكانات نرم ‌افزاری، مجموعه ‌ای مفيد را در اختيار علاقه ‌مندان به يادگيری زبان انگليسی بگذارد.

نرم افزار Pimsleur

نرم افزار صوتی آموزش زبان انگلیسی پیمزلِر

مجموعه پیمزلر از معتبرترین و موثرترین روش های آموزش زبان در دنیا و از بهترین پکیج های آموزشی زبان می باشد. مردم در سرتاسر دنیا از متد آموزشی پیمزلر برای درک یک زبان جدید و صحبت به آن زبان در کوتاه ترین زمان ممکن بهره می برند. اگر تجربه ای در این زمینه ندارید، ممکن است در ابتدا چنین امر ساده ای که در عین حال بسیار نتیجه بخش هم است، برای شما غیر قابل باور به نظر برسد؛ اما حقیقت آن است که هر شخص می تواند زبان های خارجی را با استفاده از یک سیستم آموزشی درست، فرا بگیرد.

با استفاده از متد آموزشی پیمزلر، شما از سال ها تلاش و پژوهش در امر آموزش زبان بهره خواهید برد. متد آموزشی پیمزلر سال هاست که مورد توجه و اطمینان نهاد های دولتی، سیاستمداران، شرکت ها و هر فردی است که می خواهد و یا نیاز دارد تا زبان جدیدی را در کوتاه ترین زمان ممکن و بطور کارآمد بیاموزد. تمامی اصول آموزشی در این مجموعه در نظر گرفته شده است که این امر آن را به مطمئن ترین راه برای فراگیری زبان تبدیل می نماید.

نرم افزار Nonstop English

انگلیسی بدون توقف

بسته‌ آموزشی پیش رو از بهترین پکیج های آموزشی زبان بوده و در 6 سطح و بر اساس نگارش دوم کتاب‌ های بسیار جذاب و پر مخاطب Top Notch برای کاربران فارسی زبان طراحی شده و از نرم‌ افزاری هوشمند و کاملا ایرانی برای شبیه‌ سازی مکالمه با کامپیوتر استفاده شده است.

این بسته، زبان‌آموز را برای برقراری ارتباط موفق و توام با اعتماد به‌ نفس با جهان خارج، اعم از انگلیسی‌ زبان‌ ها و غیر انگلیسی‌ زبان‌ هایی که به زبان انگلیسی صحبت می‌ کنند، آماده می‌کند. تصور موقعیت مواجه‌ شدن با یک فرد انگلیسی‌ زبان و صحبت‌ کردن با وی، برای بسیاری از دانش‌ آموزان و دانشجویان، ترس و دلهره را به همراه داشته و دارد. با وجود این بسته‌ آموزشی، این ترس و دلهره معنایی ندارد و در مواردی که واقعا نیاز باشد، حتی با زبان مادری خودتان شما را راهنمایی و هدایت می‌کند تا به‌ آسانی و به‌ سرعت به هدف خود نزدیک شوید.

مجموعه‌ ای از فیلم‌ های موقعیتی هم در این نرم‌ افزار ارائه می‌ شود که در کنار بازی‌ های زبانی و تمرین‌ های سرگرم‌ کننده‌ دیگر که همگی در هماهنگی با محتوای فصل‌ های کتاب طراحی شده‌ اند، زبان انگلیسی را به‌ گونه‌ ای جذاب و مفرح ارائه می‌ دهند. بستر این نرم‌ افزار شامل امکانات و قابلیت‌ های متنوعی مانند راهنمای کامل استفاده از کلیه‌ امکانات برنامه به صورت فیلم، تعیین سطح و استفاده‌ چند کاربر از نرم‌ افزار است.

در نصب این نرم‌ افزار باید توجه داشته باشید که تمامی برنامه‌ های مورد نیاز مانند Windows Media Player و Flash Player به صورت پیش‌ فرض روی ویندوز نصب شده‌ اند، در غیر این صورت این برنامه به صورت خودکار آن‌ها را روی سیستم‌ عامل مقصد نصب می‌کند. نرم‌ افزار انگلیسی بدون توقف با حمایت موسسه‌ آریانا در قالب 3 حلقه DVD9 منتشر شده و در اختیار علاقه‌ مندان قرار گرفته است.

نرم افزار Tell Me More

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Tell Me More

Tell Me More نرم‌ افزاری فوق‌ حرفه‌ ای و از بهترین پکیج های آموزشی زبان به‌ شمار می‌رود. این نرم‌ افزار یکی از منابع آموزشی کامل زبان انگلیسی و شامل بیشتر از 2000 ساعت آموزش از سطح مقدماتی تا پیشرفته است. این نرم‌ افزار بیش از 10000 تمرین برای مهارت‌ های لازم زبان انگلیسی دارد. هم چنین این مجموعه شامل 10 ساعت فیلم است که کاربر را در محیط قرار می‌دهد.

سه روش آموزش در این مجموعه در نظر گرفته‌ شده‌ است. اولین روش “روش آزاد” (Free-to-Roam) است که در این روش می‌ توانید آزادانه تمرین انگلیسی روزانه‌ خود را انتخاب کنید. دومین روش “روش راهنما” (Guide Mode) بوده که این روش قبلا توسط معلمان به‌ دقت انتخاب شده‌ است و راه استفاده از نرم‌ افزار یادگیری انگلیسی را به شما نشان می‌دهد. در این روش نمی‌ توانید نحوه‌ کار را تغییر دهید، اما می‌ توانید فایل‌ های صوتی آموزش زبان انگلیسی را به صورت MP3 ذخیره کنید.

روش آخر “روش پویا” (Dynamic Mode) است که در این روش، نرم‌ افزار شبیه به آموزگار زبان انگلیسی، وضعیت شما را بعد از هر تمرین می‌ سنجد و با توجه به نیازهایتان اهداف بعدی آموزشی را انتخاب می‌ کند. یکی از خصوصیات منحصر به‌ فرد نرم‌ افزار Tell Me More بهره‌ گیری از آخرین و پیشرفته‌ ترین تکنیک‌ های تشخیص صدا است.

پکیج آموزشی استاد نینا

پکیج آموزشی استاد نینا

پکیج های آموزش زبان انگلیسی استاد نینا بر پایه کتاب های استاندارد بین المللی تدوین و گردآوری شده اند. استفاده از این آموزش های ویدیویی زبان انگلیسی، همراه با نظارت مستقیم استاد یوسفی، موجب پیشرفت و رضایت کامل زبان آموزان شده است. روند آموزشی ما با خریداری کردن پکیج ها تمام نمی شود بلکه تمامی علاقه مندان پس از تعیین سطح، انتخاب و فعال سازی پکیج مناسب، به صورت گام به گام و روزانه تا تسلط کامل، توسط استاد تصحیح و هدایت می شوند.

هم چنین علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی می توانند در کلاس خصوصی آنلاین یک نفره و گروهی شرکت نمایند. افراد مشتاق به شرکت در آزمون های آیلتس، تافل، جی آر ای، مکالمه روزانه و روزمره، مکالمه در سفر و همه کسانی که به نوعی به یادگیری زبان انگلیسی نیازمند هستند می‌ توانند در کوتاه ترین مدت، در زمان دلخواه خود با یکی از بهترین پکیج های آموزشی زبان به یادگیری زبان انگلیسی مشغول شوند.

اپلیکیشن EWA

اپلیکیشن ایوا

اگر می خواهید در خانه و بدون نیاز به پرداخت هزینه های کلان زبان یاد بگیرید، اپلیکیشن EWA را امتحان کنید. این اپلیکیشن از بهترین پکیج های آمورشی زبان در دنیاست.

مهارت های انگلیسی یا اسپانیایی خود را با EWA ارتقا دهید! روش تدریس منحصر به فرد این برنامه شامل دوره های آنلاین مبتنی بر موضوع برای تقویت گرامر، قطعات نمایش فیلم و تلویزیون برای بهبود توانایی صحبت کردن و خواندن و پرفروش ترین کتاب ها با صدا برای تقویت واژگان است.

اپلیکیشن Duolingo

اپلیکیشن duolingo

Duolingo یکی از بهترین برنامه های رایگان و از بهترین پکیج های آموزشی زبان انگلیسی است. در کل زبان های زیادی را پشتیبانی می کند و انگلیسی یکی از آن هاست. دوولینگو از یک روش سرگرم کننده برای آموزش استفاده می کند. شما مجموعه ای از گرامر و واژگان را با لباس مبدل به بازی انجام می دهید. بنابراین، این برنامه کمی رنگارنگ تر و سرگرم کننده تر از برنامه های جدی تر است.این قطعا یکی از برنامه های یادگیری زبان انگلیسی است که ابتدا به مردم توصیه می کنیم.

اهمیت زبان انگلیسی در کنکور

بسیاری از داوطلبان اهمیت زیادی به این درس نمی‌ دهند، درحالی که می‌ تواند نقش تعیین کننده‌ ای در تراز و رتبه نهایی ایفا کند. عمده‌ سوالات کنکور مربوط به واژگان است که به راحتی می‌ توان به این بخش از زبان مسلط شد. مهم ترین موضوع که معمولا نادیده گرفته می شود این است که پاسخ گویی به تست های زبان به غیر از دانش، نیاز به سرعت، دقت و تسلط نیز دارد.

زبان نیز مانند دیگر دروس عمومی 25 تست در کنکور دارد که از تست شماره 76 شروع شده و تا تست شماره 100 ادامه دارد. هر تست زبان 4 درصد را به خود اختصاص می‌دهد و 47 ثانیه زمان پاسخگویی دارد که در کل در 20 دقیقه باید کل زبان پاسخ داده شود.

آموزش و یادگیری عمیق و کامل زبان انگلیسی در دوران دبیرستان به موفقیت در کنکور کمک شایانی می کند. اگر شما زبان انگلیسی را در مدرسه و آموزشگاه ها و یا در جلسات تدریس خصوصی زبان خوب یاد گرفته باشید و در کنار کلاس ها و جلسات تدریس خودتان نیز مطالعه خوبی در این زمینه انجام داده باشید، نه تنها در کنکور درصد بالایی برای زبان انگلیسی کسب می کنید، بلکه وقت بیشتری برای مطالعه سایر دروس عمومی نیز خواهد داشت و در آن ها نیز می توانید درصد بالایی در کنکور بزنید.

از بین دروس عمومی تنها زبان انگلیسی چنین ویژگی ای دارد. مثلا اگر ادبیات را از اول دبیرستان هم خوب بخوانید در ایام کنکور باید دوباره آن را از اول بخوانید. چون درسی مانند ادبیات فراموش خواهد شد. ولی یادگیری زبان انگلیسی اگر عمقی و مفهومی باشد حتی در ایام کنکور و بعد از کنکور هم به یاد می ماند.

با یادگیری بهترین زبان انگلیسی می توانید در آزمون آیلتس در بهترین آموزشگاه آیلتس در ایران شرکت کنید.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی با بهترین مدرس زبان انگلیسی در تهران با مزایا و فواید بسیار زیادی همراه است؛ از این رو در ادامه این مزایا را برای شما شرح خواهیم داد :

  • یادگیری زبان با پکیج های مختلف می تواند تاثیر بسزایی در فعال شدن ذهن بگذارد زیرا زبان مدرن و جدید می تواند موجب پرورش ذهن شود؛ یادگیری زبان نوعی ورزش برای ذهن محسوب می شود که آن را به چالش می اندازد.
  • به دلیل جهانی بودن زبان انگلیسی، می توان با یادگیری آن، موقعیت شغلی بسیار بهتری داشت؛ زیرا زبان انگلیسی در شغل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند موقعیت های بسیار مناسبی برای شما ایجاد کند.
  • در علوم مختلف از کلمه های مختلف انگلیسی استفاده شده است که با داشتن دانش کافی در زمینه زبان انگلیسی، می توان درک بسیار بهتری داشت.
  • در صورتی که به کشور های مختلف سفر کنید، با یادگیری زبان انگلیسی می توانید به راحتی درخواست های خود را اعلام کنید و نیازهایتان را در کشورهای دیگر برطرف کنید.
  • در صورت یادگیری زبان به صورت حرفه ای می توانید در مدارس مختلف جهانی به راحتی مشغول تحصیل شوید و نگران برقراری ارتباط با هم نوعان خود نخواهید داشت.

کلام آخر

در این مقاله ۱۰ تا از بهترین پکیج های آموزشی زبان را به شما معرفی کردیم. تمام تلاش سایت تاپتنا بر این بوده که مطالب مورد نیاز برای مخاطبان عزیز تهیه و منتشر کند. امیدواریم که سودمند بوده باشد. از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله سپاس گزاریم.

برای یادگیری زبان از چه منابع آموزشی استفاده کنم؟

برخی از اساتید زبان ترجیح می‌دهند که از منابع آموزشی اینترنتی استفاده نمایند؛ برخی دیگر کتاب‌های آموزشگاهی را به عنوان منابع اصلی خود انتخاب می‌کنند.

در صورتی که بخواهیم از پایین ترین سطح شروع کنم آیا تعیین سطح اجباری می باشد؟

بله، تعریف زبان آموزان از پایین ترین سطح و یا سطح یک، ممکن است با ماهیت اصلی این سطح در آموزشگاه تفاوت زیادی داشته باشد.

در یادگیری زبان کدام مهارت ها آموزش داده می شوند؟

در یادگیری زبان به بهترین نحو، چهار مهارت Reading، speaking، listening، writing مهم اند.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا